2•Karşılaşma•

100 6 2
                                    

Mina

Çalan alarmım bana yaz tatilinin bittiğini bir kez daha hissettirdi.Gözlerim kapalı bir şekilde alarmı bulmaya çalıştım tabi pek başarılı olduğum söylenemezdi.En sonunda kalkıp alarmımı kapattım.Bu ne üşengeçlik Mina.İç ses bir susar mısın ? İyi tamam be.

Yatağımı topladıktan sonra banyoya gidip okul için duşumu aldım.En son dişlerimi fırçaladıktan sonra hafif bir makyaj yapıp banyodan çıktım.Okul formamı giymeye başladım.Giyindikten sonra çantamı alıp Sarp'ın odasına gidip, kapıyı çaldım.
Kısa bir süre sonra sarp uykulu gözleriyle kapıyı açtı.

"Kardeşim bu ne hâl ? Uyanmasaydın.Geç kalıcaz.Bir de bana diyorsun 5 saat bekletiyorsun diye" dedim fakat Sarp bana göz devirmeyi tercih etti.Çok ayıp ikizcim Cık Cık Cık.Bu sefer haklısın iç ses ama çok konuşup başımı ütülüyorsun.

Sarp kısa bir süre içinde hazırlandıktan sonra evden çıktık.Babam okula gitmemiz için sabah sabah kapıya Adnan abiyi dikmişti.Adnan abiye gülümseyip arka koltuğa geçtik.Evimiz okula çok yakın olduğu için kısa sürede gelmiştik.

Sarp, çok hızlı ilerliyordu bu sebeple ona yetişmek çok yoruyordu insanı.
"Sarp, azıcık bekle az insaflı olur musun ?" diye söylenmeye başlamıştım.
"Mina, sabah sabah çok konuştun güzelim.Susmaya ne dersin?" deyip okulun kafeteryasına doğru ilerledi.Kafetaryadan ikimize de sert kahve alıp bir tane masaya yerleşti.Karşısına oturup,kahvemi yudumlarken kafeteryaya giren birisi ilgimi çekmişti.Kolejin kendini beğenmiş popüler çocuğu.Aman ne iyi yürüyen ego torbası gelmiş hoşgelmiş.Haklısın iç ses aman neyse salla gitsin.Çocuğu biraz daha incelerken birden gözlerini bana çevirdi ve göz göze geldik.Direkt kafamı çevirsemde bize doğru ilerlemeye başladı.Şimdi sıçtık işte Mina.

"Selam Minacım." dedi yürüyen ego torbası.
"Selam bir problem mi var?"
"Yok.Beni izlediğini gördüm ve geldim.İstersen izlemeye devam edebilirsin"

Çok kısa süreli kıkırdadım ve konuşmaya
başladım.
"Deniz yine çok mütevazisin ama inan okulun ilk günü seni çekemeyeceğim." deyip Sarp'a bakış atıp kalktım o da peşimden kalktı.Sarp Deniz'e öldürücü bakışlar atmaya devam ederken kafeteryadan çıktık.Sınıfa doğru ilerledik.Sınıfa geldikten kısa bir süre sonra hoca derse gelip yeni öğrenci geleceğinden bahsetti.Hoca masasına oturup kahvesini yudumlarken kapı çaldı ve 1.68 civarı kumral çıtıpıtı bir kız sınıfa girdi.Utangaç olduğu 10 metre öteden anlaşılır nitelikteydi.

"Hoşgeldin kızım.Kendini tanıtır mısın ?"
"Şey ben Eylül,Eylül Delen." dedi yeni kız.
Hoca sınıfa göz gezdirip gözlerini benim sıramda durdurdu.
"Mina'nın yanına geçebilirsin Eylül'cüm" dedikten sonra Eylül çekingen bakışlarını bana çevirip bana doğru ilerlemeye başladı.Yanıma oturduktan sonra hiç konuşmadık.Zil çaldı,çoğunluk dışarı çıkarken biz sınıftaydık.En sonunda dayanamayıp Eylül'e döndüm.

"Selam,ben Mina" dedim tebessüm ederek.
"Ben de Eylül" dedi o da yüzündeki utanç yavaş yavaş kaybolurken.

"Okula yeni mi geldin ? Daha önce hiç görmemiştim seni."

"Ah,evet.Yaklaşık 1 hafta önce falan taşındık.Tanıştığıma memnun oldum bu arada." dedi.

