26. Doma

81 8 0
                                    

,,Vsáváme. Vstaaaaaváme! Heej...Liliii! Vstáváme!" šepkal na mňa niekto skoro ráno. Ja som oči neotvárala. Chcela som spať! ,,Liliii! Vsátej! NO TAK VSTÁVEJ LILI HALOO!" v momente som bola prebraná. Rýchlo som sa posadilo, až sa mi zahmlilo pred očami. ,,Do pi*i si normálny?!" zaborila som si tvár do vankúša. ,,Já jsem normální. Úplne! Pozdrav do videa!" Maty sa smial ako debil. ,,Ty to točíš? Bože môj...ZDRAVIM DO VIDEA!" zakričala som a zamávala do kamery a dodala: ,,Nikdy svojich kamošov takto nebuďte...vždy sa vám odplatia." hneď na to som tresla Mattema po hlave vankúšom. Maty si pošúchal hlavu rukou a zasmial sa. ,,Pojď ven, čekáme tam na tebe. Snídani dělal Dejr...dofejme, že se to bude dát jíst.." ja som sa len uškrnula a vyšla von zo stanu. ,,Bré ráno, sluníčko svítí, ptáčci zpívají." pozdravila som všetkých vonku. ,,Neber mi moji hlášku!" Mattem sa snažil tváriť urazene no dlho mu to nevydržalo, keďže práve pred ním Dejzr predvádzal predvádzal nejaký tanec. ,,Raz a dva a otočka!" dirigoval ho Vitaa ležiac na zemi. ,,Tři a čtyři a ooootooooočka!" pridal sa Maty a nakoniec aj ja. Dejzr sa nakoniec od vyčerpania zvalil na zem a smial sa. ,,Musím sa opýtať...budeme jesť alebo nie?" vyzeralo to tak, že Samo je už dosť hladný. Aj keď sa smial, zrejme by sa bol rád najedol. ,,Jo jo, už jdeme." Dejzr sa postavil a kolísavo si sadol ku pňu ktorý sme používali ako stôl. Musím uznať, že na to že to robil Dejzr, tak to bolo dosť dobré. 

,,Maty, prosím ťa, kde mám to červené tričko??" bolo niečo málo pred štvrtou po obede a my sme sa balili domov. Mne už len chýbalo moje tričko, inak som už mala zbalené všetko. ,,Myslíš tohle tričko?" Maty vošiel do stanu s MOJÍM tričkom na sebe. ,,Ja nemám slov..." to bolo jediné, čo som zo seba dostala. Maty v ruke držal kameru a v tom tričku tam stál ako idiot. Ruky mal rozpažené. ,,Divím sa, že to tričko na tebe ešte neprasklo..." priznala som a sadla si na zem. ,,Co děláš?" opýtal sa maty nechápavo a položil kameru na zem kde nás bolo dobre vidno. ,,Čakám, dokým si to tričko nevyzlečieš a nedáš mi ho, aby som sa konečne mohla pobaliť." provokatívne som sa usmiala. ,,Tak budeš čekat dlouho." Maty si sadol ku mne (tričko na ňom vydalo divný zvuk, ako keby sa malo čo najskôr roztrhnúť) a čakal. Sedel tam a civel rovno do kamery do objektívu. ,,Čo robíš?" nechápala som. ,,Čekám do té doby, než se postavíš." nechápala som aký to malo zmysel. ,,Prečo?" Maty sa postavil a dal si dole tričko. ,,Ďakujem." poďakovala som sa a chcela som mu to tričko z ruky zobrať, no on rýchlo rukou cukol a ja som na tričko nedosiahla. ,,Aleeee. Už mi to daj!" hnevala som sa a zároveň som sa smiala. ,,Nejdříve chci pusu." uškrnul sa. Pretočila som očami a dala mu pusu. ,,Děkuju za pusu, tu je tvoje triko." podal mi tričko. To ako vážne len kvôli tomu si to tričko zobral? ,,Ja ďakujem za tričko ty idiot!" zasmiala som sa a hodila tričko do tašky. Maty mi pomohol tašky vyniesť zo stanu a začali skladať dole stan. 

Najprv ma chalani odprevadili domov. ,,Ďakujem za úžasné dni." všetkých som objala, Matymu som dala pusu a vošla do bytovky. Len čo som sa priblížila ku môjmu a Robovmu bytu, začula som, že je v byte akési ticho. ,,Možno konečne dostal ten debil rozum." pomyslela som si. Alebo možno spí, to bola druhá možnosť. Keď som vošla do obývačky tak spal na gauči. Len som pretočila očami a dala si veci do izby. Za pár dní sa konečne presťahujem do vlastného bytu a budem mať kľud. Vybrala som mobil a zapla Wi-Fi. Nemala som ho zapnuté od rána a chcela som si pozrieť správy. Začalo mi prichádzať milión správ. ,,Čo sa deje pre pána?" divila som sa. Otvorila som Instagram a šla do správ. ,,Aha toto sa deje." Maty dal časť kde som mu dala pusu na Instagram. Pred minútou. PRED JEDNOU MALOU MINÚTOU! Ale správy boli veľmi milé, na všetky som sa snažila odpovedať.  No bolo tam aj pár neprajných správ. na tie som sa tiež snažila rozumne odpovedať. No lenže takým radšej nikdy neodpovedajte, je to zbytočné. ,,LILAAA?!" počula som Roba z obývačky. ,,ANOOO??" šla som pomalým krokom za ním. ,,Už si tu?" A na toto som mala ako odpovedať prosím pekne? Nie nie som tu? Alebo: Nie, tu je len môj hologram? ,,Áno som tu." vzdychla som si nakoniec. ,,Už keď si tu, môžeš poumývať riad!" povedal rozkazujúcim tónom. Pozrela som sa ku umývadlu, kde bola veľká kopa špinavých šálok, tanierov, lyžičiek, nožíkov, vidličiek, hrniec, nejaká fľaša a pár poldecákov. ,,Toto ti ja umývať nebudem! Bol si tu posledné dni sám! Nič nerobíš len sedíš na tom tvojom zadku! Nech sa páči, umy si to sám!" týmto sa naša konverzácia skončila. Tresla som dverami a šla do izby. To je...Nehorázne!! Sadla som si za počítač a šla dostrihať nejaké videá, ktoré som si pred točila. Zabralo mi to necelé 4 hodiny lebo to bol dosť dlhý záznam. 

Keď som konečne dostrihala video, dala som ho renderovať a už zostávalo čakať. Vyšla som z izby a šla do kuchyne. Riad nebol stále umytý, leda čo tam pribudla ďalší pohár. Paráda. pretočila som očami a zobrala som si posledný čistý pohár čo som našla. Výborne, o chvíľku sa nebudem mať z čoho napiť. Napúšťala som si do pohára vlažnú vodu a zobrala som si pohár so sebou do izby. Zasa som sa v izbe zavrela a vybrala si mobil. Prišlo mi, že ma Vitaa označil v príspevkoch a v príbehu. Označil ma na fotke ktorú som mu upravovala a na fotke, kde všetci sedíme pri ohni. Ani neviem kedy to stihol vyfotiť. Príspevok som prezdieľala na svoj príbeh a následne sa pozrela na Vitovu storku. Tam bolo video, ako sa snažil Vitaa sfotiť Dejzra na vodopáde. ,,NEHEJBEJ SE! NEBO UVIDÍŠ!!" kričal Vitaa. Dejzr následne skoro spadol do vody. Zasmiala som sa nad tým. Zrazu mi prišla správa od Dejzra. 

Chat:

Čum jak jsem tě včera s Mattemem vyfotil😎😂 

No ukaž 😬😂

*fotka ako Maty s Lil spia v objatí*

Mňa len strašne fascinuje
ako dokážete s Vitom fotiť fotky
že si toho nevšimneme :D

Normálne. Jste spali, tak jsem
využil příležitost 😎

*použivateľ dejzromir_
vás spomenul vo svojom príbehu*

Si debil, vieš o tom?

Ale né větší jako Maty, čum!🤣
*fotka ako má Mattem na hlave
desiatky sponiek a gumičiek*

To kedy? 🤣

Víš co že já ani sám netuším? 🤔🤣

🤣🤣

Jeho sotorku som prezdieľala, aj tak to už je jedno keď to už čoskoro bude vedieť tisíce ľudí.


Everything will be fine /SMTV FFDonde viven las historias. Descúbrelo ahora