Okula döndüğüm gün çokta iç açıcı şeyler yaşanmamıştı. Yanıma gelen ve benimle ilgilenen Seonghwa yüzünden yaklaşık 5 kız ve 3 erkekle uğraşmıştım.
Her yanıma gelen "Seonghwa benim. Ondan uzak dur." gibi şeyler söyleyip gidiyorlardı. Bense sadece kafamı sallayıp onları onaylıyordum.
Ve kafama top yemiştim. Mingi ve San basketbol oynarken 1.71 boyumla onlarla oynamaya çalışmıştım. Sonuç ise kafamdaki bir şişlikti.
Mingi ve San demişken, son inek olayından sonra benden özür dilediler. Bunu onlara ne yaptırdı bilmiyordum ama özür dilemişlerdi sonuçta. Çok yakın olmasakta kavga etmiyorduk.
Seonghwa kafama buzu tutarken bir yandanda bana gülüyordu.
"Küçücük çocuksun ne işin var o develerin arasında."
"Kendisi sanki 2 metre." deyip kafamı öteki tarafa çevirdim. Yanağımı dürtüp konuştu.
"Küstün mü?" deyip dudağını büzdü. Tamam kabul etmem gerekirse çok tatlı gözüküyordu.
"Küsmedim. Büzme dudağını."
Seonghwa sonunda gülümseyip yanağımı sıktı. Bende ona güldüm. Anlamsız bir şekilde o güldüğünde bende gülümsüyordum. Garip bir enerjisi vardı Seonghwa'nın. Onunla en garip şeyleri bile korkmadan yapabilecek gibi hissediyordum. Beni kendine çekiyordu.
•~•
Mars
Kafamı yastığa koyduğum gibi aklıma gelmişti yine. Elleri,dudakları,saçları,sesi...Çıkmıyordu kafamın içinden.
Onu öpmek, sarılmak istiyordum. Aptal bir korkak olduğum için bunların hiçbirini yapamıyordum.
Tek yapabildiğim ona mesaj atmaktı. Telefonun diğer ucundan onunla konuşmak dışında hiçbir şey yapamıyordum resmen.
Yine açtım telefonumu. Galerime girip onun olduğu klasörü açtım. O kadar güzeldi ki.
Herkesten, her şeyden korumak istiyordum onu. Sadece benim olsun istiyordum. Ama yapamıyordum. Ona sadece aşkı öğretmeye çalışıyordum. Ona hissettiğim şeyleri ona anlatıyordum.
"Tam bir yıkıksın Mars." dedim kendi kendime. O bana Mars dediğinden beri Mars'tım ben.
Ona saatlerce bakmak istiyordum. Şarkı söylemek...En çok söylemek istediğim şarkı Mr Loverman'di.
O şarkı Hongjoong'tu. Gözlerinin içine bakarak o şarkıyı söylesem tüm dünya benim olacak gibi hissediyordum. Aşık olduğum adam, aşk...
I'm Mr. Loverman
And I miss my lover, man
I'm Mr. Loverman
Oh, and I miss my loverMars'ım , annem , aptal aşıkım...ühü
Bu arada okuyan çok kisi olmasa da okuyanlardan bir isteğim var rica etsem oy verir misiniz?
Sizleri seviyorum
Be happy♡