"Ben de memnun oldum.Aramıza hoşgeldin.Tam unutuyordum bu da benim ikizim Sarp." diyerek arka sıramda oturan Sarp'ı gösterdim.

Onlarda tanıştıktan bir süre sonra zil çaldı ve öğrencilerden sonra hoca sınıfa girdi.İlk derste olmayan 3 öğrenci gözüme çarptı.Biri Denizdi.Okuldaydı neden derse girmedi acaba? Sanane iç ses. Diğer ikisi de okulda pek popüler olmasalarda karşılaştığım Asena ve Barış.Barış zaten geçen sene mezun olamadığı için tekrar okuyordu.Kardeşiyle aynı sınıfa denk gelmesini müdürden rica etmişlerdi muhtemelen.Gözüm Deniz'e doğru döndüğünde bana bakıp sırıttığını gördüm.Dalga mı geçiyor bu çocuk ? Öküzün trene baktığı gibi bakıyordu.Bir kaşımı hafifçe kaldırıp 'hayırdır' bakışı attım.Gülmesini bırakıp önüne döndü.Aferin adam ol.Denizle bir problemim yok aslında ama çocuk ailesi tarafından zamanında çok şımartıldığı için kendini okulun sahibi sanıyor olduğu için egosundan açıkçası rahatsız oluyordum.Dersler bittikten sonra Eylül, ben ve Sarp birlikte çıkmıştık.Uzun ısrarlarım sonucunda Eylül'ü bize gelmeye ikna etmiştim.
Birlikte bizim eve gitmek üzere Adnan abinin önünde durduğu arabaya bindik.Kısa bir süre sonrada eve geldik.Eve geçtikten sonra aç olduğumuzu farkedip mutfağa girdik ve bir şeyler hazırlamaya başladık.

"Of canım hamburger çekti." dedi Sarp.
"Ay ben de çok severim hamburger mi yesek?" dedim Eylül'de kabul ettikten sonra hamburger hazırlayıp masaya geçtik.
"Ee Eylül sevgilin falan var mı veya konuştuğun?" diyerek konu açtım.

"Hayır.Buraya yeni geldiğimizden pek tanıdığım yok.İzmirde'de en son sevgilim olduğu zaman baya önceydi.Sizin?"

"Maalesef.Sağolsun kısmetimi kapatan bir ikizim var" dedim sırıtarak.

"Bitanem asıl senin benim kısmetimi kapattığını söylememiz gerekiyordu.Mina'nın sevmediği kızla flörtleştiğim için telefonumdan kıza kendisini sevgilisi diye tanıtmıştı.Gerçi kızın sonra gerçek yüzünü gördüm ama belki iyi biri de olabilirdi" dedi Sarp öküzü.Hepimiz güldükten sonra Eylül bir kaç saat daha durup evine geçti.Biz de yorgun olduğumuz için uyumaya çıktık.
Tam uykuya dalmak üzereyken telefonuma bir kaç bildirim geldi. Gözlerimi aralayıp telefonuma baktığımda gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.Deniz Arastan bir istek ve mesaj vardı.Umarım kör olmuşumdur bu gerçek olamaz herhalde.Haklısın iç ses yine haklısın.
İsteği kabul edip geri istek attım ve kısa süre içerisinde onaylandı.Mesaj kutuma girip Deniz'in mesajını açtım.

Selam güzellik:) Keşke bana dikkat ettiğin kadar eşyalarınada dikkat etseydin.

Deniz ne diyorsun yine?
Beni bir sal :)

Umrumda olduğunu mu sanıyorsun ?
İnsanlık görevimizi yapalım dedik üstüne alınıyor.Sabır çok sabır.

Lafı gevelemeyi bırakta sadede gel.Hangi eşyamdan bahsediyorsun?

*fotoğraf*

Doğruyu söylemek gerekirse yüzüklerin bana daha çok yakıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doğruyu söylemek gerekirse yüzüklerin bana daha çok yakıştı.Ah pardon yüzüklerim* demek istemiştim:)

Sabır kardeşim.Napıyorsan yap istemiyorum.

Kardeşim mi🥴

Bizde böyle:)
Hadi iyi geceler Denizcim.

Denizcim diyen ağzını<3
İyi geceler
✔️✔️



Bölüm Sonu Canlarııım🧸🥳

Yıldızları SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin