Miért nem szóltál?

195 12 0
                                    

Draco szemszöge:

Csak néztem ahogy Melody száguld a rózsaszín törpe felé majd hirtelen felindulásból apám után futottam. Nem tudom elviselni hogy fogalmam sincs miről van szó. Miért beszélgettek pont ők ketten? Miért hívta apám Parkert Denemnek? Egy csomó kérdés cikázik a fejemben.

-Hé! Apám! ~szóltam utána mire megállt majd szép lassan megfordult
-Mit szeretnél Draco? ~kérdezte azon a hátborzongató hangján
-Miért beszéltél Parkerrel? És miért hívtad Denemnek?
-Tudod fiam lehetnék áruló és elmondhatnám, de nem leszek az. Majd ha a lány akarja elmondja. De egy kis idő múlva ígyis úgyis megtudod akkor is ha Parker nem beszél. ~majd fogta magát és faképnél hagyott... Semmit nem értettem. Gondolkodás nélkül Melody után erettem.
Rajta is kaptam mikoris Umbridgal veszekedett, mit ne mondjak elég bátor hogy ilyeneket megtesz. Mondjuk ez nem újdonság. Közbe léptem és elráncigáltam a rózsaszín szörnyetegtől majd kérdőre vontam.

-Na jó te meg mégis mi a jó kurva anyádat csinálsz? Épp fontos megbeszélni valóm volt mi a faszért rángattál el?? ~nem hazudok kurva ideges volt
-Előszöris fékezd az indulataidat! Másodszor ugyhiszem tartozol nekem egy kis mesével? ~feleltem egy kicsit ingerülten
-Én? Neked? Ne nevettes mégis milyen mesével?
-Ne játszd a hülyét pontosan tudod. Mégis honnan ismered apámat, de ami ennél is fontosabb mi a faszért szólított Denemnek? Szerintem ez nem semmiség és jól is gondolom ugye?
-Na jó lejjebb vennéd a hangod? Ha valaki meghallja kurvára ki kapok!
-Akkor kezdj el énekelni életem mert addig nem mész sehova amíg ezt meg nem magyaráztad.
-Oo oké a kurva életbe de ha lehet ezt ne itt beszéljük meg!! ~próbáltam kideriteni hogy mégis mennyire basztam fel de ahogy figyeltem az arcát rájöttem hogy kurvára. Majd elkezdett húzni maga után és a szobájában kötöttünk ki.
-Na jolvan jól figyelj rám. Amit itt most elmondok nem mondhatod el senkinek!  Világos?
-Persze ne izgulj ezen. ~feleltem kicsit ingerülten ugyanis már nagyon érdekelt a dolog.

Melody szemszöge :

-Az egész sztori 6 éves koromban kezdődött. Keztem magam furcsán érezni, éreztem hogy a hatalmam nő, a dühkezelési problémáim sujozsbodnak és már nem vagyok a magam ura. Dehát kivenné észre? A tanárok szartak rám a szüleimmel nem találkoztam csak nyáron. Senkire nem számíthattam és senkibesem bíztam. Így hát megprobáltam egyedül megoldani a dolgot de nem igazán ment.
-Most komolyan ez így 6 évesen? Na ne szórakozz...
-Ez van! De ha kíváncsi vagy a többire akkor be fogod a szádat.
-Jó okés bocsi hallgatlak!
-Szóval... Egyik nap megjelent a szobámban Bellatrix Lestrange aki mind kiderült az anyám, mit ne mondjak kurvára megijettem hogy mi a faszt keres ott és egyáltalán hogy jutott be. Mielőtt pánikrohamot kaptam volna és fej vesztve üvölteni keztem volna ő meglepően kedvesen megszólitott. Azt monta hogy tudja min megyek keresztül és ő segíthet rajtam. Így hát közelebb merészkedtem hozzá és figyelmesen hallgattam. Furcsa de már cseppet sem féltem.
-Na joo... Álljunk meg egy pillanatra!! Te halál nyugodtam csacsogtál vagy hogy szoktátok mondani egy hideg vérü gyilkossal???
-Jaaaj nyugi mondom tök cuki volt de ha megengeded hogy befejezzem érteni fogod.
-Ha te mondod de ez kurva ilyesztő
-Szerintem nem az. De mindegy nem ez a lényeg! Szóval elmagyarázott mindent hogy miért vannak dühkezelési problémáim, hogy miért érzek magamban folytonos haragot és pusztítási vágyat, hogy miért vagyok más mint a többiek... És miután ezt elmonta minden értelmet nyert!
-Na jó figyu Melody azt hiszem kezdek megijedni... Remélem nem az van amire gondolok!
-Hát fogalmam sincs mire gondolsz de ez most elég hátborzongató lesz... Draco! Voldemortnak van egy rég el titkolt lánya amit tudom hogy tudsz! Apukád biztos mondta hisz elkezdett be avatni a dolgokba mivel nemsokára halál faló lesz belőled!
-Mi? De te ezt honnan tudod? ~kérdezte szegény eléggé megréműlve
-Draco! Én vagyok Voldemort lánya...

Sziasztok! Szóval először is bocsi, tudom régen volt rész de elég sok minden közbe jött. Igyekszem sokkal aktívabb lenni remélem sikerül. Addig is jó olvasást remélem tetszik nektek!🥰

Mikor az életembe lépett ŐWhere stories live. Discover now