15

186 22 0
                                    

15 | tizenötödik

egy csodálatos hétvégi délután volt. a nap fényesen ragyogott, az ég pedig a kék világosabb árnyalataiban pompázott. a nyolc barát -eunjit, az új banda tagot beleértve- a városban sétálgatott. egy ideig együtt csavarogtak, viszont hirtelen mindannyian külön helyeken végeztek, anélkül, hogy realizálták volna.

[jake és sunghoon]

tippeljetek, hol kötött ki a két fiú.

sunghoon kívánsága valóra vált. esélye volt egy számára fontos embert elvinni, egy igazán különleges helyre. csak kettesben.

jake végre elsajátította a jégkorcsolyázással járó tudást, és őszintén, nem volt nehéz dolga, hiszen valljuk be. a legjobbtól tanult.

a két fiatal korcsolyázott, eközben minden másról megfeledkeztek és szemük előtt csak kettejüket látták. mintha egy álomban lettek volna. fogták egymás kezét, megölelték egymást egy-egy eséstől megvédve a másikat, olykor csak ok nélkül. élvezték a közösen eltöltött időt. élvezték. élvezték, hogy végre mindketten igazán szerelmesek lehetnek.

'megcsókolhatlak?' kérdezte hirtelen jake, sunghoon szemeit szugerálva.

'persze, hogy nem.' válaszolt hoon mosolyogva.

'hé! miért vagy velem megint ilyen komor?' görbült lefele a fiú ajka.

sunghoon felnevetett, majd egy apró csókot nyomott jake szájára.

'azt hittem nem szabad.'

'így van. neked nem szabad, de azt soha nem említettem, hogy én nem csókolhatlak meg.'

'ez nem igazságos. én is meg akarlak csókolni téged!' durcázott be a fiú, amin sunghoon csak mosolyogni tudott.

'megteheted, ha el tudsz kapni.' nevette el magát hoon, miközben gyorsan arrébb korcsolyázott jaketől.

'most nem fogsz megviccelni.' morogta jake orra alá, majd sunghoon után sietett.

a fiú éppen élvezte győzelmét, mikor hirtelen megérezte jake kezét dereka körül. sunghoon reagálni sem tudott igazán, mert jake szélsebesen szembe fordította magával és megcsókolta őt.
'megvagy! ezaz, nyertem!!' tapsolt jake, mint egy gyerek, ki éppen karácsonyi ajándékának örül.

jégkorcsolyázás után, egy véletlenszerű ötletből adódva elmentek egy menhelyre. régóta szerettek volna kiskutyát, de soha nem szántak még rá igazán figyelmet.

'nekem ő kell!' nézett sunghoon egy fehér, göndör szőrű kutyusra.
'imádnivalóan néz ki.'

'

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝟭𝟬 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗵𝘀 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗮𝗹𝗹 ♡ j.wonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz