Bembeyaz bir odaya açtım gözlerimi. Işığa alışmayı bekledim bir süre. Kendime gelince kolumun üstünde bir ağırlık hissettim. Kafamı oraya çevirdiğimde uyuyan Seonghwa'yı gördüm.
Peki ama neden hastanedeydim? Neden kolum sarılıydı? Seonghwa niçin burdaydı?
Düşündüm... Sonra aklıma doluştu dün geceden şeritler birer birer. Düşünmemek için yumdum gözlerimi. Hatırlamak istemiyordum.
Gözüm Seonghwa'ya takıldı. Huzursuz uyuyor gibiydi. Beli tutulacaktı, emindim. Ellerimi yavaşça saçlarına değdirdim. Hafifçe okşadım. Hareket edince hemen çektim ellerimi.
Uyanmıştı büyük ihtimalle. Kolumdaki ağırlık gitmişti.
Elleriyle sarılı kolumu okşayıp fısıltıyla konuştu.
"Neden yaptın bunu? Ben senin tek bir saç teline bile kıyamazken neden kıydın kendine?" Gözünden bir damla yaş bileğime damladı.
O an, bileğimden parmaklarımın ucuna gelip aşağıya düşen gözyaşı içimi titretti. Baştan aşağı titredim. Damarlarımdan akan kan kaynadı. Kalbim tekledi.
"Her zaman yanındayım dedim sana. Her zaman seveceğim seni güzelim dedim. Mavi kafam güven bana dedim. Ama sen niye bana verdiğin sözü tutmadın. Hani yapmayacaktın bunu."
Bahsettiği zamanı hatırlıyordum.
Karaoke gecesi (flashback)
Duvarın arkasına çökmüş sadece etrafı izlerken yanımda hissettiğim bedenle oraya döndüm.
Seonghwa elini dizlerine dolamış oturuyordu.
"Kolundaki izleri gördüm. Sen şarkı söylerken. Diğerleri fark etmemiştir. Merak etme." dedi Seonghwa.
Kolumdaki izler mi? Kolumu kendime döndürüp baktığımda gördüğü izlerin jilet izi olduğunu anlamıştım.
"Anlatmak ister misin?"
Kafamı hızla iki yana salladım.
"Her zaman senin yanındayım."
"Sağol Seonghwa. İyiki varsın."
"Her zaman seveceğim seni güzelim"
Duyduğum söz çok hoşuma gitmişti. Belli etmedim.
"Bana güvenebilirsin mavi kafa." Bir beklentiyle söylemişti bunu.
Ona anlatmamı istiyordu. İlk defa yaptım güvendim birine.
Dinledi beni. Dikkatle. Gözleri bile doldu. Ellerimi tuttu sonra.
"Birdaha yapmayacaksın?"
Kafamı hafifçe salladım.
"Söz ver bana."
"Söz veriyorum. Hem, yanımda sen varsın."
End
"Uyanıksın farkındayım. Kaskatı yatmassın sen." dedi Seonghwa. Ardından kapı sesi duyuldu.
Gözlerimi araladım hafifçe. Odada tektim. Kısa bir süreliğine.
Ardından odaya 7 tane aptal arkadaşım ve büyük ihtimalle onların gürültüsünden rahatsız olan doktor girdi.
Öldürmem arkadaslar o kadar acımasız değilim sukur
Bideeee nolur oy verir misinizzz🥺🥺