İkili koltukta ben ve Asil abim oturmuştuk. Savaş abim ve Asel abim ise karşımızda oturmuşlardı. Babam çok sinirli duruyordu.
Br anda ayağa kalktı ve"Nasıl yaptın böyle bir şeyi Asil? Hemde ortak olacağım kişinin evinde olay çıkartmana gerçekten inanamıyorum. Beni gerçekten şaşırttın Asil. Senden böyle bir şey beklemezdim."dedi sinirle.
Asil abim "Ama abi o herif Miyaya ne biçim bakıyordu bilmiyorsun. Sen orda olsan öldürmüştün."dedi. Babam "Hayır Asil. Ben orada olsam ilk önce uyarırdım ve neden öyle baktığını sorardım. Ve eğer sende böyle yapsaydın o çocuğun Miyayı ölen kardeşine benzettiği için öyle baktığını öğrenmiş olurdun ve olay çıkmazdı."deyince "Ne?" dedim sadece.
Asil abim "Banane kime benzetmişse benzetmiş. Bakmicaktı öyle. Ben doğru olanı yaptım."deyince babam "Asil yeter!! Hala haklı olduğunu mu söylüyorsun bana? Çabuk odana çık ve gözüme gözükme!!" diye bağırdı. Asil abim hızla odadan çıkarken bende korkuyla babama bakıyordum.
Çok fazla bağırmıştı. Babam bana döndü ve hızla yanıma oturup beni kucağına çekti. Siniri bir anda yok olmuş gibiydi. "Güzelim. Korktunmu sen?"dedi. Başımı salladım sadece. Babam ayağa kalktı ve odamıza çıktı. Beni yatağa bırakıp dolabımdan pijamalarımı aldı ve üstümü giydirdi. Sonra kendide yanıma uzanıp beni göğsüne çekti.
Hemen babama sarıldım. "Baba artık ortak olmicakmısınız?"dedim. Babam "Hayır güzelim. Hazar bey bu olayı hiç yaşanmamış farz ediyorum dedi. Yani ortaklık devam edicek. Ayrıca haftayada biz onları yemeğe çağırıcaz."dediğinde gülümsedim ve "Hmm. O zaman çok güzel bir özür hediyesi yapmalıyım."dedim. Babam "İyi olur."dedi.
Sonra "Hadi uyu şimdi. Sabah bizim işlerimiz sizinde okulunuz var. "deyince "Tamam baba. İyi geceler."dedim. Babam da "Sana da bebeğim."dedi.
Günün verdiği yorgunlukla gözlerimi kapadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Veee yeni bölüm gel
Kısa. Sorry. Affedin.
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Bay bay.
Sizi çok seviyorum.
💖💖💖💖
Gözüm de siz:
🎂🍭🍩🍬🍫🥧🍰🍪🍯🍯🍯🍯🍯🍭🍭🍭🍭🍬🍬🍬🍬🍬🎂🎂🎂🎂🍭🍭🍩🥞🍩🍩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABA VE KIZI | TAMAMLANDI |
Fiksi RemajaBir baba ve kızının masalına hoş geldiniz. 1 HAZİRAN 2020....♡♡