19. Bozk...

123 10 0
                                    

Zbledla som. Vystrašilo ma to. Aj chalanov. ,,Takže...tam pôjdem." povedala som odhodlane a vybrala mobil. No Mattem bol rýchly a ten mobil mi z ruky vytrhol. ,,Vráť to!" prikázala som mu a rozbehla sa za ním. No Vitaa ma chytil za ramená, Dejzr mu pomohol a posadili ma na gauč. Nechceli ma pustiť za Mattemom. ,,Vy ste sa proti mne spikli?" opýtala som sa naštvane. ,,Nie. Len nechaj Matyho nech mu niečo napíše." nad Samovou odpoveďou som len pretočila oči. Nie som malé decko aby museli všetko robiť za mojím chrbtom. ,,Čo mu píšeš?" s rukami prekríženými na hrudi som trucovala. ,,To co jsem musel." odpovedal jednoducho. 

Po hodine Mattem odišiel. ,,Jdu za ním. Máme domluvené místo kde se sejdeme. Kluci, dávejte bacha na Lil. je schopná zdrhnout." povedal a odišiel.  Ja som logicky chcela ísť za ním no Vitaa šiel ku dverám, na dvakrát ich zamkol a zobral si kľúč ku sebe. ,,Keď sa nevráti, čo urobíte potom, hm?" rozhodila som rukami a zakričala na nich. ,,Vrátí se. Uvidíš." chalani boli priam neznesiteľne kľudný. Až tak, že ma to vytáčalo. Myslela som, že po nich hodím vázu ktorá bola na stole. 

Minúty pomaly ubiehali. Z minúty sa stala hodina. Z hodiny dve hodiny. Z dvoch tri. ,,Ale už ma pustite! Veď nevidíte že nepríde?!" zvrieskla som. Vitaa vyzeral neisto no Dejzr si stál za svojim že Mattem príde čo chvíľka. ,,Nepríde..." mrmlala som si.

Po ďalšej hodine na dvere ktosi silno zabúchal. A potom znova. Pokúšal sa raz otvoriť no keď si uvedomil, že dvere sú zamknuté, ďalej búchal na dvere ako šialený. ,,Kto je tam?" opýtal sa Samo. ,,J-ja..." bol to Mattemov hlas. Ihneď som vstala z gauča a rozbehla sa ku dverám. ,,VITAA NAVAĽ TEN KĽÚČ!" prikázala som mu. Vitaa mi ho rýchlo dal. Ja som otvorila dvere a dnu doslova padol Mattem na podlahu. Zrejme sedel na zemi. Bol od krvi. Z nosa mu tiekla krv a na rukách mal veľa modrín. Samo ihneď volal záchranku. Ja som šla zavolať políciu. ,,Takto to ďalej nejde. Mohli ho zabiť!!" odpovedala som chalanom na nevyslovenú otázku, ale bolo im vidno v tvárach, že sa to zrejme chcú opýtať. 

Keď dorazila polícia, všetko sme im vysvetlili. No boli naštvaný. Za to že sme to začali takto riešiť až teraz. Sanitka Mattema zobrala do nemocnice kde mu zistili, že má vyvrtnutý kotník. Ako sa to stalo, to ja už neviem. 

Keď Mattem prišiel z nemocnice, poliši sa ho a niečo vypytovali. Keď odišli, Mattem sa chcel so mnou porozprávať. Chalani a Samova holka sa šli niekam prejsť a tak sme zostali s Mattemom sami. Sadli sme si na gauč. ,,No, čo je? Ako ti je?" opýtala som sa ho. ,,Mě už je lépe. A jinak...je to Attack. Ten neznámý je Attack. Když jsem tam přišel, mysleli si že tam přijdeš ty ale byl tam von. Jeho kámoši byli okolo a udělali se mnou to co jsi viděla. Takže za žádných okolností tam ty jít za ním nemůžeš. Chápeš?" Mattem vyzeral dosť zúfalo. Bolo mi ho ľúto lebo všetko to bola moja vina. On chcel dokázať že to je Attack, že tam nemám chodiť a toto sa mu stalo. ,,Ja...prepáč...keby sme to začali riešiť skôr nebolo by sa to stalo a je to všetko moja vina. Verila som Attackovi, som blbá, mala som ti veriť ja..." no Mattem mi dal prst na pery a naznačil že mám byť ticho. ,,Chtěl jsem ti ještě něco říct..." začal. ,,Čo?" nastalo ticho. Mattem sa ku mne pomaly priblížil. Nakoniec sme sa dotýkali nosom. Cítila som na tvári jeho dych a počula môj tlkot srdca. Nevedela som čo sa stane. ,,Že...tě miluju." povedal a pobozkal ma. Moje líca zaplavila červeň, zapýrila som sa no bola som šťastná. Bozk som mu opätovala. ,,Ja...teba tiež." trochu mi trvalo kým som to povedala, no nakoniec som tie slová zo seba dostala. V ten moment som bola nesmierne šťastná. Splnilo sa mi prianie...


(dneska druhá kapitola, sa prekonávam XD, každopádne vám ďakujem za podporu a za hlasy, neskutočne sa teším. A ešte chcem podotknúť že proti Attackovi nič nemám, mám ho rada. len som nevedela kto by mohol byť ako záporná postava. Užívajte zbytok dňa. Zatiaľ čaukoo 🥰💚)

Everything will be fine /SMTV FFWhere stories live. Discover now