Prolog

398 24 5
                                    

Takže najprv sa vám tu trošku predstavím. Volám sa Liliana Horvátová ale kamoši ma jednoducho volajú Lil, Lila alebo Lili.  Bývam zatiaľ v Sabinove a všetko ostatné sa doviete v tomto príbehu. Pekné čítanie ;)

Znudene som umývala riad a v tom mi píplo upozornenie: StudioMoonTv vysiela naživo. Neváhala som a pripojila som sa. Samo, teda Moon, je môj bývalý sused. Nedávno sa odsťahoval do Prahy, kde sa aj my mimochodom budeme sťahovať. Konečne ho znova uvidím. Znova natočíme nejaké videá, budú častejšie streamy, bude to proste super. Aj ja totiž natáčam na youtube. No ešte nemám 100k a preto ma aj málo ľudí pozná. Z premýšľania ma vyrušil môj nevlastný otec Robo. ,,Už máš hotovo? Mama potrebuje pomôcť v záhradke!" povedal drzo. Áno, toto je jeho bežné chovanie. Mama si to všíma, a už aj niečo povedala, ale Robo ju brutálne zmlátil. Od vtedy necekla. Ani ju do toho nenútim. Snažím sa jej pomáhať čo najviac viem. Robovi som len prikývla a šla som za mamou. V sluchátkach som počúvala Moonov stream. Niekto poslal donate: Bude video s Lil? prečítalo správu. Úprimne ma to potešilo. Pozrela som sa do chatu a na Sama. On sa usmial a povedal: ,,Mne sa zdá že je aj na tomto streame. Natočíme niečo?" ihneď som do chatu napísala, že keď prídem do Prahy, tak určite. Potom prišiel ďalší donate: Vy spolu chodíte? prečítalo znova. So Samom máme kamarátsky vzťah. A ku tomu, Samo má priateľku. Už som sa s ňou stretla a ja som oproti nej podľa mňa nič. Je oveľa krajšia, zdá sa že aj múdrejšia a...všetko ostatné. Chcela som do chatu niečo napísať no vyrušila ma mama. ,,Prosím Lili, pomôžeš mi upratať záhradu pre budúcich majiteľov?" a tak som mobil zastrčila do vrecka a pustila sa do upratovania. Samo streamoval okolo 2 hodín. potom sa rozlúčil a ukončil stream. Keď som konečne doupratovala, ľahla som si na posteľ a dala som na storku random fotku z galérie a vyzvala som ľudí, aby mi na otázky. Že na ne odpoviem vo videu. Do 5 minút som mala 20 otázok. Rozhodla som sa začať natáčať až v Prahe a tak som si urobila screenshot otázok. Potom sa ceý deň tiahol ako spomalený. Celý čas som upratovala alebo balila veci. Večer som aj rýchlo zaspala.

(Takže nová kniha je vonku, dúfam že sa vám bude páčiť. Ak áno, budem rada za vote a komentár 😁)

Everything will be fine /SMTV FFWhere stories live. Discover now