46. Bölüm

3.1K 129 53
                                    

11 Mart Cuma.

İyi okumalar diliyorum canlarım.

Özel bölüm yapmak istedim. Özledim çünkü.

.

.


Miya Sayer

Karnımda hissettiğim ağırlıkla araladım gözlerimi. Barış abimin kolu olduğunu görmüştüm. Yavaşça kolunu kenara ittim ve doğrulup kendime gelmeyi bekledim.

Uykum sonunda biraz da olsa açılınca yataktan indim ve terliklerimi giyinip banyoya geçtim. Elimi yüzümü yıkadım ve kuruladım. Banyodan çıktığımda abimin hala uyuduğunu gördüm. Bu günlerde işleri çoktu. Hepsi çok yorgunlar dı. Bugün de tatil olduğu için hala uyuyorlar.

Üstümü giyinip aşağıya indim. Yaz tatilindeydik. Ve bol bol geziyordum. Hem abilerimle hem de arkadaşlarım ile.

Ve bazende sevgilimle. Evet. Evet. Benim bir sevgilim var. Ve tanıdığınız biri. Arda. Evet. Arda ile bir hafta önce çıkmaya başladık. Ve tabiki de ilk önce babama anlattım. Babam başta çok kıskandı ve biraz sinirlendi. Ama sonrasında ben mutluysam sorun olmadığını ve Arda eğer beni üzerse bizzat kendisinin döveceğini söyledi. Bende ona her zaman ilk aşkımın o olacağını söylemiştim.

Asel abim ise gayet anlayışla karşılasada Arda yı gördüğü yerde tehditkar bakışlar atıyordu çocuğa.

Barış abim ise çok kıskanmıştı. Ve başta izin vermemişti. Sonra ise babam izin verince o da kabul etmiş ve mutlu olduğumu görünce özür dilemişti.


Şüphesiz Asil abim en kıskanç olanıy dı aralarında. Okulda ben ve Arda' yı bir dakika bile yalnız bırakmıyor. Konuştuğumuz zaman şifreli konuşuyorsunuz diyerek Arda' yı kantine falan gönderiyor. Bazen cidden sinirleniyorum ona.

Ve dört abim de Arda' ya güzel bir dayak atmışlardı tabi. Abi dayağıymış ta, adetten miş te. Saçmalık. Ama sonra Arda 'ya pansuman yaparken canının acımadığını ve hatta bundan zevk bile aldığını söyledi.

Psikopat bir sevgilim var. Ceyhun ve Baran ise sürekli bizi utandırıyorlar. Gelecekte evleneceğimizden ve amca olacaklarından bahsediyorlar. Tabi Asil abim olmadığı zaman.

Babam sevgili olmamıza izin verse de asla ondan gitmiyeceğimi ve evlenmeme karşı olduğunu söyledi. Bunlar için konuşmak saçma şu anda. Henüz ilişkimiz bile tam oturmuş değil. Ancak gelecekte babamın bu fikri değişir diye düşünüyorum.

Aşağıya inmiş ve kahvaltı hazırlamıştım. Sonra ilk önce babamın odasına gittim. Yanına uzanıp başımı boynuna gömdüm. Derin bir nefes aldım ve öptüm. "Uyan hadi babacım. Kahvaltı hazır. " dedim. Babam kollarını sıkıca bedenime sardı ve "Günaydın küçüğüm. " dedi boynumdan öperken. " Günaydın babam." dedim. Babam "Biraz daha uyusak olur mu?" dedi. "Hayır baba. Kalkman gerek. Ben diğerlerini uyandırana kadar sende kalk ve hazırlanıp aşağıya in." dedim.

Babam dudağımın köşesine sert bir öpücük kondurdu ve "Emredersiniz hanım efendi. " dedi. Gülümsedim ve yataktan kalkıp odadan çıktım. Barış abimin odasına girdim ve yanına uzandım. Ellerimi saçlarına götürdüm ve okşayıp öptüm. Babam bu şekilde hemen uyandığını söylemişti. Ve haklıydı da.

Abim gözlerini yavaşça açtı ve beni görünce gülümsedi. "Papatyam." dedi şefkatli sesiyle. Kocaman gülümsedim ve "Abim. Günaydın." dedim. Abim beni kendine çekti ve yüzüme art arda öpücükler kondurdu. "Günaydın papatyam. " dedi. "Hadi kalk bakalım. Kahvaltı hazır." dedim. "Hemen geliyorum papatya." dedi.

Yataktan kalktım ve odadan çıktım. Asel abimin odasına girdim. Abim banyodan yeni çıkmıştı ve sadece beline bir havlu sarmıştı. Bu kadar kas nasıl yapıyor. Hep kızlar için. Yanıma geldi ve boynumdan derin bir nefes alarak öptü. "Günaydın kalbim." dedi. "Günaydın kalbim." dedim. Abim küçük bir kahkaha attı ve "Senin kalbim diyen dilini yerim. " dedi ve yanağımdan öptü. "Çabuk hazırlan aşağıya in abicim. Ben de şu uykucu Asil abimi uyandırayım. " dedim.

Abim "Tamam kalbim. Bende geliyorum hemen." dedi. Odadan çıktım ve Asil abimin odasına girdim. Oda oda değil hamam sanki yaa. "Lan! Ayı! Kalk çabuk!!" dedim. Abim kaşlarını çattı ve arkasına dönüp "Çık odadan Miya." dedi. "Kahvaltıda bekliyorum. Hemen gelmezsen mektubunu yırtıyorum." dedim ve odadan çıktım.

Mutfağa inip sandalyemi çekip oturdum. Tabağım dopdolu bir şekildeydi yine. Yemeye başlamıştım mecburen....


Kahvaltıdan sonra salona geçmiştik. O sırada Arda aradı. Açtım ve telefonu kulağıma koydum.

- Sarışınım.

- Efendim canım?

- Nasılsın?

- İyiyim. Ama çok sıkılıyorum.

- Hmm. Bende bunu bildiğim için sana bir teklifim var.

- Neymiş o?

- Birlikte sahilde basketbol oynayalım dicektim.

- Çok iyi olur. Babam izin verirse gelirim.

- Peki sarışınım. Seni seviyorum. Görüşürüz.

- Görüşürüz.

Telefonu kapattıktan sonra babama döndüm. Tam konuşacağım sırada "Git ama fazla geç kalma. " deyince hızla kucağına gittim ve yanaklarından öptüm. "Canım benim ya. Sen var ya harika bir insansın. " dedim ve tekrar öptüm.

Asil abim "Abi izin veriyorsun öyle mi bu cadı ya?" dedi. Babam "Evet. O genç bir kız. Ve ona kendimden çok güveniyorum. Ne yaptığını bilen ve aklı başında bir kız benim prensesim. Ne yaptığını bilir. " dedi. Ben babama bir kez daha hayran kalırken Asil abim "Öyle mi abi. O zaman her gün gece yarısınakadar dolaşsın dışarıda. Nasıl olsa güveniyoruz ona. " dedi. Cidden kalbimi kırıyor du.

"Kalbimi kırıyorsun abi. Bana güvenmiyor musun? Üstelik arkadaşlarım senin de tanıdığın kişiler. " dedim. Abim bir şey demeden odadan çıktı. Babam "Üzülme güzelim. Ben onunla konuşurum. Biliyorsun çok kıskanıyor seni. Hadi kalk hazırlan. Arkadaşın beklemesin. " dedi. "Tamam babaacım. " dedim. Hızla odama çıktım ve giyinme odama girdim. Abimin bu söylediklerini anlık sinirle söylediğini biliyordum. Ama yinede küsmüştüm ona. Neyse. Artık geldiğimizde konuşurum.


Şimdi hazırlanmam gerekiyor.






..






...






.......








Selam.

Özlemişim burayı.

Nasılsınız bakalım?

Ben çok iyiyim. Ve açım. Neyse. Az kaldı zaten.

Beğendiniz mi?

Nasıl bölüm?

Arada atarım özel bölüm.

Arda ve Miya?

Bence çok tatlı bir ilişkileri var.

Yorum atmayı unutmayın.


Sizi seviyorum.

Görüşmek üzere.



BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin