,,Chalani...je toto normálne?" opýtala som sa a ukázala im chat. Mobil mi z ruky zobral Mattem. ,,Ne...tohle normální není..." zhodnotil. Všetci si podávali môj mobil. ,,Ne, tohle reálne není normální..." vravela aj Samova holka. Znova prišla od neznámeho fotka. Tentokrát fotka ako Samova holka drží môj mobil. ,,Čo to ku*va...?" Samo si zobral mobil a prijal žiadosť od neznámeho a niečo mu napísal. Vyzeral že je naštvaný... Samo napísal: Toto nie je smiešne! Neznámy znova poslal fotku ako sa Samo mrčí do mobilu a pripísal: Ale tvoj face hej XD. Samo sa pekne naštval. ,,Čo je toto za debila??!" zavrčal. ,,Kľud Samo. Nechaj ho. Je to len žart. Nerieš to..on prestane. A daj mi mobil. Keby niečo tak ti poviem." zobrala som mu z rúk môj mobil a vypla si zvuky aby nás to už ďalej nerušilo pri jedení.
Keď sme dojedli, šli sme sa ešte niekam prejsť a potom sme šli do Samovho bytu. Keď sme ta prišli, bolo už pekne neskoro. Ja som si ustlala na gauči. Mattem mi pomohol. ,,Už ti nepíše?" opýtal sa. ,,Mhm...nie. Už prestal. Ako som predpokladala, len blbý žart." zaklamala som lebo mi od neho prišla kopa správ. Ale nechcela som, aby sa kvôli tomu niekto znervózňoval. ,,To je dobře...tak...dobrou noc." Mattem pristúpil bližšie a objal ma. Objatie som mu opätovala a on si šiel ľahnúť tak isto ako ja. Keď už boli všetci vo svojich izbách, ja som vybrala mobil a otvorila správy od neznámeho. Bola tam kopa fotiek ako nás fotil kde sme boli. Vždy ku nim niečo napísal. Ako napríklad: Toto nie je žart :D, alebo správy na typ: Len tak ťa něnechám. Niektoré správy boli písané ako keby po česky a tak ma napadlo, či to nepísal náhodou nejaký čech čo sa snažil písať slovensky. Neskôr som túto teóriu uznala za pravdivú.
Chat:
Môžeš už konečne prestať? Nie je to vtipné!
To ani nemá byť! :)
Ideš do blocku, ako prepáč ale toto je proste veľa!
To že ma dáš do blocku ti nepomůže :D
Len si uděláš večší problémy :)
*fotka ako neznámy stojí pred bytom*
Ja viem kde si :)
*fotka pri dverách bytovky*
A možno ale že len možno prídem 😏Blesku rýchle som vstala z gauča. Šla som za Mattemom. ,,Maty! Maty! Vstávaj!" zatriasla som ním. ,,Co se děje ježiš marja!?" ospanlivo si pretrel oči a pozrel sa na mňa. ,,Pozri sa!" ukázala som mu chat. To ho prebralo raz dva. ,,Du se dolů podívat." rozhodol sa a vstal z postele. ,,Nie! Hlavne tam nechoď! A už keď tak tak idem s tebou!" Mattem protestoval a nepustil ma so sebou. Tak som tam na neho musela počkať. Medzi tým som šla zobudiT Vituu a Dejzra...
ESTÁS LEYENDO
Everything will be fine /SMTV FF
FanficPríbeh je o dievčat menom Liliana. Od malička sa pozná s Moonom, je to youtuberka a onedlho sa sťahuje do Prahy. No v jej živote nastane zvrat. Jej matka spácha samovraždu a ona bude musieť žiť s jej nevlastným otcom. No sú tu aj svetl stránky. Aké...