Rozmowa

970 89 5
                                    

Jeszcze tego samego dnia o godzinie 13 Jaś napisał do Sonei.
Hej, co myślisz o wspólnym obiedzie w jakiejś restauracji?
Chyba dobry pomysł, ale... jadłam już obiad, może kolacja?-odpisała Jankowi.
Okey, ale wcześniej niż kolacja powinna być, bo głodny jestem. Yyy... o 16?-zapytał.
Może być, ale będziemy sami czy masz zamiar zaprosić także ekipe?
Zależy jak ty wolisz.-kontynuował rozmowe Jasiu.
Wole, żebyśmy byli tylko we dwoje.
Okey, to ja lece się przygotowywać.
Hahaha, Jasiek serio? Wiesz, że masz 3 godziny?
No wiem, ale... taka piękna twarz sama się nie będzie o siebie troszczyć.
Hahahaha, ty to jesteś Tępą pałą i jeszcze skromny.
Wieeeeem, to przyjde po Ciebie o 16.
Dobra, pa.
Pa-zakończył rozmow chłopak.

Sonea chciał nagrać filmik i powiedzieć co się działo przez kilka ostatnich dni. Najpierw postanowiła przejrzeć aska Jasia. Było dużo odpowiedzi o... O NIEJ?!? Dlaczego on pisał o moim wypadku. Dlaczego napisał wszystko co wydarzyło się w ciągu kilku dni.
Ehh... to nie jest ważne-pomyślała i zaczęła odpowiadać na pytania fanów i fanek.

"Czemu Jasiek tyle o Tobie pisze?" Odpowiedziała, że są przyjaciółmi, a on się o nią martwił. Były też pytani sugerujące, że są razem.
Ludzie zawsze muszą wymyślać jakieś plotki-westchnęła i zaczęła kręcić filmik.

O 15:30 skończyła już nagrywać, ale musiała obrobić, nie miała teraz czasu.

Ubrała brązwe spodnie, niebieską koszulke(z napisem, ale nie będę reklamować buahahaha xD) i czarną bluze JDąbrowsky wear. Na polu było 15 stopni więc musiała się ciepło ubrać. O 16 przyszedł po nią Jan. Oczywiście musiał przytargać kwiaty, bo jakby to inaczej.

_________________________________
PRZEPRASZAM, ŻE TAK DŁUGO NIE BYŁO ROZDZIAŁU, ALE NIE MIAŁAM CZASU I CHĘCI I DZIĘKUJĘ TEŻ ZA TE WSZYSTKIE WYŚWIETLENIA I KOMENTARZE. MAM TEŻ POMYSŁ. MOGLIBYŚCIE PISAĆ MI NP. NA MAILA, ASKA I W KOMENTARZACH(ale wtedy wszyscy by wiedzieli co mogłoby się wydarzyć) NIE CHODZI MI O TO, ŻE NIE MAM POMYSŁÓW NA ROZDZIAŁY ALE CHCIAŁABYM ŻEBY OSOBY KTÓRE TO CZYTAJĄ UCZESTNICZYŁY TEŻ W TWORZENIU. NIE WYMYŚLAJCIE POMYSŁÓW NA SIŁE. PISZCIE JEŻELI MACIE POMYSŁ CO MOGŁOBY SIĘ ZDARZYĆ :D ask:  ask.fm/anusia202   e-mail: anusia2215@interia.pl

NadziejaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz