7

233 32 18
                                    

7 | hetedik

végre eljött a hétvége.

'ez azt jelenti, hogy megmenekülhetek tőle? hacsak két napra is?' ez volt az egyetlen dolog amire jungwon gondolni tudott.

'hé won! min gondolkodsz? valami gond van?'

'oh.. sem-'

'nem tudsz hazudni kim sunoonak. és most válaszolj a kérdésemre kérlek. mi a gond?' kérdezte meg sunoo ismét.

'már megmondtam. nincs semmi.' válaszolt jungwon. igen. talán vannak problémái, de nem akarja elmondani a barátainak. nekik is megvannak már a saját gondjaik, nincs szükség arra, hogy még jungwonéval is törődjenek.

'oké, ha te nem beszélsz, majd én fogok.' mondta hirtelen niki.

'mi történik jungwon? miért kerültél ennyire közel jayhez ilyen hirtelen? valami hülyeségre akar rákényszeríteni, annak cserébe, hogy ne piszkáljon, ugye? csak mondd el nekünk! mi csak törődni próbálunk veled, és nem akarjuk, hogy bajod essen. ezért kérdezzük folyamatosan, hogy mi a gond.' ni-ki megragadta a poharát, majd belekortyolt málna szörpjébe.

'srácok...megértem, hogy aggódtok, és köszönöm szépen, de már megmondtam. nincs semmi baj! jól vagyok és ne aggódjatok, jayel csak beszélgetünk.' igaz, nem árulta el a teljes igazságot, de hazudni sem hazudott, nemde?

néha jayel lenni, nagyon is boldoggá teszi jungwont.

[jay]

jay a boltban volt, erősen gondolkodva mit kéne vennie mára. heeseung és jake átjönnek hozzá, és nem szándékoznak haza menni vasárnap estéig.

menő srácok
[heeseung, jake, jay]

jay: először is, meg kell változtatnunk ezt a csoportnevet, elég cringe. másodjára pedig, mit vegyek mára?

heeseung: GUMI MACIT

jake: én erős chipset kérek :))

jay: még valami?

heeseung: természetesen szükségünk van sörre és némi limonádét is hozz:)

jay zsebébe rakta telefonját, majd a kért dolgok után kezdett el keresgélni.

nem sokkal később a fiú már a házába lépett be, csak azért, hogy egy alvó jaket és egy meséket néző heeseungot lásson.

'megjöttem.' mondta jay, miközben cipőiből kilépett és helyükre tette azokat.

'észrevettem.' válaszolt heeseung, szemeit még mindig a tv-n tartva.

'gyere ide és segíts kipakolni.' mondta jay, miközben az asztalra tette szatyrát.

'oké, megyek.' mondta heeseung. kikapcsolta a tv-t és betett egy bts playlistet, miközben kisétált a konyhába segíteni barátjának.

időközben az ebédet is elkezdték készíteni, ugyanis már dél is elmúlt, viszont ők még nem ettek.

a két fiú teljesen jól megvolt, de egyszer csak meghallottak valakit velük énekelni.

'light it up like dynamitee oooh~'

'alvás közben énekel???' nézett jay az alvó fiúra óriási szemekkel.

𝟭𝟬 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗵𝘀 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗮𝗹𝗹 ♡ j.wonWhere stories live. Discover now