Medya:Miya Sayer
İki gün olmuştu onu yanıma alalı. Annem olacak kadın bakmamıştı. Açlıktan ölmek üzereydi. Beşiğin içindeki bebeğe baktım tekrar. Kucağıma alsam birşey olurmuyduki? Ya yanlış bir şey yaparsam. Nolucakki bir şey olmaz heralde. Olmaz ya nolcak. Yavaşça aldım kucağıma. Doğru tutuyordum heralde. Uyuyordu hala. Ne çirkin bişey bu be. Daha beş günlük. Çok masum görünüyordu. E bebek çünkü. Ne diyom be ben. İsmi bile yok. "Ne olsun senin ismin?"
Bekle belki cevap verir.
Sus be.
İyi be.
"Senin yüzün ay gibi parlak. Bu yüzden adın Miya olsun. Miya Sayer. Kulağına fısıldamam gerekiyor değilmi?" kulağına yaklaştım ve "Senin adın Miya Sayer. Senin adın Miya Sayer. Senin adın Miya Sayer." dedim. Kokusu o kadar güzeldiki içime çekmeden edemedim. Sonra uyanmaması için tekrar beşiğine bıraktım. Anı olsun diye fotoğrafını çektim.
Harika bir görüntüydü. Hayatımda gördüğüm en güzel manzara olabilirdi. Saat geç olduğu için yatağıma uzandım. Onun yani Miyanın odası vardı ama daha bebek olduğu için bir beşikte kendi odama koydurmuştum. Gözlerimi kapattım ve uykuya geçtim.
******************
Ağlama sesiyle kalktım yataktan. Miya uyanmış ağlıyordu. Kucağıma aldım ve çekmecenin üzerinde duran biberonu ağzına verdim. Acıkmıştı. Karnını doyurduktan sonra gazını çıkartıp uyuttum. Tekrar beşiğine bıraktım. Bende tekrar yatağıma uzandım.
************************
Yine Miyanın ağlamasıyla uyanmıştım. Kalktım ve kucağıma aldım. Biberınuda istemiyordu. Hastalandımı acaba. Ama evdeki hiç bir camı açmamıştım. Ve kombiyide kapatmamıştım. Üstünü kalın giydirmiştim. Hala susmuyordu ama. "Miya abicim hadi sus artık. Neyin var bilmiyorumki." ninni söylesem susarmıydı acaba. Susardı belki. Kucağımda yavaşça sallarken aynı zamandada bildiğim ninnileri söylüyordum. En sonunda susmuş ve uyumuştu. Yavaşça alnından öptüm ve tekrar yatağına bıraktım. Umarım bir daha uyanmassın Miya. Yatağa uzandım ama uyku tutmuyordu. Kalktım ve kalan işlerimi halletmek için çalışma odasına gittim. İşlerimi hallettikten sonra tekrar odama girdim. Miyayı izledim bir süre. Sonra uykum geldiği için tekrar yattım yatağa. Artık işleri evden halledicektim. Miya var sonuçta. Bakıcıya güvenemem. O benim sorumluluğumda. Zaten dün kendi nüfusuma almıştım. Yani yasalara göre o benim kızımdı. Benim kızımdı. Yani kimlikte.
Sende babasısın.
Doğru kimlikte babası benim.
Babası benim.
Ama kimlikte.
Gerçekte babası olabilirmiyim?
Ona gerçek bir babalık yapabilirmiyim?
Savaş Sayer baba olabilirmiydi?
Okudupum bir kitapta kızlar için babalarının hep kahraman olduğu yazıyordu. Onun kahramanı olabilirmiydim? Her şeyden koruyabilirmiydimki?
Kalktım ve beşiğin yanına gitrim tekrardan. Çalışma sandalyemi beşiğin yanına çekip oturdum. "Sen ne kadarda küçüksün. Sana çok yemek yedirmeliyim anlaşılan." dedim ve hafifçe sırıttım. "Ne dersin benden baba olurmu? Bence bunu zaman gösterecek." dedim ve oturduğum yerden kalktım. Sabah olmak üzereydi. Aşağıya indim ve kendime kahvaltı hazırlayıp yedim. Miyanın yanında telsiz vardı. Yani ağlarsa duyardım. Banyo yapmam gerektiği için kıyafet hazırlayıp havlıumu aldım. Onuda banyo yaptırsam hasta olurmu. Sıcak suyla yıkarım. Bişey olmaz heralde. Beşiğin yanına gittiğimde uyanmış etrafı izliyordu. Kucağıma aldım ve banyoya girdim. Pembe bir havlusu vardı. Üzerine koyup kıyafetlerini çıkardım. Tekrar kucağıma alıp duşakabinin içine girdim. Uslu uslu durıyordu kucağımda suyu sevmişti anlaşılan.
Ona banyo yaptırdıktan sonra çıktım banyodan. Üstüne sarı tulumunu giydirip uyuttum ve bende kısa bir banyo yapıp çıktım. Tekrar Miya nın yanına gittim. Çok tatlı duruyordu.
Kucağıma aldım ve salona indim. O kucağımdayken bir film açtım ve izlemeye başladım. Telefonumun çalmasıyla elime aldım ve arayana baktım. Salihti. Sağ kolum olur kendisi. Açtım ve kısa bir konuşmanın ardından kapattım. Miyaya hastaneden süt ayarlıyorduk. Çocuğu ölen bir kadın süt vermeyi kabul etmişti bu yüzden ona yardım ediyordum maddi olarak. Uykum gediği için yukarı çıktım. Yatağa uzandım ve Miyayıda göğsüme koydum. Bana alışsın hep benimle beraber uyusun. Zaten benden başka kimse yok. Neyse uyuyalım.
Miya ve Savaş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |
Fiksi RemajaBir baba ve kızının masalına hoş geldiniz. 1 HAZİRAN 2020....♡♡