Batu Sancak
Sabah yüzüme konan öpücüklerle araladım gözlerimi. Miyaydı. "Günaydın amcaa." dedi. Gülümsedim ve "Günaydın bebeğim." dedim. "Amcacım ben aşağı iniyorum. Sende hazırlan gel hemen." deyince yanağından öptüm ve "Tamam güzelim. Gelicem bende hemen." dedim.
O gidince kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp Banyodan çıktım ve aşağıya indim. Tam o sırada telefonuma bir mesaj geldi. Yabancı bir numaraydı.
05.....
'Bu akşam saat 3 te dağ evindeki özel garaja gel. Yanında Cemide getir.'
Yazıyordu. Bu kim? Özel garajı nerden biliyor? Onu sadece biz biliyoruz. Bizi tanıyan biri belliki. Hemde uzun zamandır. Kim acaba. Gidelim bakalım. Birilerinin canı oyun filan istiyor herhalde.
Neyse.
Yemek odasına geçtim ve masaya oturdum. Savaş "Afiyet olsun." deyince kahvaltıya başladık. Asel "Abi bugün ben çocuklarla buluşucam. Sinemaya filan gidicez." dedi. Asil"Bende basket maçına gidicem abi. "dedi. Savaş" Tamam. Gece geç gelmeyin ama. "dedi. Miya" O zaman bizde bugün amcamlarla ve babamla birlikte vakit geçiririz. "deyince
" Çok isterdim bebeğim ama bugün ben ve Cem amcan bir yere gidicez. Yani bugün babanla birlikte vakit geçireceksiniz. "dedim." Hmm. Tamam amcacım. "deyince yanağından öptüm.
Savaş" Ne işi bu? Benim neden haberim yok? "deyince" Ben sana sonra anlatırım. "dedim. Cem" Benşm neden haberim yok peki? "deyince ona döndüm" Ben yolda anlatırım kardeşim. "dedim.
.
.
Cem ile birlikte dağ evine gelmiştik. Garaj buraya 5 dakika uzaklıktaydı. Ceme olanları anlatmıştım." Kim lan acaba? Kesin boktan bir şey. Ama çok heyecanlı lan. "dedi." Ulan bir sus. Geldiğimizde beri bir susmadın. Başımı şişirdin. "dedim. Gözlerini devirdi ve" He tamam yaa."dedi.
.
.
Barış Sayer
Bugün gizli numaradan Batuya mesaj atmıştım. Kesin gelicek. Gizli garajı dördü üz biliyoruz çünkü. Hazırlanıp evden çıktım.
Heyecanlandım ulan. Cem tam benim kafadan. Ama Batu... Adam aynı Savaş. Hatta küçükken yeni birileriyle tanıştığımızda o ikisini ikizler diye tanıtırdık.
Mat siyah Range Roverımdan indim ve garajı önüne doğru yürüdüm. Yüzümde maske vardı ve kapişonumu örtmüştüm. Yüzümü göremezlerdi.
Kapının önündeki arabalı sakının altından anahtarı aldım ve içeri girdim. Işıklar kapalıydı. Daha gelmemişlerdi. İyi. Bende ortam filan hazırlarım. Romantik olsun biraz.
Çok gözyaşı dökülecek!
.
.
Son mumuda yakıp- Şaka len. Ne mumu? Tövbe estağfurullah. Oturdum dönen sandalyeye kapıyada arkamı döndüm. Bence dönüş sahnem gayette havalı. Böyle bir anda dönücem. Cool cool "Buyrun. Oturun." dicem filan.
Harbi mala bağladım ulan.
Neyse.
Çok gerildim lan ben.
Ne dicekler acaba?
Nasıl tepki vericekler?
Ulan mezardan hortladı sanıp cinler bastı diye kaçmasınlar.
Zaten tenimde beyaz.
Ulan nasıl mala bağlamışsam düşündüğüm şeylere bak.
Derin bir nefes aldım ve verdim. Tam o sırada kapı açılma sesi geldi.
Bismillahirrahmanirrahim.
.................
Veeee bölüm bittiiii.
Nasıl ama harika bir yerde bitirdim dimiii?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
SİZİ çoookk SEVİYORUMM.
Barış ada bayılıyorum beee.
Harika bir karakter bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |
Teen FictionBir baba ve kızının masalına hoş geldiniz. 1 HAZİRAN 2020....♡♡