19

112 14 0
                                    

19 | tizenkilencedik

a nyolc barát eunji-ék házában ült a fotelon, s filmet néztek, míg areum a napját két szeretett mamájával és papájával töltötte (jungwon anyukája és jay szülei).

mikor hirtelen...

'öhmm, srácok...' mindenki a lány felé fordult, kinek arca piros volt és egy könnycsepp csordult végig rajta.

'mi történt?' ölelte át rögtön heeseung párját.

'a baba.. érkezik!'

a mondat hallotta után minden és mindenki feje tetejére fordult, nem tudva mit is kell csinálni ilyenkor.

'SRÁCOK, ELÉG! édesem, menj és készítsd elé az autót.'

'o-oké..' heeseung egy apró puszit nyomott eunji homlokára, majd felkapta kabátját és kivirhazott a házból, míg jay és jungwon segített felállni és kimenni a kocsihoz a lánynak.

a négy barát elindult, míg a többiek összepakoltak néhány dolgot, amiről úgy gondolták eunji-nak szüksége lesz majd rá a kórházban.

'menjünk.' mondta ni-ki, majd mind beszálltak a kocsijába.

[az autóban]

jay előkapta telefononját, majd anyukáját kezdte el tárcsázni.
'a-anya...'

'mi történt? minden rendben van?' kérdezte anyukája ahogy meghallotta fia aggódó hangját.

'a kórház felé haladunk, és szerintem nektek is jönnötök kéne, mert a baba úton van.'

ezt hallva az anyuka felkiáltott.
'drágám, parkolj ki az autóval, majd az úton mindent elmagyarázok.' nézett rá féjrére és mrs. min-re.
'sietünk.' mondta jay-nek mielőtt bontotta volna a hívást.

[...]

mindenki kint ült -kivéve heeseung-ot, ki bent volt és eunji kezét fogta-. areum jay karjaiban, míg jungwon a vállán pihent, mellette pedig anyukája foglalt helyet. pár székkel arrébb jake és sunghoon egymás kezét szorongatva tervezgették a baba üdvözlését, miközben jay szülei fel-alá járkálva várták a kisfiút.

körülbelül egy és fél óra után, hirtelen kinyílt az ajtó, ezért mindenki odakapta tekintetét.
'megszületett.' mondta büszkén heeseung.

'menjetek arrébb, látni akarom a                      !' mondta hangosan jake és beszaladt a szobába, amit mindenki követett.

'eunji nagynéni, megérinthetem?'

'persze drágám.'

'olyan pici és aranyos.' nevette el magát areum.

[egy héttel később]

hála istennek eunji-val és kisfiával is minden rendben volt, ezért haza engedték őket a kórházból. jelenleg a fotelen ül, kezében heejoo-val, míg heeseung átöleli mindkettőjüket.

'mintha a klónod lenne.' mosolygott eunji, szemeit gyermeke és férje között váltogatva.

'viszont az orrát tőled örökölte. nézd milyen nagy!' nevetett heeseung.

'azt mondod az én orrom nagy? láttad már a füleid?'

'a füleim imádnivalóak!' háborodott fel heeseung.

'igazad van~'

'de a te nózid is az.' mosolyodott el a fiú, majd megérintette szerelme orrát.

[wonniesbubbles]
a könyvnek lassan vége, ami egyben jó és rossz is :(( imádtam ezt a történetet (és ez így is marad!!) mind olvasni, mind fordítani

következő rész: sunki, jakehoon
(sunoo+ni-ki, jake+sunghoon)

𝟭𝟬 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗵𝘀 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗮𝗹𝗹 ♡ j.wonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin