-5-

102 16 0
                                    

7 ay oldu . Koskoca 7 ay... Onlar olmadan gecirdigim tam 7 ay ... Şuan annemin ve babamın yanında olmak varken halamın yanındayım .. Hastaneden çıktığımdan beri yanımda . Beni hiç yalnız bırakmadı. Benim icin islerini bile evden halletti .

7 ay da ne mi oldu ? 7 ayda tüm hayatım değişti .. Evim , okulum -ki söz gelmişken sınıf tekrarımı belirtmek isterim , ve tabiki başka bir okulda - , odam ( tıpkı hayallerimdeki gibi çatı katı bana ait .. Bir oda - ki bu oda bir ev büyüklüğünde - bir banyo ve birde teras ... Ve ben bu mükemmel üçlünün tadını çıkaramadan haftaya okullar açılıyor .. Ve benim son bi kez 'oraya' gitmem lazım . O 'ev'e , 'bizim evimize'...

Anılarımızın, resimlerimizin olduğu eve , duvarlarında hala bizim sesimizin yankilandigi , şen şakrak geçirdiğimiz günleri , gülüşlerimizin bulundugu , bahçesinde babamla  yapıp boyadığım çardağı olan , mutfağında annemin yemekleri kokan ev.. Bizim ev...

...

-Zzzzzzzztttt

"Çalar saatin gücü adınaa "

Ne oluyo ne saati ne gücü.. Off nasıl bir rüya bu yaa .. Ama memnunum , son birkaç gecedir huzurlu uyuduğumda gördügüm rüyalar... İyice masal kahramanlarına merak saldım .. Neyse uykumu bölmesine izin veremem...

"Bir dakika ya bugün pazartesi , öğrencilerin kabûsu olan okulların açıldığı gün ...

GECE..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin