6•Kaos•

38 4 2
                                    


Eylül

Sabah uykumu almış bir şekilde uyandım.Dün çok eğlenmiştik.Barışlar gittikten sonra fazla durmadan yatmaya gittik Tüm gün yorulmuştuk zaten.Saat 6'yı geçiyordu kalktığımda.Kalkıp banyoya ilerledim.Dişlerimi fırçaladıktan sonra 20 dakika içerisinde duşumu alıp saçlarımı yıkadım.Saçlarımı kuruttuktan sonra düzleştirmeye karar verdim.Hızlı bir şekilde saçlarımıda düzleştirdim.Makyaj olarak lipbalm ve rimel sürdüm.Üzerime beyaz göbeği açık bir bluz geçirdim.Altımada siyah bir jean giydim.Üzerime kolları çift renk gövdesi siyah bir ceket geçirdim.Koluma gri zincirli bir siyah çanta ve ayağımada beyaz spor ayakkabımı giyerek kombinimi tamamladım.Parfümümüde sıkıp odamdan çıktım.

Parfümümüde sıkıp odamdan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltı etmeyi düşünmüyordum.Salona geçip whatsapp grubundan gelen mesajlara baktım.

Balık Köpeğisi

Asena😻
Günaydınlar.Okulun kafeteryasında buluşalım ?

BuzBarış🧊
Günaydınlarr.Bana da uyar.Ve lütfen sabah sabah şarkı söylemeyi bırak.

Asena😻
Kes be🤠

Günaydınnn.Banada uyar:)

Mina'm🖤
Ee bize de uyar o zaman.

Deniz 🌊
Ben de varım:)

Biz çıkarız birazdan.Görüşürüz❤️

Salona Mina ve Sarpta gelince evden çıktık.Okula geldiğimiz gibi kafeteryaya geçtik.Bizimkiler bizden önce gelmişti.Hemen yanlarına ilerledik.Ben Asena'nın yanına geçtim.Mina Barış'ın yanına oturacağı sırada Deniz oraya geçip Mina'nın kendi yanına geçmesini sağladı.Herkes ekmeğinde Eylül.Haklısın aşk.Sarp ters ters denize bakarken Barış'ın yanına oturdu.Dayanamayıp sessizliği böldüm.

"Kahve alacağım isteyen var mı?" dedim.

"Bana bir tane Iced latte alabilir misin kuzum?" dedi Mina.

"E biz de Iced latte içelim hep birlikte o zaman."dedi Asena başımla onayladım.Kafeteryaya ilerledim.Siparişimizi verdim.

Yıldızları SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin