Lehetetlen vagy...

321 13 2
                                    

Droco szemszöge: (igen még mindig😂)

A lány után mentem nehogy valami bajba keverje magát. Megis találtam a földszinten. Fogalmamsincs hogy lehet iylen gyors. Azzal hogy utána megyek nehogy bajba keveredjen egy kicsikét elkéstem ugyanis összetalálkozott Astoriával aki kicsit sem kedvesen fogatta őt. Astoria átkot küldött rá amit nem tudtam hova tenni de biztos vagyok benne hogy lemarattam a civakodás elejérő. Melody ügyesen kivétte és visszatámatt. Nem is értem hogy Grengrass (bocsi ha rosszul írtam) mégis mit gondolt, Melody sokkal ügyesebb és jobb nála. Ráadásul ő nem olyan iskolába tanult eddig mint a Roxfort. Az akadémia sokkal szigorúbb és a tanítást sem veszik félválrol. Ott olyan dolgokat tanultak amit mi álmunkban sem tudnánk megcsinálni, hiába vagyunk egy korosztály... Eddig is tudtam hogy hülye a lány és nem az eszéért fogják elrabolni, de hogy ennyire hogy még ezt sem tudja!? Nemigazán akartam közéjük állni ugyanis szívesen megnéztem volna ahogy szét átkozza Astoriát de akkor Melody már az első nap bajba került volna és mellesleg én is kapnék hogy nem akadályoztam meg!

-Hé fejezzétek be! ~szóltam rájuk de nem használt.. Parkert majd megette az ideg
-Na látod Grengras megjött a felmentő sereged! ~sziszekte a lány a fogai közt
-Kimonta hogy segítségre van szükségem? ~kérdezte Astoria felháborodva
-Ugyan már ne nevettes, még egy átkot rád küldenék ájultan esnél össze... Neked elfogyott az energiád de nekem még van dögivel! ~szólt Melody szarkasztikusan. Igaza volt, Astoria tényleg úgy nézett ki mint aki rögvest össze esik.
-Na jó elég fejezzétek be és mindenki mennyen a dolgára... MOST! ~üvöltettem elmagam mert már én is kezdtem ideges lenni...
-Szerintem hallgass a kis barátodra és takarodj amíg meg nem gondolom magam és kinyirlak! ~ettől a hanglejtéstől még én is kicsit megszeppenve álltam nem is csoda hogy sírva futott el...
-Te most velem jössz! ~fordultam Parker felé. Megragattam a csukloját és húztam magam után a pincéig.
-Normális vagy? Engedj el!! Hova a kurva anyádba rángatsz?? ~kiabált de nemigazán érdekelt, csak húztam magam után majd leértünk a pincébe betoltam egy sarokba és meg álltunk
-Elöször is szívesen hogy nem engedtem hogy már első nap bajba kerülj, más... ~folytattam volna de közbe vágott amit egyszerűen utálok!
-Nem kértem hogy segíts és védd meg a seggem a balhéktol, tudok magamra vigyázni!
-Befejezted a papolást??
-Már elnézést de én olyat nem szoktam!
-Á nem hisz most is azt csinálod!
-Ó megbocsásson ő felesége hogy meg merem védeni magam!
-Na jó lenyugodnál végre??
-Én teljesen nyugodt vagyok!
-Hát nem éppen...
-Ahh csak HAGY BÉKÉN!!
-Sajnálom de az nem megoldható
-Lehetetken vagy!!
-Tudod ironikus hogy ezt pont te mondod nekem...  ~már eléggé kezdtem unni a veszekedés de be vallom élveztem! Eléggé jó látványt keltett bennem a hevessége...
-Ahhj csak szálj le rólam!  ~majd elakart menni de visszahuztam.. - Most meg mivan??
-Nem vagy kíváncsi rá hogy holvagyunk? Vagy hogy hol a Mardekár klubbhekyisége? Vagy netán Piton irodája? ~ezzel eléggé felkeltethettem az érdeklődését ugyanus egy pillanatra felcsillant a szeme de elég gyorsan átváltott unottra a tekintete.
-Persze majd pont te fogod nekem ezeket megmondani ugye?! Ugyan már ne nevettes nem fogok bedőlni! Tuti elküldenél valami elhagyatott folyosora vagy a poklok poklára... ~monta teljesen öszintén
-Kinéznéd belőlem?? ~kérdeztem hitetlenkedve
-Ch, simán! ~monta megvetően
-Akkor csak figyelj! Kérlek szépen ez a helyiség a pince. Itt található a Mardekár klubbhelyisége és Piton irodája...
-Szuper és azt is elárulod hogy mi holvan? ~kérdezte szarkasztikusan
-Jobbra a klubbhelyiség balra az iroda, egyenesen a közös tusoló, az a lépcsősor pedig a prefektusi szárnyra vezet!
-Szuper... De ha át versz! ~nézett rám fenyegetően.
-Mért tenném?
-Mit tudom én? Mond meg te! ~ezzel ott hagyott és elindult Piton irodája felé

Sziasztok itt a kövi resz is! Remélem tetszik! Helyesírási hibákért bocsi 🥰😅

Mikor az életembe lépett ŐWhere stories live. Discover now