14. Možno...?

145 11 2
                                    

,,Co se dějeee?" zíval Dejzr. Povedala som mu všetko ale len v rýchlosti. ,,Jdu za Mattemem." vyhlásil rýchlo Vitaa. ,,Tak preplo vám všetkým alebo čo?" naštvala som sa. ,,A ja tu budem sama akože??!" no Vitaa už trielil dole schodmi za Matym. Tak isto sa tam rozbehol aj Dejzr. ,,Koko*i!" zanadávala som a pomaly kráčala za nimi. Zrazu bolo počuť veľký buchot. Rýchlo som dobehla dole. Chalani ležali na zemi. ,,Čo sa pre boha stalo?" opýtala som sa. ,,Já jsem se tak trochu potknul a padl jsem na Vituu a ten narazil do Mattema kterej tady stál." chalani si šúchali hlavy od bolesti. ,,A kvůli vám ted ten debil utekl. Nevím kdo to byl." všetci sme vyšli hore naspäť do bytu. ,,Videl si ho aspoň trocha?" chalanom som medzi časom dávala ľad na hlavu aby im to trochu chladilo. ,,Vím jenom že měl takový hnědý vlasy. Trochu do černa. A takovej ten hlas, ktrej není ani dospělý a ani dětský. Chapeš mě?" ja som prikývla. ,,Jo chápem ťa."

Na druhý deň to bolo rovnaké. Ale tentoraz si týpek dal pozor. Pri tom ako mi posielal fotky ho nikde nebolo vidieť, a keď sme sa pozerali na miesto kde mala byť daná fotka fotená, nebol tam. ,,Todle to není normální. Pojďme s tím na policii. Reálně mě tohle sere už a tak též se o tebe boím." štval sa Mattem. Bola som sa s ním prejsť, ostatný šli niekam spolu. Trošku som sa usmiala a súhlasila som s ním. No len čo sme sa pohli, prišla mi správa. Tento krát sa už ani nesnažil zamaskovať to, že je čech. 

Chat 

Nikam nepůjdeš nebo za o ťežce zaplatíš!

Čo máš za problém? Pokiaľ viem, tak som ti nič neurobila!

Ty né, ale tvoji kámoši jo :)
*fotka kde je vidno Mattema s Lil*

Môžeš nás prestať fotiť? Nebojíme sa ťa, proste zájdeme na políciu a bodka!

Když s tím zajdeš na policii, někomu z tvejch kámošú se sane něco fakt zlýho...
A to bys nechtěla, že? ;)


To som už Mattemovi neukázala. 

Chat

Proč mu to neukážeš? Hm? Bojíš se?
 Bojíš se, že by něco udělal?
Že by se za tebe postavil?
Nebo že by s tím i tak zajel za policii?
NEIGNORUJ!
*fotka Moona ako je so svojou
priateľkou ako sa objímajú*
Mám své zdroje, mám své poskoky a lidi co vás sledujou.
Přede mnou jen tak neutečeš. Chci jen jednu věc :)

Tak čo chceš?!

Dejme tomuuu, jenom maé setkání.
Jeden den, ty a já. Co ty na to?
Jenom se někam projdeme a dám ti pokoj :)

Neverím ti...

Tak nevěř. Dopadne na to tvůj kámoš Dominik.
Vím že se právě teď prochází kolem mostu,
schodit ho nebude problém :)

FAJN! IDEM! Len ho nechaj na pokoji!
Kedy?

Za tři hodiny.
V parku
Nikomu nic neřekni nebo na to někdo dopatí...

Fajn...

*fotka Lil a Mattema pri obchode*
*fotka Moona s jeho holkou*
*fotka Dejzra pri moste*
*fotka Vituu ktorý vchádza do bytu*

?
Veď už som ti povedala že prídem!

Jenom chci aby sis nemyslela že se z toho vykroutíš ;)

Hodila som mobil do tašky a pozrela sa na Mattema ktorý ešte stále vravel, že by sme s tým mali ísť na políciu. ,,Nie Maty, počkaj ešte jeden deň. Potom s tým zájdeme na políciu." bolo mi jedno že nás ten týpek počúva. Zrazu ma niekto poklepal po rameni. ,,Ahojky." bol to Attack. ,,Ahoj, čo ty tu?" usmiala som sa. ,,Ale nic, jenom se procházím." Attack sa pozrel na Mattema a ten zasa na neho. Mattem sa tváril divne. Attack zasa ako keby chcel naznačiť, že má byť ticho. ,,Hmm...my už s Lil musíme jít...tak zatím...." Mattem ma chytil za ruku a niekam ma viedol. ,,Mattem...prosím neťahaj ma tak, bolí ma ruka." no Mattem ma furt ťahal. ,,HEJ! Prestaň!" Mattem ma pustil. ,,Čo sa deje??" opýtala som sa v šoku lebo takého som Mattema ešte nevidela. ,,Je to zložitý ale...asi jsem na něco kápl..." začal. ,,Pokračuj." bola som nedočkavá a chcela som aby to už konečne povedal. ,,Řeknu ti to ale až doma. Tady to není bezpečný." poobzeral sa okolo seba a zas ma chytil za ruku a viedol domov.

,,Ahoj Vitaa!" zakričala som z chodby. ,,Čau...jak si věděla že jsem doma...?" nechápal. ,,Ten neznámy čo mi píše, sleduje aj vás. Takže som vedela. Dejzr sa prechádzal niekde okolo mosta a Samo je niekde s jeho holkou." zavesila som si sveter na vešiak. Zvyčajne nechodím vonku so svetrom, ale dneska bola akási zima. ,,Takže Mattem, čo si to chcel povedať?" Mattem ma zatiahol do jeho izby. Doslova ma posadil na posteľ ako také malé decko a začal sa prechádzať po izbe. ,,Víš ten co ti píše...?" začal. ,,No. Viem." už nech to konečne povieeeeee! ,,Tak si myslím...myslím si...není to ověřené, nejsem si sto procentně jistý že je to tak ale z jednoho hlediska to může být pravda, takže to je zřejmě tak jak si myslím a..." rečnil. ,,Maty, prejdi k veci prosím ťa..." postavila som sa z postele a šla k Matymu že nás od seba delili iba dva centimetre. ,,No že...myslím si že ten člověk co ti píše je...Attack..."


(ďalšia kapitola po dlhom čase, dúfam že sa páči. Môžete sa tešiť na pokračoanie ktoré presnejšie neviem kedy bude. Som viac aktívna teraz na Instagrame ktorý mám na profile a na Tik tok fp: xx.vitaa.xx Každopádne vám chcem poďakovať za takú aktivitu, veľmi si to vážim, zatiaľ sa majte :))

Everything will be fine /SMTV FFWhere stories live. Discover now