i miss him

440 72 26
                                    

Evime geri dönmüştüm. Tüm hepsi çok ısrar etmişti. Gitme, kal diye. Hatta Seonghwa neredeyse ağlıyordu? Ama duramadım. Anlamsız bir şekilde fazlalık gibi hissetmiştim. Bir anda hayatlarına girip altüst etmiştim sanki.

Geldiğimden beri kimse hiçbir şey söylememişti. Alışkındım. Her kendimi kurtarmaya çalıştığım zaman sonrasında, bana bir şey demezlerdi. Fırtına öncesi sessizlik olduğuna emindim. Hep böyleydi. Onlar kızacak bir şey bulurdu. Şimdilik sessizliğin tadını çıkaracaktım.

Mars
Çok özlüyordum onu. Aşık olduğum çocuğu her bir saniye özlemeye devam ediyordum. Içimdeki yangın o beni farkedene kadarda sönmeyecekti. Bunu da biliyordum.

Ellerini tutup ona aşık olduğumu söylemek istiyordum.

Sana aşığım Hongjoong. Ben Mars'ım demek istiyordum. Yapamıyordum. Aptal mantığım kalbimi ele geçiriyordu. Onun beni sevmeyeceğini fısıldıyordu. Ve ben bunu engelleyemiyordum.

Deli gibi aşıktım. Manyaklar gibi onu düşünüyordum. Sevdiğim çocuğa elimi uzatsam yetişecektim ama benim kolum tutmuyordu.

Sonsuza kadar onun yanında kalırdım. Sıkılmazdım hiç.

Ben severdim onu. Tam yaralarından öperdim. Onu üzecek her şeyden korurdum ben. Sarılırdım saatlerce, başını okşardım. Her şeyin geride kaldığını söylerdim. Geçti derdim.

Peki, inanır mıydı bana? Dediklerime inanır mıydı? Sever miydi ya?

Onun için ruhumu verirdim ben. Al derdim, tüm bütünlüğüm senin olsun. Kullan beni, mutlu olmak için kullan. Sen gül yeter ki. Bembeyaz dişlerini, kıkırtını duyayım yeter bana?

Güldüm kendi kendime. Yine söylemeye cesaret edemeyeceğin şeyleri düşünüyorsun Mars. Yetmedi mi? Bıkmadın mı be oğlum? Yorgun düşmedin mi hala?

Asla düşmem ben yorgun. Sonunda o benim kollarımda olacaksa veya bir başkasının yanında mutlu olacaksa yorulmam ben. Küçük arkadaşımı mutlu etmeden de düşmeyeceğim yorgun. Onun için burda olacağım her zaman ben. Ellerini tutmak, eğer olurda ayağı kayarsa onu yakalamak için burda olacağım.






Mars'ım ne güzel seviyorsun annem🥺

Arkadaşım ve sevgilisi couple pp yapmış aglicam sapim ben

Neyse benimde ay_manzarasi askim var uhu

Cok bos yaptim gidim

what is love•seongjoong•✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin