Po chvíli som sa začala nudiť a tak som sa rozhodla, že dám stream na pokec na Instagram. Dlho som nestreamovala. Dala som to aj na storku aby prišlo čo najviac ľudí. Akurát keď som chcela začať streamovať mi zavolal Dominik. ,,LIIIIIIIIIL HNED PŘIJĎ K NÁM!!" Dominik sa smial a kričal ako debil. Skoro mi oddrbalo uši. ,,Ach Dominik...JE*E TI KUR*A?!!" Dominik zrejme spadol alebo ja neviem, lebo som počula veľký rachot a smiech chalanov. ,,Si v pohode?" opýtala som sa len tak mimochodom ako keby ma to ani nezaujímalo a smiala som sa. ,,Jo...takže přijdeš???" pretočila som očami. ,,Jo...ale môžem u vás streamovať na Instagram? Už som to práve mala v pláne." Dominik súhlasil a ja som šla rýchlo vydať nové video. Hneď na to som sa šla obuť a obliecť. Už som zatvárala dvere no v tom sa Robo vyrútil z bytu a ja som spadla od ľaku na zem. ,,Si normálny Ježiš Maria???!" postavila som sa a otrepala sa. ,,Myslím že áno...ja len že kam si sa vybrala." bol nejako podozrivo milý. ,,Za kamarátmi...už musím ísť, čau." rozbehla som sa schodiskom dole. Len čo som bola pred bytom, vybrala som si mobil a napísala Dominikovi, že už som na ceste.
Dvere do Samovho bytu mi otvoril Samo. Konečne. Vyzula som sa a zobliekla a šla ku chalanom do obývačky. ,,Čaute. Dlho sme sa nevideli." zasmiala som sa. Chalani hrali akúsi hru a Nadia so Samom sa rozprávali. ,,Čo hráte?" opýtala som sa. ,,Já ani nevím." zašepkal mi Maty ale tváril sa, že úplne chápe hre. Dominik to tam začal vysvetľovať. ,,Tady je ještě návod...je v angličtine..." mysleli sme si, že to dá Dominik prečítať Vitovi alebo Matymu. No nie, on to začal čítať. ,,Gejm for fajv tu ejt plejrs...toto nevím co to je...je tu nějakej gejm bord. To je zřejmě todle to," Dejzr si prezeral hraciu dosku a ja som zadržiavala smiech. ,,a ještě tu je tausnt tasks karts a tausnt kueščn karts...Dále už to neumím přečíst." ja som vybuchla do smiechu. ,,Jdeme už raději hrát." navrhol Vitaa zadržiavajúc smiech. Ja som zapla na Instagram stream. ,,Eloo." pozdravil Maty do streamu. ,,ČUSAAA!" Dejzr sa snažil nejako zakývať do kamery, no namiesto toho spadol pred môj mobil. ,,Já pozdravím jednoduše, ahoj." Vitaa pomohol Dejzrovi postaviť sa, zatiaľ čo sám Dejzr umieral od smiechu.
Chat: Je Dejzr mentálne v pohode?
Čo je Dejzrovi?
Dejzr je total 😭👌
🤣🤣🤣🤣
Zdravím vidím že Dejrovi trochu je*lo 🤣,,Chat tu z teba umiera Dejzr." smiala som sa. Dejzr sa postavil a nahodil vážnu tvár. ,,Jdeme hrát!" povedala a chcel si sadnúť. No Vitaa ho strčil a Dejzr zasa spadol na zem. Ja som od smiechu tiež spadla na zem. maty ma musel dvíhať. ,,Okej. Už stačilo. Pojďte hrát už..." snažil sa prestať smiať Maty. Hrať sme začali až po necelej pol hodine.
,,Mě jen zajímá, proč kur*a ještě Vitaa nedostal žádnou kartičku, když já už jich dostal kolem deseti do pi*e!" štval sa Dejzr. ,,Hold mám štěstí." no len čo to Vitaa povedal, dostal kartičku s úlohou. ,,To štěstí už vyprachalo." tentoraz sa smial Maty. Chalani sa neustále celú hru provokovali a poštuchovali do seba. (okrem Sama, ten šiel s Nadiou von).
Konečne sa hra chýlila ku koncu. ,,Takže....v návode píše, že kto má najmenej kartičiek tak vyhráva. Je to divné ale tak čo už." každý sme si počítali kartičky. Vitaa mal 10, Dejzr 35, Maty 30 a ja som mala 24 kartičiek s úlohami. ,,Takže v týchto kartičkách vyhral Vitaa." všetci sme mu zatlieskali a Dejzr sa mu poklonil, na čom sme sa všetci zasmiali. Ďalej sme si počítali kartičky s otázkami. Ja som ich mala 15, Vitaa 18, Dejzr 20 a Maty 19. Takže v tomto som zasa vyhrala ja. ,,Neviem či to máme dať dokopy alebo čo...ale tak to nevadí. vyhrala som ja a Vitaa." zatlieskala som si. Všetci sme sa úžasne bavili. Konečne som po dlhom čase mala pocit, že už je všetko v poriadku.
YOU ARE READING
Everything will be fine /SMTV FF
FanfictionPríbeh je o dievčat menom Liliana. Od malička sa pozná s Moonom, je to youtuberka a onedlho sa sťahuje do Prahy. No v jej živote nastane zvrat. Jej matka spácha samovraždu a ona bude musieť žiť s jej nevlastným otcom. No sú tu aj svetl stránky. Aké...