21. Bölüm

3.4K 191 29
                                    

Medya: Miya Sayer❤❤

             Okula geldiğimizde abimi öptüm ve "Görüşürüz abişim. Seni seviyorum. "dedim. Abimde yanaklarımdan öptü ve "Görüşürüz aşkım. Bende seni seviyorum. "dedi. Sonra Asil abimle okula girdik. Asil abim dudaklarıma minik bir öpücük kondurup "İyi dersler mavişim. Derste uyuma sakın."dedi. Güldüm ve "Ben uyumam. Ama sen kesin birinci ders yatıp sekizinci ders kalkıyorsundur."dedim.

          "Fazla konuşma kız. Yürü hadi sınıfına. Ders başlicak."dedi. "İyi dersler abi."dedim ve sınıfıma girdim. "Günaydın."dedim. Sınıfta sadece üç kişi vardı. Ceyhun, Akın ve Baran. Üçüde gülümseyip "Günaydın Miya."dediler. Kendileri sınıfın üçüzleridir. Ve arkadaşlarımdırlar.

              Baran "Miya matematik  notları varsa verirmisin ya. Ben yaşamamışım."dedi. "Var. Bekle veriyim."dedim. Sonra matematik  defterimi çıkarttım ve Baranın yanına gittim. "Nerden sonrası yok?"dedim. "Sadece çarpanlara ayırma yok."dedi. "Tamam. Sen yazınca verirsin bana."dedim. "Tamam."dediğinde geri yerime döndüm. Tam oturacakken nöbetçi öğrenci "Miya Sayeri müdür bey çağırıyor."dedi.

          İyi de daha dersler bile başlamadı. Sabah sabah niye çağırıyorki? "Benim. Ama neden çağırıyorki?"dedim. Çocuk "Bilmiyorum. Hadi hoca bekliyor aşağıda. "dedi. Akın "Müdürün odası yukarıda. Neden aşağıda bekliyorki? Aşağıda sadece öğretmenler odası ve spor salonu var. "dedi. Ceyhun "Ayrıca öğretmenler odasıda tadilatta. Bu yüzden geçici olarak eski kütüphaneyi kullanıyorlar öğretmenler odası yerine."dedi. Baran "Sen şu işin aslını söylesene. Hiç güvenmedim ben sana."dedi.

          "Bence sakin olun. Hem o nerden bilicek dimi neden çağırdığını. En iyoso ben bi gidip bakiyim ne olmuş."dedim. Akın tek kaşını kaldırarak "Eminmisin Miya?"dedi."Evet Akın. Hemen bakıp gelicem."dedim. Sonra nöbetçi ile birlikte aşağı indik. "Nerde müdür? "dedim merakla.

            Sadece gıcıkça gülümsedi. Sonra ise ağzıma bir bez kapatıldı. Ben ise nefesimi tuttum. Aynı zamanda beni tutan kişiden kurtulmak için çırpınıyordum. Sonunda dayanamadım ve nefes almak zorunda kaldım. Anında gözlerim kararırken son duyduğum "İntikam soğuk yenen bir yemektir prenses." olmuştu.












Veeee bölüm bittii.

Nasıldı?

Beğendinizmi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Sizi seviyorum.

Görüşmek üzere.
     

               

BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin