Bugün çocukları denize götürücektim. Batu ve Cemde geliceklerdi. Asil "Abiii. Ben pijamalarımı çıkartmak istemiyorum." dedi. Ona döndüm ve "Nedenmiş o?"dedim." Çünkü ayabada tekrar uyicam. "dedi. Bu çocuk uyumaktan başka bir şey düşünmüyordu cidden." İyi tamam çıkartma abicim. "dedim. Somra Miyayı kucağıma aldım ve üstünü giydirdim.
Çok tatlı olmuştu benim kızım." Baba. "deyip kucağıma geldi ve başını boynuma gömdü. Sonra minik dudaklarıyla boynuma küçük bir öpücük bıraktı. Bu halleri beni bitiriyordu. Bende balından öptüm ve" Güzelim benim. Tatlı prensesim. Sen olmasan ne yapardım ben. İyiki varsın. "dedim. O sırada Asil yanıma geldi ve" Benide kucağına al. "dedi. Sanırım küçük beyimiz kıskanmıştı. Onuda kucağıma alıp dizime oturttum. Bana sarıldı ve başını göğsüme koydu. Miyada diğer dizimde oturuyordu. Asile kaşlsrını çatmış bakıyordu." Bana şöyle bakmayı kes. Çok çilkişnşin."dedi Asil. Miya ona doğru uzanıp vurmaya çalışınca hemen geriye çektim. Asilde kucağımdan inip Aselin yanına geçmişti. Miya bir daha abilere vurmak yok. Çok ayıp." dedim. Minik kollarıyle boynuma sarıldı ve kafasını boynuma gömdü. Bu özür dilerim anlamına geliyordu." Tamam. Affettim. Ama bir daha yapma böyle şeyler. "dedim. Can ve Batu gelince çıktık. Çocuklar çok eyleniceklerdi.
Ben ve Batu güneşlenirken diğerleri denizdeydi. Can Asile bakarken Aselde Miyaya bakıyordu. Fotoğraf makinadını alıp yanlarına gittim.
" Kızım. Sevdinmi denizi?" dedim. Başını salladı. Kendi kucağıma aldım. Suyun içine koyunca çığlık atıp gülüyordu. "Gülüşüne kurban olurum be kızım." deyip yanaklarından öptüm. Boynuma sarıldı.
3 yıl sonra
"Kızım. Nerdesin?" dedim hafif bağırarak. Miya hanım saklambaç oynamak isteyince kıramamıştım. Dolabın içşnden sesler gelince yavaşça oraya ilerledim. Kapısını yavaşça açtım. Minik kızım dolabın içinde oturmuş minik elleriyle yüzünü kapatmıştı. Kucağıma aldım ve" Buldum seni küçük hanım. "dedim. Kollarını önünde bağladı ve" Ama babaaa. Çen ep beni buyuyosun. Ben hic kahanamıyolum. "dedi minik dudaklarını büzerek. Dudaklarına minik bir öpücük kondurdum ve" Bir dahakine sen kazanırsın bebeğim. "dedim. Miya" Fotlaf çekeyimmii? "dedi en tatlı haliyle. Böyle yapınca hayır diyemediğimi bilyordu. Hemen fotoğraf makinesini aldım ve fotoğrafını çektim. O kadar güzel gülüyorduki meleğim.
Yanıma gelip fotoğrafa baktı ve ellerini birnirine vurarak" Çoç düjel baba. "dedi. O sırada Asil ve Asel geldiler. Aselde artık şirkette çalışıyordu. Miya hemen Aselin kucağına çıktı." Hojgeydiiinnn. "dedi o mükemmel sesiyle. Aselde yanaklarından öpüp" Hoşbulduk balım. "dedi. Aselde ana okuluna gidiyordu." Aselcim okulun nasıl geçti?"dedim." Harikaydı abicim. Bissürü aykadaşım oldu. Bide sana bil şüplizim val. Asel abimede. Siz şimdi burda bekleyin ben ve Miya birazdan gelicez. "dedi. Allah bilir ne yspmıştı bu afacan. Miyanın elinden tuttu ve birlikte merdivenlerden çıktılar. O kadar tatlıydıki ikiside. Ben ve Aselde koltuklara oturduk.
Yazarınızdan
Bugün babalar günüydü. Asilde abilerine hediye hazırlamıştı. Miyayı yatağa oturtup hediye paketlerini çıkarttı. Üç tane hediye paketi vardı. Birisini Miya babasına vericekti. Diğer ikisinide Asil abilerine vericekti. Hediye paketini Miyaya verdi ve "Miyacım sen bunu al. Aşaya indiğimiz de Savaş abime vericeksin ve" Babalar günün kutlu olsun baba. "diceksin. Tamammı?" dedi. Miya "Tamam abiş." dedi. Asil Miyanın odasına gidip bir elbisesini aldı ve geri odaya döndü. Miyayı giydirip kendiside takım elbise giydi. Ve hediyeleri alıp tekrar Miyanın elinden tutup aşağıya indi. Savaş ve Asel ise onları izliyorlardı. Miya babasının yanına gelip hediyeyi uzattı. "Babayay günün kutyu oyşun baba." dedi. Savaş ise donmuş gibi sadece Miyaya bakıyordu. Sonunda kendine gelip Miyayı kucağına aldı ve sıkıca sarıldı. "Teşekkür ederim birtanem. Beni ne kadar mutlu ettiğini bilemessin." dedi. Asilde Asel abisinin hediyesini vererek" Seninde babalsr günün kutlu olşun abicim. Sen doğduğumdan beri hep benimle ilgilendin. Aynı babam gibi oldun. Çok teşekkür ederim. "dedi. Asel Asile sıkıca sarılıp" Teşekkür ederim yakışıklı kardeşim benim. Hediyen için çok teşekkür ederim. "dedi. Asil Savaşın hediyesini aldı ve" Savaş abi sanada çok teşekkür ederim. Sende hepimize babalık yapdın. Bizim her istediğşmizi yapdın. "dedi. Savaş Asilede sarılıp başından öptü." Teşekkür ederim Asilim. Beni çok mutlu ettin. Sizde iyiki varsınız. İyiki benim kardeşlerimsiniz. "dedi. Miya kollarını iki yaba açıp" O jaman aile şalılmasııı. "dedi. Asil,Asel,Savaş Miyanın etrafına kollarını doladılar. Kimse ayıramazdı bu dörtlüyü. Herşeye inat ayakta durucaklardı. Birbirlerini asla ama asla bırakmicaklardı.
Geç geldiği için çok ama çok özür dilerim.
Bölüm kısa oldu biliyorum.
Yarın bir bölüm daha atarım.
Nasıl olmuş?
Oy ve yorum atmayı unutmsyın lütfen.
Sizi seviyorum.
Allah'a emanet olun. ❤️ ❤️ ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |
Fiksi RemajaBir baba ve kızının masalına hoş geldiniz. 1 HAZİRAN 2020....♡♡