。゚☆: *.☽ .* :☆゚
A következő hetek mintha elrepültek volna. A kórházi munka és az ügyeletek mellett Davina folytatta az óráit Siriusszal. A varázsló egyre nehezebb varázslatokat és trükköket tanított neki, a tőle megszokott nyers stílusban és kíméletlen modorban.
Egy-egy kimerítő órát követően a boszorkány komolyan elgondolkozott rajta, vajon tényleg az e a célja a varázslónak, hogy hanyatt-homlok rohanjon ki a szállásról, bejelentve, hogy kilép a Rendből és hagyják békén. Időnként nem tudta, hányadán állnak, mivel a közös leckéiken a férfi mindent megtett, hogy megnehezítse a dolgát, de a többi együtt töltött pillanatukban,- amik gyakoribbá váltak a varázsló vissza-visszatérő rémálom sorozatai jóvoltából- mintha élvezte volna a társaságát. Még akkor is, ha órákat ültek időnként csendben egy teával a kezükben, figyelve a boszorkányfű zöldes füstjének kavargását, várva, hogy elálmosodjanak.Rémszem az egyik nyár gyakorlásukra meglepetést készített elő, Remus, Tonks és a Weasley ikrek lelkes segítségével. A kertet varázslattal kiszélesítették és átalakították, így különböző akadályok, bábuk, csapdák és a Rend tagjainak részvételével kész akadálypályát állítottak fel, amiben Davinának - és a pályát heccből kipróbáló Siriusnak- számos szituációban kellett kitalálnia a helyes bűbájt vagy taktikát. Halálfalók beszélgetésének kihallgatása, egy kocsmában rajtaütés, egy mumus-dementor, vagy párbaj is szerepelt a jelenetek között, némelyik egészen ötletesen összeeszkábált helyszínen zajlott le - persze nagy elővigyázatossággal.
Miután Davina összpontosítva végigment az akadályokon - a rajtaütést szakszerűen megszervezte, de a kihallgatásnál majdnem lebukott - Rémszem kijelentette, hogy Dumbledore most már nyugodtan küldheti bevetésre, mert felkészült. Persze pont ebben a fontos pillanatban sikerült elbotlania a "rajtaütés" díszlet egy gonoszul elkószált darabjában, és hogy hasra ne essen, megkapaszkodott egy szekrény szélében, aminek egyik fiókja színes konfettizáport szórt ágyúként a jelenlévőkre, apró arany csillagokkal beborítva őket. Fred és George indiántáncot jártak, Tonks sietve felsegítette a boszorkányt a földről, Sirius pedig nevetve próbálta kisöpörni a hajából a fényes papírdarabokat. Szóval az ügyetlenséggel voltak még gondjai, de innen szép fejlődni.
YOU ARE READING
Boszorkányfű ~Sirius Black ff.~
Hayran Kurgu"- Ohó, támad Miss Mungo! - Hagyod, hogy végigmondjam, Black, vagy felszúrlak a nyársamra - vágott vissza dühösen a boszorkány, mire Sirius ellopott egy pillecukrot nyársa végéről és gúnyosan vigyorogva a szájába tömte." Davina Meadowes gyógyító a S...