"Babaaa. Asil abim bana oyuncak velmiyoo"
Miyanın sesiyle gözlerimi araladım.
Sabah sabah ne oluyordu yine?"Ne oldu bebeğim sabah sabah?" dedim. Dudaklarını büzdü ve "Asil abim arabayla oynuyordu bende istedim ama vermedi." dedi. "Off Miya. Orda bir sürü araba var. Git oyna biriyle. Sabah sabah bu ne yaa." dedim. Uykusuz olduğum için biraz sinirliydim.
Miya yataktan indi ve "Öcür dilelim baba. Ben aşağı gidiyolum." dedi üzgün sesiyle ve kapıyı açıp çıktı. Ama ben sana kıyamamki. Hemen kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim. Salomda Miya hariç herkes vardı. "Miya nerde?" dedim. Asil "Odasında." dedi. Onun odasına çıktım. Yatağına uzanmış Cemin ona aldığı file sarılmış ağlıyordu.
Benim yüzümden ağlıyoedu meleğim. İçeri girip kapıyı kapattım. "Kızım." dedim ve gidip yatağın kenarına oturdum. Miya bana döndü ve "B-baba bana çokmu kıjdın. Ö-öjül dilelim." dedi ağlarken. Kucağıma çekip sıkıca sarıldım ve "Bebeğim ben sana hiç kızabilirmiyim. Yeni uyandığım için huysuzdum sadece. Yoksa ven biricik kızıma hiç kızarmıyım." dedim.
Gülümsedi ve "Gelçektenmi? Bende bana küsçeksin ve beni altık şevmicen sandım." deyince boynundan öptüm ve "Ben seni her zaman sevicem." dedim. Çenemden öpüp "Bende babamı hep sevicem. Hiiçç evlemmicem. Hep senin yanında kalcam. Ama şöj vel. Sende evlemme." deyince kocaman bir kahkaha attım. "Söz tabi evlenmem. Ayrıca senide evlendirmem asla. Sakın kimseye aşık olma." dedim yalncı bir sinirle.
Miya "Eyvaahh. Ben aşık oldumki ama." deyince kaşlarım çatılmıştı. "Ne? Kime?" dedim. Güldü ve"Babamaa" dedi. Bende güldüm ve "Tamam. Bana aşık olabilirsin." dedim. "Hadi acıktım ben. Kayvaltı yapıp dışalıya çıkalım." dediğinde hemen kalktım ve aşağıya indim. Kahvaltı hazırdı.
İlk kızımın karnını doyurup sonrada ben yedim. Sonra hazırlandık ve dışarı çıktık. Parka gelmiştik. Miya "Babaaa şalıncak." deyince kucağıma aldım ve salıncağa bindirip yavaşça salladım. Miya ise her zamanki gibi kahkaha atıyordu. Asilde ordan oraya koşturuyordu.
Aselmise düşünceli görünüyordu. "Batu sen Miyaya bakarmısın biraz." dedim. Batu "Tabikide bakarım." dedi. Miya "Olleyy. Batum geldii. Batu amca biliyomuşun babam beni çok yavaş sallıyo. Uykum geldi. Sen hıjlı salla. Bulutlala dokuncam." deyince Batu onu biraz hızlı sallamaya başlamıştı.
Bende Aselin yanına gittim ve "Asel sen iyimisin abicim. Dalgınsın sabahtan beri." dedim. Telefonunu açtı ve bir fotoğraf gösterdi. Elleri titriyordu. Fotoğrafa baktığımda kanlar içinde yerde yatan bir kadın vardı.
"Asel kim bu kadın?" dedim. Gözünden bir yaş düşerken "A-annem. O adam öldürmüş." dedi. Ne düşüneceğimi ne yapacağımı bilmezken Aseli kendime çektim ve sıkıca sarıldım.
Bir süre öyle kaldık sonra Asel geri çekildi ve kızarmış gözlerini sildi. "Abi annemin intikamını almak istiyorum." dedi.
"Söz veriyorum. Alıcam annenin intikamını." dedim. Teniden sahalara dönme vakti gelmişti. İntikam almak için daha iyi bir zaman olamazdı zaten.
Veeee bölüm bittiii.
İşkence bölümleri yakındır kuzularım.
Eee.
Bölüm nasıldı?
Hadi yazsana.
Bak halen bekliyor.
Yaz artık.
Oy da atarsın be.
Şu altta yıldız varya ona bir bas.
Heh. Tmm. Seni seviyorum. Görüşmek üzere.
İyiki varsın. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Sınır
Oy - 50
Yorum - 10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |
Teen FictionBir baba ve kızının masalına hoş geldiniz. 1 HAZİRAN 2020....♡♡