22. Nehoda...

108 13 4
                                    

,,Ja...ja som...len stávka?" rozplakala som sa. ,,Ne! Nejsi! NEJSI SÁZKA!" ukľudňoval ma Mattem no ja som sa nedokázala sústrediť. V hlave mi zneli len Vitove slová: ŘEKNI JÍ UŽ KONEČNĚ, ŽE BYLA JENOM SÁZKA! Stále, a stále dokola... ,,Matteme nezamlouvej to! SÁM SI NÁM TO ŘEKL! MÁME TO I NAHRANÝ!" keď som to počula, rozplakala som sa viac. ,,Tak..TAK MI TU NAHRÁVKU UKAŽ!!" priam hystericky som povedala. Vitaa vybral mobil a chvíľku v ňom prezeral videá. ,,Tady! Našel jsem to." zvolal a podal mi jeho mobil. Video bolo z pred mesiaca. Bol na ňom smejúci sa Mattem, vedľa neho Dejzr so Samom. Vitaa to kameroval. ,,Takže řekni to ještě jednou! O co jsi se se Samem vsadil?" opýtal sa Domča smejúc sa. ,,Takže, vsadil jsem se, že si taky dokážu najít holku. Do měsíce! Budeme spolu a pak to jednoduše lusknutím," luskol prstami, ,,ukončím. Same i po mně holky jedou takže uvidíš za chvíli." Maty žmurkol a Dominik sa váľal od smiechu. ,,Nevěřím že TY seš schopnej někoho jenom tak odkopnout." vravel Vitaa, otočil kameru na seba a trochu divne sa zatváril, ako keby s tou stávkou nesúhlasil, a následne video ukončil. Stála som tam s otvorenými ústami, slzy mi stekali po tvári. Priala som si aby som to nepočula, aby som sa to proste nedozvedela. Konečne som bola šťastná, a presne ako Mattem povedal vo videu, lusknutím sa to teraz skončilo. Padla som na zem a rozplakala sa. Nadia prišla ku mne. Samo chcel tiež no Nadia bola na neho veľmi naštvaná. ,,O tom si promluvíme doma! Vůbec bych nečekala že v tom budeš mít prsty! VŮBEC!" ja som sa postavila a utiekla do chodby. Hodila som na seba budnu, do ruky zobrala topánky a bleskovo som trielila von z bytu. ,,LIL JÁ TI TO VYSVĚTLÍM! PROSÍM!" kričal za mnou Mattem. No mne to bolo fuk, utekala som ešte rýchlejšie. No vedela som, že za mnou ide Vitaa s Nadiou. ,,Choďte preč prosím...chcem byť sama." povedala som im pred bytovkou. Nadia to pochopila a tak sa dala na odchod s ľútostivým pohľadom na tvári no Vitaa šiel stále za mnou. ,,Prosím Vitaa, choď! Chcem byť sama!" otočila som sa na neho so slzami v očiach. No on podišiel ku mne a objal ma. Ja som sa mu ako malé dieťa vyplakala na ramene. ,,Ššššt, to bude dobrý. Nebreč." hladkal ma po hlave. Myslela som si že odíde no aj tak neodišiel. Stále bol so mnou. Ao keby mi čítal myšlienky, povedal: ,,Kámoši si pomáhají a jsou tu vždy jeden pro druhého. Já jsem tu vždy Lil." usmial sa a ja som sa rozplakala ešte viac. Mattemovi som verila! Verila som mu že náš vzťah myslí vážne. Keď som sa konečne odlepila od Vitu, usmial sa na mňa. ,,Chápu že teď chceš být sama, no víš že jsem tu pro tebe. Vážně nemám jít s tebou?" zamyslela som sa. Viem že je to dobrý kamoš ale vážne som chcela byť sama. ,,Nie Vitaa. ale ďakujem ti. Prídem za chvíľu, chcem byť chvíľku sama." Vitaa len prikývol a vrátil sa naspäť do bytu.

Pohľad tretej osoby:

Zatiaľ čo Lil šla von, chalani sa začali hádať. ,,ALE JÁ TO S NÍ MYSLEL VÁŽNĚ! NA TU SÁZKU JSEM DÁVNO ZAPOMNĚL!" kričal Mattem. ,,To ti tak věřím!" Vitaa len čo prišiel z vonku, prirútil sa k Mattemovi a dal mu facku. ,,KUR*A JSEŠ NORMÁLNÍ?!" Mattem znova udrel Vituu. ,,A DOST!" Nadia vyzerala naštvane. ,,PŘESTAŇTE! BÝT TEBOU MATTEME TAK JDU ZA LIL!" Mattem neváhal a vyrútil sa z bytu.

Pohľad Lil:

Šla som sa prejsť. Len tak po meste. Chcela som mať kľud a stále som neverila, že by mi toto Mattem urobil. Keď som sa chystala prejsť cez prechod, uvidela som pred sebou chlapčeka. Prihovorila som sa mu. ,,Um...ahoj. Stratil si sa?" to bolo jediné čo ma napadlo. Chlapec sa na mňa vystrašene pozrel a rozutekal sa cez prechod. Bola červená. Chlapec bol už skoro na druhej strane cesty no to auto prišlo veľmi rýchlo. Chlapca zrazilo a mňa myklo. No vodič ani len auto nezastavil. Len otvoril okienko a zakričal, kto mu to auto bude umývať a už ho nebolo. Ja som rýchlo podišla ku chlapcovi. Bola som v šoku. Nebolo pochýb, že chlapec bol mŕtvy...práve pred mojimi očami...

Everything will be fine /SMTV FFWhere stories live. Discover now