Yorumları bekliyorum.. Multimedya da Masal var ..
Boynumda bir el hissedince " bıraaakkk" diye bağırdım. Karşımda halamı görünce bir nebze rahatladım . Derin bir nefes alıp ,
"Hala! "
"Burdayım tatlım , yanındayım ." halamın şaşırmış ve bir o kadar da korku dolu gözleri ile uzattığı su dolu bardağı alıp içmeye başladım . Her ne kadar titreyen ellerimle yarısını yatağa döksemde içebildim . En sonunda halam susmayı bırakıp " kabustu herhalde .. Aslında ben çıkıyordum , biliyorsun iş gezisi için .. Uçağım 7 de.. Sana bir bakayım dedim amacım seni uyandırmak değildi . Ama kabus gördüğünü farkedince seslendim , uyanmayınca da bende biraz daha sesli konuştum , korkuttuysam özür dilerim ." dediğinde bu kadar uzun cümleleri tek nefeste nasıl kurabildiğine bir kez daha şaşırdım . Gülümsedim , yatakta dizlerimin üstüne çıkıp ayağa kalktım . Yanağına sulu bir öpücük bıraktığımda gülümseyerek karşılık verdi . Halama sarılıp " korkutmadın yani korktum ama seninle ilgisi yok hatta iyiki uyandırdın beni " derken halama hala sıkı sıkı sarılmış vaziyetteydim . Halam kollarımdan tutup beni karşısına aldı ve " Masal bu konuyu çok konuştuk biliyorum ama istersen hala gitm.." sözlerini bitirmesine izin vermeden " hala ! Gerçekten sorun yok , sen git ve işlerini hallet beni merak etme " dedim , ardından sırıtarak ekledim " hem bir problem olursa dediğin gibi -Tunç hoca- ,Derin ve Ada yan evdeler " halamda Tunç hocaya vurgu yaptığımı anlamış olacakki yanağımı sıkıp " merak etmiyorum zaten çitlembik , Tunç hoca tarafından gözetleniyor olacaksın ve tabi dolayısıyla bende her adımından haberdar olacağım "dediğinde "ya hala " diyerek sitem ettim .. Küçüklüğümden beri bana çitlembik derdi zaten ve tabi bende nefret ederdim . Daha sonrada " hem ben bu katı kurallar altında yaşayamam , avukatımı istiyorum " diye eklediğimde ikimizde gülmeye başladık . Halam " öylemi, tabi küçük hanım " diyerek beni gıdıklamaya başladı. Güçlüklede olsa gülmemi bastırıp " ha-la-geç hahaha kalı-yorsun diyebildim . Durmuştu ama "daha vaktim var , neyse sen uykuna devam et " dediğinde çoktan yatağımdan kalkmıştı. Bende kafamı cama çevirip dışarıya bakınca , havanın güzelliğini farkedip bir anda , " beni de sahile bırakır mısın ? Biraz yürümek istiyorum , hem okul saatime daha var . O zamana kadar eve dönerim .." dedim . Halamda " olur ama sadece 5 dakikan var " deyip hızlı adımlarla odamdan çıktı. Hemen yataktan fırlayıp , banyoya geçtim . Banyodan çıkınca ,dolabımın kapağını açıp beyaz bol bir sweatshirt , bir siyah tayt ve yine beyaz spor ayakkabılarımı alıp , hazırlandım . Daha öncede halamla beraber birkaç kez gitmiştim. Tekrar banyoya geçtim saçlarıma çok özen göstermeden klasik bir at kuyruğu yaptım . Cüzdanımdan bir miktar para ,masanın üzerinde duran kulaklık ve telefonumu alarak koşa koşa aşağıya indim . Küçük bir ev turu yaptıktan sonra anahtarlarımı alıp dışarı çıktım . Halam çoktan dışarı çıkmıştı bile ..
Karşımda Tuna hocayı görünce ilk şaşırdım ama daha sonra halamı havaalanına bırakmak için geldiği aklıma geldi.
"Günaydın " dedikten sonra arabanın arka koltuğuna geçtim. İkiside arabaya bindiğinde Tunç hoca da "günaydın " diye karşılık verdi . Bir kaç dakika sonra zaten evimize yakın olan sahile vardığımızda arabadan indim .
Halama güle güle öpücüğü verdim , bir kaç dakikada yapmam ve yapmamam gerekenleri tekrar dinledikten sonra Tunç hoca beni kurtararak " yeter artık bi ayrılamadınız " dedi ve gülümsedi .
Halama çaktırmadan ona minnetlerimi sunarken küçük bir kahkaha attı ve halamın bana dönmesi bir oldu . Halamın ' sen görürsün cadı ' bakışlarından sonra Tunç hoca tekrar araya girerek " Masal dönüşte seni almamı ister misin ? " diye sordu . " Teşekkür ederim hocam, ben hallederim ." dedim ve arabadan bir-iki adım uzaklaştım . Araba hareket edince bende yürümeye başladım tekrar kafamı çevirip baktığımda gözden kaybolmuşlardı. Önüme dönüp yürümeye devam ettim. Kulaklığımı takıp Sean Paul 'un Temperature şarkısını başlattım. Tekrar modunu da açtıktan sonra şarkıyı dinlemeye başladım. Bu saatteki tek manyak ben değildim ve dolayısıyla ortama ayak uydurmam zor olmamıştı. Bir yanda deniz , bir yanda müzik derken hala yürümeye devam ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE..
ChickLit'' Yaşamak , karanlık geceye rağmen buğulanan pencere camına güneşi çizebilmektir. Ümidini kaybetme , ben kaybetmedim... ... ... Gece yine sessiz .. Ve yine aynı rüya .. Uyumak istemiyorum... Lütfen ... ... Hayatta tek başına kalsan bir gün onunla k...