5•Gerçek Tanışma•

52 5 3
                                    

Eylül

Minayla birlikte harika bir gün geçirdik.Bol bol dedikodu yaptık.Özellikle şu Deniz hakkında yorum yaptık.Deniz'in amacını anlamış değildik pek ama bu işte bir şeyler var gibi.Biz veranda'da kahvelerimizi içerken Sarp geldi.Sohbet etmeye başladık.Sarp çok kafa dengi çocuktu.Onlarlayken kan bağının hiç bir önemi yoktu.Kardeş gibiydik 3'ümüz.Hem de kısacık bir sürede böyle anlaşmamız mucize gibiydi.Gerçekten sohbetimize doyum yoktu.

"Bugün basket sahasına bir kız grubu geldi .İçindeki bir kızla aramızda elektriklenme olduğunu hissettim.Kız çok güzeldi."

"Sarp kendine gel.Ben görümceliğe hazır değilim.Hem sen Sarpsın.Senin birini ciddi olarak beğendiğini ilk kez duydum.Çok duymuş olsam inanıyorum veya inanmıyorum derim.Onuda diyemiyorum.Hem bugüne bugün iki tane kız kardeşin var.Sor bakalım kıza hızlı görümce sever mi?" deyip kahkaha attı bizde ona katıldık.

"Haklı bu arada Sarpcım.Kız kardeşiniz biz korumacıyız.Ve hem cinslerimizin içini biliriz.Güvenmezsek bize inanman gerek kardeşim." dedim dalga geçiyorduk Minayla ama ciddilik payıda vardı elbet.

"Aldım başıma belayı." dedi Sarp A'ları uzatarak.

"Ayıp ediyorsun ikiz.Bela mela."

"Cık cık cık.Ne münasebet sensin bela." dedim.

Gülmekten ağlamaya başlamıştık artık.En sonunda Sarp kendine gelip konuşmaya başladı.

"Ya benim canım pasta çekti. Yarın okul çıkışı pasta mı yapsak." dedi.

"Sayende benimde çekti.Olur olur yapalım.Çikolatalı ama meyveli olsun muuu." dedim.

"Olur,olur.Sarp ve benim karışımım oldu bu.Ben çikolata delisiyim.Sarp ise meyveli seviyor." dedi MinAşk.

Biraz daha sohbet edip odalarımıza çıktık.Hepimizin ayrı odası vardı ama bugün ilk gecemiz olduğu için kocaman terasta yere yatak koyup orada birlikte yattık.Yıldızları izleyip gülerken yavaş yavaş susmaya başladılar.İlk aramızdan ayrılıp derin uykuya dalan Sarp olmuştu.Baskette çok yorulmuş olmalı ki hemen daldı.Sonrada Mina dalmıştı.Mina uyurken bana dönüp sıkıca belime sarılmıştı.Çok huzurlu hissediyordum.Annemle böyle uyurduk.Şimdi ise kız kardeşimle uyuyordum.En son yavaş yavaş ben de karanlığa gömüldüm.Sabah güneş ışığının yüzüme vurması sebebiyle gözlerimi aralayıp yastığın üstündeki telefonumu aldım.Saat 7.05 geçiyordu.Okula gitmek için kalkmamız lazımdı.İlk önce hala bana sarılan Minayı anlından öperek uyandırdım.O uyanmaya başlayınca Sarp'ın baş ucuna geçip saçlarını okşayıp uyandırdım.
İkiside kalkınca mutfağa ilerledim.Bugün üzerimden dünki üzüntüden eser yoktu.Babamın hataları için kendimi üzmeyecektim.En azından annemle konuşana kadar.Dolaptan kahvaltılıkları çıkardım.Sonrada ani kararla kardeşlerime pancake yapmak istedim.Malzemeleri çıkardım.İlk önce derin bir tabak alıp sütümü ekledim.Sonra sıvıyağ,yumurta ve şekeri ekleyip çırptım.Sonra kabartma tozu,vanilya,un ve bir tutam tuz ekleyip karıştırmaya devam ettim.Bir kepçe yardımı ile tavaya döküp pişirdim.Piştikten sonra üç ayrı tabak çıkarıp pancakeleri koydum ve üzerine bal gezdirdim.Pişirirken dilimlediğim çilekleri ve biraz yaban mersini koydum.Onlar daha hala hazırlanıyordu ben de odama çıkıp hazırlanmaya başladım.Okul kıyafetimize karışmadığı için üniforma giymek istemedim.Üzerime göbeği hafif açık bir siyah tişört giydim.Altıma siyah bol eşofman giydim.Onun altına da siyah beyaz converse'lerimi giydim.En son üstüme de kombini tamamlasın diye kısa kot ceket ve koluma siyah çanta taktım.Biraz makyaj yapmak istedim çünkü göz altlarım ağlamaktan şişmişti.Biraz rimel sürdüm.Kapatıcı ve allıkta sürdüm.Saçımı da topuz yapmıştım.

Saçımı da topuz yapmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yıldızları SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin