4. Bölüm

10.5K 386 44
                                    


            Karşımdaki adama sinirle bakarken biranda arkasından küçük bir çocuk çıktı. Daha bebekti. Tam çocuğa vuracakken elini tuttum ve "O elini münasip bir yerine sokarım lan." dedim. "Seninle bir işim yok Savaş. Bunlar senin kardeşlerin. Sokağamı atarsın ne yapıyorsan yap." dedi ve gitti. Yanında büyük bir çocuk vardı oda 13-14 yaşlarındaydı. "Gel abicim gidiyoruz." dedi ve çocuğun elini tuttu. "Hey. Durun. Nereye gidiyorsunuz? Kalıcak yeriniz varmı?" dedim. "Bizi zaten atıcaksın bu yüzden biz kendimiz gidiyoruz." dedi. Yanına gittim ve"Sizi atmicam. Sizde benşm kardeşlerimsiniz. Hadi içeri geçin. "dedim. İkiside içeri geçtiler. Salihi çağırdım ve" Salih bavulları misafir odasına çıkart. Yarın çocuklarşa dışarı çıkıp oda takımı alıcaz. Diğer odalarıda biz alış verişteyken boşaltın. "dedim ve içeri geçtim. İkili koltukta yan yana oturmuşlardı ve ikiside korkuyordu. Batu ise Miyayı susturmaya çalışıyordu. Kendi kucağıma alınca susmuştu." Ulan sabahtan beri yapmadığımız şey kalmadı hanfendi sussun diye. Babasının kucağına gidince sustu." dedi. "Beni özlemiş güzelim." dedim ve koltuğa oturdum. "Çocuklar benşm adım Savaş Sayer. Buda küçük kardeşimiz Miya. Sizin adınız ne?" dedim. "Ben Asel 15 yaşımdayım. Buda kardeşim Asil 16 aylık." dedi. Asil yanıma gelip "Bebisi öpebiliymim?" dedi. O kadar tatlıydıki. Gülümsedim ve "Tabiki öpebilirsin." dedim. Miyayı ona doğru biraz uzatınca yanağından hafifçe öptü. "Bu tok tüçük biy bebis. Yemeyini yememismi?" dedi merakla. "Evet yememiş. Sen yedinmi yemeğini?" dedim. Başını önüne eğip "Hayıl. Annem dittikten şonla evde yemek oymadıyı için yiyemedim." dedi. Hemen  Asele döndüm. "Annem dün bizi terk etti. Zaten hiç annelik yapmamıştı." dedi. Ayağa kalktım ve Miyayı odasına bırakıp geri aşağıya indim. "Hadi siz biraz dinlenin bende yemek hazırlıyim. İsterseniz duş alabilirsiniz yukarıda." dedim. Asel "Aslında ikimizde banyo yapsak iyi olur." dedi. "Tamam. Bavullarınız misafir odasında. Banyoda merdivenin çarprazındaki kapı." dedim ve mutfağa geçtim. Çocuklar köfte ve patates severdi heralde. Kim sevmezki zaten.

🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️

                Masayı hepimiz birlikte kurmuştuk. Yemekten sonra Batu ve Cem gitmişlerdi." Asil abicim hadi uyku vakti. Pijamalarını giyin, lavabonu yap doğru yatağa." dedim. Kollarını önünde bağlayıp kaşlarını çattı. "Banane. Ben büyüdüm aytık. İştediyim şaate yatalım." dedi. Asel onu kucağına alıp "Lan daha doğru düzgün konuşamıyorsun birde büyüdüm diyor." dedi ve yukarı çıktı bende etrafı toparlayıp Miyanın odasına çıktım. Onu kucağıma alıp kendi odama geçtim. Beşiğine bırakıp bende yatağa yattım. Kapı çalınca "Gel." dedim. Asil elindeki ayıcıkla bana bakıyordu. "Bir sorunmu var aslanım." dedim. "Sey. Ben bilaz koyktumda yanında uyuşam kızaymışın?" dedi. "Kızmam abicim. Hedi gel yat." dedim. Yatağa çıktı ve uzandı. "iyi geceler Asilcim." dedim. Gülümseyip "Şanada abi." dedi. Resmen bir haftada hem kızım hemde iki erkek kardeşim olmuştu. Bu beni çok mutlu etsede yorucu olucaktı. Ama Asel büyük olduğu için bana yardum ederdi. Gözlerimdeki ağırlıkla hemen uykuya daldım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin