BÖLÜM DÖRT

77 68 88
                                    


Selammm canlarım <3
Bölüm kısa oldu ama elimden bu kadar geldi biraz yorgunum bu kadar yazabildim en kısa sürede yeni bölümler gelecek oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn ♡

BÖLÜM DÖRT

"Onu sevdiğimi düşünüyor."

"S-saçmalama Jung, Emma'nın beni sinir etmek için öyle dediğini ikimiz de biliyoruz"

"Umm peki öyle olsun." diyerek tekrar sırıtmıştı...

Lanet olsun onu sevdiğimi düşünüyor... Utanmış ve sinirli bir şekilde adımlarımı daha da hızlı atmaya başladım. Emma ve Jung'un karşısına geçtiğimde adımlarımı biraz daha yavaşlatmıştım.

EMMA:

"Neyi var bunun?"

JUNG:

"Unut gitsin."

EMMA:

" Ugh.. peki"

Emma ve Jung'a dönerek

"nereye gidiyoruz peki?"

EMMA:

"Uhm bilmiyorum.. ama Jung'un bizi güvenli bir yere götüreceğinden eminim."

Diyerek Jung'un koluna sarılmıştı. Pff bu Emma'yı nerden getirdik ki Jung'a yapıştı çıkmıyor aq. Aman banane umurumda bile değil. Tüm bunları düşünürken bir adama çarpmıştım.

"Ö-özür dilerim görmedim s-sizi..." Diyerek adamın yüzüne baktım.. Woah tipe bak taş taş... Çarptığım Adam:

"Sorun değil tatlım."

JUNG:

"HAYIRDIR LAN?!"

EMMA:

"Ay sanane Jung! Ne yapıyorlarsa yapsınlar."

Çarptığım Adam:

"Evet biz ne istiyorsak yapalım"

diyerek sırıttı.

JUNG:

"LAN SEN ÖLMEK Mİ İSTİYORSUN?" Dedi.

"NE! Jung ne saçmalıyorsun? Bayım Jung adına sizden özür dilerim"

diyerek yoluma devam ettim. Jung tanımadığım adama sinirli bir şekilde bakarak arkamdan geldi. Emma da hemen Jung'un yanında gelirken kim olduğunu bilmediğim adam bize seslendi.

Çarptığım Adam:

"Ben Yujin tanıştığıma memnun oldum. Kalacak yeriniz yokmuş gibi gözüküyor.. bugünlük misafirim olabilirsiniz"

JUNG:

"Gerek yok biz başımızın çaresine bakabili-"

"M-merhaba bende Sara bu da Jung ve bu kız ise Emma.. teşekkür ederiz bizi bugünlük ağırlayacağınız için"

Dediğimde Jung hemen yanıma gelip kulağıma fısıldayarak,

"Sara delirdin mi sen ya polisle iş birliği yapıyorsa?"

"Hayır Jung içimde bir his bu adamın iyi birisi olduğunu söylüyor"

"Uhh peki.. umarım iyi birisidir ama sanmıyorum bir günlüğüne katlanmalıyım"

"Eee gelin hadi evim hemen ileride" Dedi Yujin.

"Tamam geliyoruz.." Dedim.

Yujin sürekli arkasına bakıyordu. Galiba bizim onu takip ettiğimizden emin olmak istiyordu... Jung yanıma gelerek,

"Sara ben Yujin'e gerçekten güvenmiyorum. Neden birisi tanımadığı kişileri evinde misafir etsin ki bu çok şüpheli geliyor bana."

"Jung neden böyle saçmalıyorsun Yujin bence iyi biri!"

"Yeter Sara bana o adamın iyi biri olduğunu söyleyip durma!"

"Neden Jung bunu dememde bir sakınca mı var?"

"EVET VAR!!!"

"Uhh neden Jung?"

"Bunun bir nedeni yok!"

"Uhh peki..."

Jung neden böyle davranıyor en azından kalacak bir yerimiz olmuştu. Yujin bizi kendi evine götürmüştü. Epeydir yürüyorduk çok yorulmuştuk. Arkama baktığımda ise Emma Jung'un elini tutmuş!! Ne bunlar birbirlerine karşı bir şey mi hissediyor? Bir anda Jung ile göz göze geldik. Suratım asık bir şekilde önüme dönmüştüm. Arkama tekrar baktığımda ise Jung gözlerimin önünde hemen Emma'nın elini bırakmıştı. Galiba üzüldüğümü anlamıştı. Hemen yanıma koşarak benim elimi tuttu...

Nee!!!





-

Veee yeni bir karakteri daha tanıdık!!

Tek bir soru soracağım.

Siz olsanız Yujin'e güvenir miydiniz?

PASLI KUTU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin