45. Bölüm ♤FİNAL♧

4.3K 172 68
                                    

19 OCAK ÇARŞAMBA.

İYİ OKUMALAR DİLİYORUM CANLARIM.

BU KİTABI FİNAL YAPMAK BENİM İÇİN ZOR OLSADA HER GÜZEL ŞEYİN BİR SONU VAR MAALESEF.

BU KİTAP BENİM İÇİN ÇOK AYRI BİR YERDE.

BİR BABA VE KIZININ HIKAYESİNE BİRLİKTE BAŞTAN BERİ ŞAHİT OLDUK.

VE SANKİ MİYA BÖYLE ELİMDE BUYÜMÜŞ GİBİ.

ÇOĞU ŞEYİ ONLARLA YAŞAMIŞ GİBİ YAZMAYA ÇALIŞTIM. SİZE DAHA İYİ ANLATABİLMEK İÇİN AMA YAPABİLDİMMİ BİLEMİYORUM.

NEYSE.

HADİ BÖLÜME GEÇELİM.

- FİNALE ÖZEL UPUZUN BİR BÖLÜM YAZICAM BU ARADA.-

Medya : Belki - Dolu Kadehi Ters Tut

                   ( Harika bir şarkı. ♡♡)

Miya Sayer

             Sonunda akşam olmuştu. Barış abim bize yardım ettikten sonra gitmişti. Ama babam geldikten sonra o da gelicekti. Hepimiz hazırlanmış babamı bekliyorduk. Üstüme babamın doğum günümde aldığı sarı elbiseyi giyinmiştim. Saçlarımın uçlarınıda hizmetli Ceylan abla maşayla lüle lüle yapmıştı. Hafifte makyaj yapmıştım.

                 Abilerimde takım elbiselerini giyinmişlerdi. Zaten babamlar şirkete fiderken takım elbiselerini giyinmişlerdi. Heycanla bekliyorduk gelmelerini. Üçüzlerde az önce gelmişlerdi. Onlarda Barış abimi biliyorlardı. Anlatmıştım. Baran " Ayy valla heycanlandım ben. Bir an önce gelsinlerde kavuşsunlar istiyorum." dedi. Arda "Ya üçüz bir sus. Zaten duygusal. Ağlicam yaa." deyince hepimiz gülmüştük. Ceyhun "Susun lan bi. " dedi.

              O sırada gelen araba sesleriyle Asel abim işaret verdi ve şarkı çalmaya başladı. (Medyadaki şarkı.) Babam bahçeye girdiği anda Salih abi ve Ceylan abla konfetileri patlatmışlardı. Ve bizde alkışlayarak "İyiki doğdun Savaş!" diyorduk. Babamın mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Hızla babamın yanına gittim ve sarıldım. Babamda kollarını sıkıca bana sardı. "İyiki doğdun baba. İyiki benim babamsın. İyiki varsın. Seni çok seviyorum." dedim.

               Babam boynumdan derin bir nefes alarak öptü ve "Güzel kızım benim. Teşekkür ederim. Sende iyiki varsın. İyiki benim kızımsın. Bende seni çok seviyorum bir tanem." dedi. Sonra Asel abim geldi ve babama sarılıp "İyiki doğdun abi." dedi. Babam "Teşekkür ederim aslanım. " dedi. Sonra Asil abim sarıldı. "İyiki doğdun iyiki varsın abicim." dedi. Babam "Teşekkür ederim kardeşim. Sende iyiki varsın." dedi. Sonra Batu amcam tam sarılacakken Cem amcam onu itip sarıldı ve "Ayy. Yıllar ne çabuk geçiyor demi yaa. Ne ara geçti onca yıl? İyiki doğdun kardeşim. " dedi ağlamaklı sesiyle.

                 Hepimiz bu haline gülerken babam "Teşekkür ederim kardeşim. "dedi. Sonra Batu abi sarıldı. "İyiki doğdun kardeşim. Nice mutlu yaşlara hep birlikte inşallah. "dedi. Babam "Teşekkür ederim kardeşim. İnşallah hep birlikte olucaz." dedi.

BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin