10. Bölüm

5.8K 248 43
                                    


Alarmın sesiyle uyandım ve alarmı kapatıp yanıma döndüm. Diğerleri hala uyuyorlardı. Yavaşça Aseli dürtüp "Asel kalk hadi eşyaları hazırlayalım." dedim.

        Asel kalktı ve "Tamam abi. Ben Asilin eşyalarını ve kendi eşyalarımı hazırlarım. Geri kalanıda sende." dedi ve odadan çıktı.

         Bende kaşktım ve kendi eşyalarımı ve Miyanın eşyalarını hazırlayıp aşağıya indirdim. Aselde hazırlanmıştı. Yukarı çıktım ve Miyanın üstünü giydirip kucağıma aldım. Dağ evi soğuk olduğu için üstüne örtüsünü sarmıştım. Asilin yanına gittim ve "Asil. Hadi abicim kalk gidiyoruz." dedim. Asil ise yastığına daha çok sarılıp uykusuna devam etti.

           Asel gelip Asilin üstünü giydirdi ve kucağına alıp aşağıya indirdi. Küçük bey bir türlü uyanmamıştı. Arabaya bindik ve yola koyulduk. Miniğim hala uyuyordu.

🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️🧚‍♂️

  
            Sonunda dağ evine varmıştık. Çocuklar hala uyuyorlardı. Bu bir hafta onlar için çok yorgun geçmişti. Arabadan inince Miyayı kucağıma alınca uyanmıştı. "Baba. Nerdeyiz?" dedi. Boynuna minik bir öpücük kondurdum ve "Tatile geldik bebeğim." dedim. Gülümsedi ve "Tatilemi geldiiikk?Olleeyy." dediğinde gülmeden edemedim.

         Birlikte içeri geçtik. Miya hemen kucağımdan inip herşeyi kurcalamaya başlamıştı bile. Asil ise koltuğa uzanmış hala uyukluyordu. Cidden bu çocuğun büyük bir uyku sorunu vardı. Her yerde, her türlü uyuyordu.

        Miya yavaşça Asilin yanına gitti ve yüzünğn heryerine minik öpücükler kondurdu. "Abiii. Hadi gel oyun oynıyalım billikte." deditarlı sesiyle. Asil kalktı ve Miyanın yanaklarından öpüp "Oynıyalım güzelim." dedi. Miya yanıma gelip "Baba oyunjaklay neyde?" deyince onu kucağıma alıp ayağa kalktım ve "Yukarda kızım. Ben gösteriyim size." dedim ve Asilin elini tuttum.

         Yukarı çıktığımızda onlar için yaptırdığım çocuk odasına girdik. Her yerde oyuncaklar vardı ve mini bir parkta yaptırmıştım. Miya ve Asil hemen oyuncakların yanına giderken bende kapıyı kapatıp aşağıya indim. Asel telefonunda gülerek bir şeyler yazıyordu. Beni fark etmemişti bile. Yavaşça arkasına geçtim ve telefomda ne yaptığına baktım.

          Tamam. Onun özeli ama bemde abisiyim.

         Biriyle mesajlaşıyordu. Telefona Aşkım1 diye kayıtlıydı. Yukardan bir mesaj daha gelmişti. Oda Aşkım2 diye kayıtlıydı.

       Puşta bak. İki kızı aynı anda idare ediyor. Buna abi dayağı lazım. Kafasına vurdum ve "Ulan it. İki kızı aynı andamı idare ediyon?"dedim. Telefonu kapattı ve" Abi napıyon yaa. Bir özelimizde kalmadı. "deyince bir tane daha geçirdim kafasına." Sus lan eşek. Abinim ben senin. Ben ne dersem o olur. "dedim ve koltupa oturdum.

       " Abi yaa. Ne vuruyorsun kafama? Hem bana karışamazsın ben kocaman adam oldum. "deyince kahkaha attım ve" Kocaman adama bak. İşi gücü ordan burdan kız düşürmek. Sen ilk önce adam gibi davranmayı öğren. "deyince kaşlarını çattı ve" Ayıp oluyor ama abi. "dedi.

         Elimdeki yastağı kafasına attım ve" Sus lan. Ayıbı sendenmi öğrencem. "dedim. Tam o sırada gelen iki kahkaha sesiyle başımızı merdivenin başında duran dörtlüye çevirdik. Batu, Cem, Asil ve Miya bize gülüyorlardı.

        Asel" Ne gülüyosunuz be? "dedi. Cem" Harika bir kavgaydı. Sık sık yapında keyfimiz yerine gelsin. "deyince Batu" Aynen öyle. Çok komiktiniz. "dedi.

        Miya" Bencede çok komik. Ama o telefonu kılmadan aşkım yajan kızları sil. Senşn tek aşkın ben olabilirim. Sadece senin değil bu odadaki herkesin tek aşkı benim. Hiçbilinijin sevgilisi o-la-maj. "dedi ve yanıma gelip kucapıma çıktı.

        Bende sıkıca sarılıp boynundan öptüm ve" Sen ne dersen o prenses. "dedim. Asil" Hadi acıktım. Bir şeyler hazırlayında yiyelim. "dedi tabletinş alıp kotupa otururken. Asel ona yastığı fırlatıp" Sus lan. "deyince Asil" Sen sus lan asıl. Abi felan dinlemem döverim. "deyşnce kaşlarımı çattım ve" Asil. Çok ayıp. Böylemi öğrettşk biz sana. Abinden özür dile çabuk. Ayrıca cezalısın. Getir o tableti bana. "dediğimde atağa kalktı ve" Özür dilerim Asel abi. "deyip tableti bana verdi.

         Miya" Bende acıktım dence hepimiz mutfağa geçtik.







        Bölüm sonuuuu.

Nasıldı?

Beğendinizmi?

Karakterler hakkında be düşünüyorsunuz??

Cem?

Savaş?

Batu?

Asel?

Asil?

Miya??



Diğer bölümde görüşmek üzere.

             

BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin