Draco szemszöge:
Bent ültünk órán amikoris a drága hercegnőm kicsapta az ajtót és sietve belépett a terembe. Láthatólag Piton elég dühös volt! Most nem lennék Parker helyébe... Mint azt gondoltam Piton röktön bele is kezdett a mondandojába de a lány nem hagyta magát ami egy kisebb inkább nagyobb veszekedést eredményezett. Mikor végre abba hagyták a veszekedést a szőke barátnőjével kezdett beszélgetni ha jól tudom Daphne - val. Komolyan mondom egyre jobban bejön ez a csaj. Életemben nem találkoztam még ilyen lánnyal! Tüzes, bunkó, nem fél semmitől és senkitől, szeszélyes, makacs és önfejü, de ezek ellenére kedves, vicces és a szíve is a helyén van. Na meg a kinézete sem utolsó... Sőt a Roxfortban szerintem minden srác rajta legelteti a szemeit!
-Na jó Bleas ebből elég nekem kell ez a lány! ~montam a mellettem ülő fiúnak
-Akkor mégis mire vársz haver? Tegyél valamit különben lecsapják a kezedről. ~figyelmeztetett jogosan, ugyanis igaza volt
-Azt próbálják meg, akkor én is lecsapok valakit. Csak egyszer lássam meg valamelyik bájgunárt a közelében
-Azta tesó te tényleg belezugtál a kiscsajba!
-Jó most nem ez a lényeg! Segíts inkább!
-Nem ez a lényeg? Haver ez kurva nagy lényeg! A nagy Draco Malfoy szerelmes!
-Ki monta hogy szerelmes vagyok?
-Nem kell mondani, messziről lesi rólad! ~én erre csak fujtattam egyet mire ő örül a fejének és csak nevetett, közben én elkeztem írni egy papirlapra
-Most meg mitcsinálsz?
-Levelet írok, nem látod?
-Mért nem kérdezed meg szemtől szembe?
-Te nem ismered ezt a csajt. Vagy szonélkül ott hagyna vagy valami jó kis beszolással elutasítana...
-Aha biztos
-Így kész is! ~majd fogtam a pálcámat és egy kis papír madarat varázsoltam majd odaröptettem a lányhoz a papírtÉszre is vette és olvasni kezdte láttam hogy gondolkodik valamin ezért kicsit belekukkantottam az elméjébe
Melody gondolatai:- Ezt meg ki küldte? Se aláírás, se monogramm, sem pedig semmi jel arra hogy ki küldte!? Na joo, nem biztos hogy el kéne menjek! Azt sem tudom kitől van a végén még megint bajbakeveredek!
-Jaj ne már ne csináld ezt! ~mérgelődtem de ő még folytatta
-De ha nem megyek el akkor sosem fogom megtudni kiküldte
-Igen, ezaz! Legyél kíváncsi!
-Na jó! Mit veszíthetek vele?
-Ezaz jó kislány! ~mosolyogtam elégedetten ami az én drága barátomnak fel is tűnt
-Na mivan? Min mosolyogsz ennyire?
-Bejött! Nem tudja legyözni a kíváncsiságát!
-Ezt meg hogy érted? Nem írtad alá? És egyáltalán honnan tudod hogy....
Ooo belenéztél az elméjébe ugye?
-Ahogy mondod! Jobban ismersz mint gondoltam...
-De mért nem írtad alá? ~erre nem válaszoltam csak megrántottam a vállamMég jó hogy nem válaszoltam ugyanis Piton akcióba lépett és rá szólt az előttünk ülő 2 lányra hogy mért beszélgetnek, Daphne illedelmesen bocsánatot kért míg Melody rossz kislányhoz híven meg sem mukkant. Ezen elnevettem magam amit megis hallott és amint elment Piton számon is kért hogy mégis mi ilyen vicces. Erre a kérdésre nem válaszolva tudattam vele hogy én küldtem a levelet amin megis lepődött majd el kezdett vissza feleselgetni, a végén eleresztett valami irtózatosan aranyos nevetést amit nem tudtam hova tenni de tetszett nem is kicsit. Majd óra végén akcióba léptem és mielőtt kiléphetett volna az ajtón visszahúztam, hátulról átöleltem és a fülébe súgtam!
8-kor a klubbhelyiségben, ne késs! ~majd mielőtt otthagytam volna leheltem egy gyors csókot a nyakhajlatába ami láthatólag tetszett neki de eléggé összezavartam ezzel.
Egy jó darabig ellettem volna még ezzel hogy össze-vissza csokolgatom de annak nem lett volna jó vége ugyanis nem tudom milyen érzéseket vált ki belőlem ez a lány de már akkorse bírok magammal ha csak a közelemben van... Szerencsére gyorsan eljött a vacsora idő és ahogy ígértem ott vártam a klubbhelyiségben 8-kor. Azthittem felesleges tovább várni ugyanis már 20:15 volt de a lány még mindig sehol. Majd egyszercsak megláttam a lépcsőröl lesétálni. Olyan tipikus kis rossz kislányos ruha volt rajta ami nagyon jól állt neki és amúgy maga a ruha is csinos volt. Szépen kiemelte domborulatait is. Egyszerűen nem tudtam levenni róla a szemeimet!
YOU ARE READING
Mikor az életembe lépett Ő
Fanfiction-Nem gondolja hogy tanulnia kéne némi tiszteletet Parker? -Maga meg nem gondolja hogy percek alatt kirúgathatom? -Tehát még nem vetett a kutyák elé. -Nem, de neaggódjon megvan az ára! ******* -Nem szeretnél felöltözni? -Miért, talán nem tetszik? -Ne...