Egy hétvége Dracoval

150 8 0
                                    

2 hónappal később....

Mióta kirugattam azt a hárpiát a suliból azóta szerencsére nem is hallottunk felőle. Aminek viszont rendkívül örülök hogy semmire nem jött rá velem kapcsolatban. Lehet mégis csak a szája járt, de kitudja. Végülis nem vesztettem semmit ezzel hogy kirugattam jobb így mindenkinek. Ami Dracot illeti a barátságunk napról napra erősebb lett. Talán benne bízom a legjobban és mindent megosztok vele. Persze a lányokat sem hanyagolom el. Ugyanúgy össze ülünk tanulni és jókat pletyizünk, még mindig imádom velük tölteni a szabad időm.

Az idő kezdett hűvös lenni a Roxfortban ugyanis december elején jártunk. Az első hó is leesett már aminek nagyon örültem. Hiába vagyok fázós és vacogok télen, azért a hó esésnek én se mondok nemet. Hétvége volt ezért mi mást is tehettünk volna mint hogy Dracoval kint bohóckodtunk a hó esésben. Hívtam a lányokat is de azt mondták ők ebből most ki maradnak. Nem is csalogattam őket tovább mert tudtam Draco nem igazán kedveli a nagy társaságot, örült is neki hogy csak ketten megyünk.

-Na várjál csak utolérlek ezt nagyon vissza kapod! ~ordította utánam Draco miközben próbáltam a lehető leggyorsabban futni ugyanis épp most találtam fejbe a Mardekár szőke hercegét
-Ja persze mert majd el is tudsz kapni nem? Ne nevettes már, jó vicc.
-Ne aggódj nem fogsz így röhögni ha elkaplak, meglátod!
-Ugyan már Malfoy csak a szád jár ~néztem hátra nevetve de Draco nem volt mögöttem. Eléggé megijedtem hogy mégis hova a faszba került hisz az előbb még ott volt, majd éreztem hogy valaki megránt hátulról felvesz a karjába és a hóba dob. Ez olyan gyorsan történt hogy még az sem tudatosult bennem mégis mi történik, de tudtam hogy Draco keze van a dologban. Kinyitottam a szemem majd a fiú gyönyörű szürkés kék tekintetével találtam szembe magam.
-Na mivan hercegnő? Milyen ott lent a hóban?
-Fordulj fel Malfoy! Ezt mégis hogy csináltad? Az előbb még mögöttem voltál, hogy kerültél elém?
-Nem kötöm az orrodra drágám, a végén még megprobálnál leutánozni. O és jut eszembe mi az hogy Malfoy? Nem szívesen hallom ezt a te szádbol.
-Bele ne hallj hogy Malfoynak hívtalak. Úristen segítség lányok gyertek a Mardekár szőke hercege haldoklik! ~ezt próbáltam elég kétségbeesetten mondani hogy elég drámai legyen míg Draco jókat nevetett a hülyeségemen
-Na jó állíts magadon nem szép amit csinálsz
-Ja akkor mégis mért röhögsz? Ne mond hogy nem vicces.
-Aranyosan áll neked hogy ott fekszel
-Haha gúnyolodj csak, na szépen húzz fel
-Tessék hogy mondod? Nem értem valami jól
-Jaaaj ne szórakozz húzz már fel ~ezt már kicsit hisztizve mondtam ugyanis kezdtem fázni de lusta voltam ezért könnyebb lett volna ha segít
-Még mindig nem értem valami jól
-Aahj, jó létszi segíts fel! Most jó?
-Igen drágám sokkal jobb, gyere. ~nyújtotta a kezét hogy fel segít de ennél ravaszabb voltam. Nyújtottam lazán a kezem majd mikor a kezébe csúsztattam az enyémet rántottam egy nagyot és őfelsége a földön landolt mellettem. Jó igazából nem mellettem mert véletlen magamra rántottam. Hát be kell vallanom nem így terveztem de nem volt rossz a közelsége.
-Ez nem volt szép Parker! Hátba támadsz? Nagy bátorságod van mit ne mondjak. ~nevetett a szőke miközben rajtam feküdt
-Minek ehez bátorság simán leterítelek bármikor, jobb vagyok mint te!
-Ch ja max álmodban te törpe
-Törpe? Netán sértegetsz Malfoy?
-Ó de még mennyire ~úgy tűnik cseppetsem zavarja hogy rajtam fekszik mivel eléggé kényelembe vágta magát, csak nehogy meglásson így minket valaki mert akkor biztos ránk szólnak
-Kényelmes te gyökér?
-Elsem tudod hinni mennyire ~vágott elégedett képet majd lehajtotta a mellkasomra a fejét
-Jolvan de én kezdek fázni szóval örülnék ha fel kelnél rólam
-Fhu hogy te mindent elrontasz. Épp kényelmesem elhejezkedtem ~úgy nyafogott mint valami kis ovis de be kell vallani aranyos volt

Ezután fel keltünk majd bementünk a suliba. Elmentem a szobámba hogy gyorsan vegyek egy forró zuhanyt ugyanis szét fagytam. Miután végeztem gyorsan fel vettem egy egyszerű vastag pulcsit a kedvenc bőr nacimmal és útnak is indultam Draco szobája felé. Nem ért meglepetés mikor benyitottam és őfelsége még mindig a fürdőben volt. Rosszabb mint egy lány esküszöm. Én is imádok a forró víz alatt állni de ő szerintem mindenkinél jobban élvezi. Lehuppantam a kényelmes ágyára majd bekiabáltam neki hogy azért tudjon róla hogy itt vagyok.

Mikor az életembe lépett ŐWhere stories live. Discover now