BÖLÜM YEDİ

68 57 13
                                    

Selammm canlarım oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn iyi okumalar...

BÖLÜM YEDİ

Galiba bu benim son nefes alışımdı..”

Jung beni kucağına alarak koşmaya başladı. Hemen Emma ve Yujin’in yanına gitmişti. Ah çok zor gözlerimin kapanmasına engel olamıyorum artık.

Emma hemen,

“Aman tanrım SARAAA!!!”

Yujin de bana bakarak,

“Sara ne oldu sanaa SARAAA!!!”

Ah artık dayanamıyorum çok az vaktim kalmıştı...

Jung hemen,

“SARA'YI HASTANEYE GÖTÜRMEMİZ GEREK HEM DE HEMEN!!”

Emma;

“Bu çok tehlikeli Jung!!!”

“Gerekirse o doktora para vereceğim susması için ama şuan Sara’nın hayatı tehlikede!”

 Dedi Jung.

Hemen Yujin’in arabasına binerek küçük bir sağlık ocağına gitmiştik. İçeriye girdiğimizde sadece bir doktor vardı. Hemen beni bir sedyeye yatırdılar. Bir odaya girmiştim.  Ama ben gözlerime engel olamıyordum...

Yazarın Anlatımıyla

Bütün herkes Sara’nın olduğu odanın kapısının önünde bekliyordu. Jung ise kendini suçlar gibi yumruk yaptığı elini duvara vuruyordu. Emma ise Jung’un yanında durmuş onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Yujin kafası karışık bir şekilde kendi etrafında dönüp duruyordu.

“Bu nasıl oldu Jung!”

“Yujin lütfen şu lanet olası durumda soru sorma!”

“Senin yüzünden oldu. İçeride Sara belki yaşam mücadelesi veriyor!”

“Kes artık o lanet olası çeneni!!!”

Emma endişeli bir şekilde Yujin ve Jung’un arasına girerek ciddi bir tavırla konuşmaya başladı.

“Bakın çocuklar şuan kavganın sırası değil. Ve bu olayda sadece o adamlar suçlu. Birbirinize suç atmayın. Sara şuan kötü durumda eğer böyle devam ederseniz işler iyiye gitmez. Biraz olduğumuz durumu ciddiye alın!” Dedi.

Her ikisi de bu konuşmanın ardından sakinleşerek farklı koltuklara oturdular.

“Bak Jung şuan hiç kimse bu konuda suçlu değil. Sadece oturup beklememiz gerekiyor.”

“Şu lanet olası yerde olmak hatta Sara’nın şuan içeride ne yaşadığını bile bilmemek beni mahvediyor. Elim kolum bağlı oturmuş hiçbir şey yapamıyorum. En çok acıtan da bu Emma.”

Emma tam bir şey söylemek üzereyken doktor Sara’nın üzerinde olduğu bir sedyeyle aceleyle bir yere koşuyordu.

“Hey!! Doktor ne oluyor‽.” dedi Jung.

“Şuan Sara’nın durumu çok kritik. Çok fazla kan kaybetti. Hemen hastaneye götürülmesi gerek. Bana güvenin hiç kimse bir şey görmeyecek eğer şu kritik durumu atlatırsak onu buraya tekrar getireceğim.” Dedi doktor.

“Bizde geliyoruz o zaman. Yujin, Emma acele edin gidiyoruz.”

Aceleyle sağlık ocağından çıkıp bir ambulans ile hastaneye gitmişlerdi. Jung ise olabildiğince kötü bir haldeydi. Kimsenin olmadığı bir katta ameliyathanenin kapısı önünde Sara’yı bekliyorlardı. Jung perişan bir halde bir köşede ameliyathanenin kapısında dolmuş gözlerle bekliyordu.

PASLI KUTU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin