17. Napadnutie...

127 13 4
                                    

Počas toho ako som vyčkávala dokiaľ ku mne všetci prídu, na izbu ku mne priviezli Samovu holku. Bola som v šoku. ,,Čo sa jej stalo?" ihneď som sa opýtala. ,,Policie to vyšetřuje. Jste rodina anebo tak něco?" doktorka ma prebodávala pohľadom. ,,Je to moja blízka kamarátka..." odmlčala som sa. ,,Vážne netušíte čo sa mohlo..." ani som to nedopovedala a do izby vtrhol Samo. ,,Neukľudním sa dokým nezistím ako je na tom moja priateľka a kamarátka!" zakričal na doktora pri dverách ktorý sa ho snažil zadržať. Bol vystrašený a naštvaný. Nedivila som sa mu. Podišiel ku mne. ,,Ako ti je?" opýtal sa. ,,Dá sa to. Čo sa vlastne stalo?..." keď som sa to opýtala, Samo okamžite šiel za svojou holkou. Keby že sa môžem pohnúť, aj ja by som šla. ,,Pane, tady nemůžete. Návštěvy nejsou povoleny!" doktorka sa tvárila pohoršene. Samo jej niečo povedal a doktorka to rúž neriešila. ,,Mattem s ostatnými sú na ceste. Do návštevných hodín tu budú." povedal len tak mimochodom hladkajúc ruku svojej holke. Ja som len prikývla.

Samova holka sa neskôr prebrala no nevedela nič povedať. Bola v šoku. Po pár minútach dorazili chalani. ,,Ahojte." pozdravila som ich. Konečne som sa ako tak mohla trochu pohnúť a tak mi sestrička pomohla sadnúť. ,,Tak jak je vy dvě?" opýtal sa Dejzr. ,,Lépe. Ty Lil?" konečne sa ozvala Samova holka. ,,Mne je docela fajn." usmiala som sa. ,,Môže niekto z vás zavrieť dvere. Potrebujem vám niečo povedať." začala som. Vitaa zašiel zavrieť dvere. ,,Nechcem mať také isté otázky ako každý, ale reálne, čo sa stalo?" začala som. Samo mi odpovedal. ,,Ráno mi povedala že sa ide prejsť a či nepôjdem s ňou. Povedal som jej, že nie. Teraz toho ľutujem, možno by bola v poriadku..." na chvíľku sa odmlčal no potom pokračoval. ,,Polícia vravela, že našla záznam kamery na mieste kde ju našli. Jedna pani akurát tamadiaľ šla čiže sme mali šťastie inak boh vie ako by to dopadlo... Bol to nejaký muž v maske. Dal jej vrecko na ústa, zrejme v ňom bol nejaký plyn, a chcel ju uniesť...som rád že je v pohode..." nastalo ticho. Dokonalé a strašidelné ticho. ,,Já si myslím víš co lil. I když se mnou nesouhlasíš ale víš co si myslím." povedal Mattem a prekrížil si ruky na hrudi. Možno má predsa len pravdu... ,,O čem jse vy dva bavíte?" nechápal Dejzr. Mattem a ja sme im všetko vysvetlili. Zhodli sme sa na tom že za tým je neznámy, aneb. Attack. Aj keď som tomu stále nemohla uveriť. 


※DOMA※

Konečne som prišla z nemocnice. Na vyšetrenia ešte budem musieť chodiť no to mi nevadí. Hlavne že sme všetci v poriadku. Samova holka už je doma týždeň, pustili ju skôr ako mňa. Doma to bolo fajn, neznámy prestal písať, za čo som bola veľmi rada. Už sa to konečne skončilo... Alebo nie? (🤫😂)


(dneska druhá kapča za deň, prekonávam sa 😂😂, dúfam že sa vám páčila, táto kniha len tak neskončí 😂😂bude tu ešte viac drama ale bude tu aj ROMANŤIKA 😂😂chyba je tam naschvál pre nechápavých ;) BTW voči Attackovi nič nemám, mám ho rada, len som to takto napísala do knihy, možno to nakoniec bude niekto iný...kto vie? Ani ja sama neviem kadiaľ sa táto kniha uberá😂🤣)

Everything will be fine /SMTV FFWhere stories live. Discover now