11. Bölüm

4.9K 254 41
                                    


          Yemek yedikten sonra çocuklar oyun oynamaya çıkmışlardı. Bizde işler hakkında konuşuyorduk.

        Tam o sırada Miya hızka yanıma geldi ve bana sarıldı. Ağlıyordu benim meleğim. "Ne oldu kızım? Neden ağlıyorsun?" dediğimde

       "Babaaa. O adam gelcek yine. Beni götürcek. Biliyorum. Ben ç-çok kolkuyoyum baba." dediğinde be yapıcağımı bilememiştim.

        Kucağıma yatırdım ve "Yok öyle bir şey meleğim. Bak ben yanındayım. Baban seni hiç kimseye vermicek. Hem o adamları polis abiler götürdü. Çok uzaktalar. Asla gelemezler." dedim.

        "Gerçektenmi?" deyince gülümsedim ve "Gerçekten birtanem." dedim. Gülümsedi ve "Hadi gel baba. Billikte oynıyalım." deyince ayağa kalktım ve "Tamam kızım." dedim.

     Miyayla oyuncak odasına gittim ve bende yanlarına oturdum. Kızım oyuncak bardağa çay dolduruyormuş gibi yaptı ve "Buylun Savaş bey. Çayınız. Şekelde istelmisiniz?" demişti.

          Yicem ben bu kızı yaa. "Hayır Miya hanım. Ben şeker kullanmıyorum. Zararlı." dedim. Karlıma oturdu ve "Ven bu söylediğinije katılmıyolum Savaş bey. Büyğkler çok abartıyor. Şekel benim için çok değerli bi şey. Şekel yiyince çok mutlu oluyolum ben." deyince bende şakadan ciddileştim ve

       "Ama şeker dişleri bozar ve hastaneye gitmek zorunda kalırız." dediğimde "Biliyolum. Ama az yelsek hiç bişey olmaz. Ben zaten fazla yemiyolum." dedi. Sonra ayağa kalktı ve yanıma geldi "Çayınız bitmiş. Dolduriyimmi?" demişti.

       "Yok teşekkğr ederim Miya hanım. Ama bir öpücük alabilirim." dedim. Minik elleriyle apzını kapattı ve "Savaş bey utandılıyoşunuz beni." deyince hızla kucağıma aldım ve boynundan koklayarak öptüm.

        "Ölürüm sana be nefesim." dedim. Sonra yere yatırıp gıdıklamaya başladım. Mükemmel kahkahası evi doldururken diğerleride gelmişti.

          Miya onlara bakıp" Kultalıınn beniii. "demişti. Batu Miyayı kucağına aldı ve" Biricik amcan kurtardı senii. "deyince Miya kahkaha atmıştı. Cem" Ayıp ama küçük hanım. Beni sattın hemen. "demişti sahte bir alınganlıkla.

         Miya" Ben şenide çok seviyomkii. "demişti. Asil" Biz gimizki zaten "derken Aselde" Hiç. Sanki biz yokuz. "demişti.

        Miya derin bir nefes aldı ve" Üff. Ben bunlalla napicam yaa. Allahım şen bana şabıl vel. Amin. "deyince hepimiz kahkaha atmıştık. Berden öğreniyordu böyle şeyleri minik hanım.

       

Veeee bölüm sonuuu.

Nasıldı?

Beğendinizmi?

Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Miya?

Savaş?

Asel?

Asil?

Batu?

Cem?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Görüşürüz.

Sizi seviyorum. 💕💕💕💕💕💕🌺🌼🌼🌸🌼💕😀🌼🌸

    

BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin