2 | második
a két fiú már a nap elején izgatottak voltak. korán felkeltek és hamar rendbe szették magukat.
'csináltam gofrit!' hallatszódott egy női hang a konyha felől.
'komolyan te vagy a legeslegjobb nagynéni, akit valaha ismertem. egyszerűen imádlak!' kiabálta sunghoon, s pillanatok alatt a konyhában termedt, még egy puszit nyomott nagynénje homlokára.
'hé! nélkülem ne egyetek!' szaladt le jungwon is a szobából, majd elfoglalta a helyét.
viszont ekkor már késő volt. sunghoon éppen őt bámulta egy gofrival a szájában.
'upsz.' nevette el magát a fiú.
'te komolyan-'
miután befejezték a reggelit, készen álltak indulni.
'eltettetek mindent, ugye?'
'igen anya.' mosolygott az említettre jungwon.
egy utolsó pillantást vetve a házukra, elmosolyodtak. megannyi emlék köti őket ehhez a házhoz, amit soha nem fognak elfelejteni, annak ellenére, hogy végleg elhagyják az épületet.
'készen álltok fiúk?'
'készen!!!' kiabálták mosolyogva.
ezután fogtak egy taxit, ami elvitte őket egészen a reptérig.
EGY ÓRÁVAL KÉSŐBB
végre megérkeztek. ismételten fogtak egy taxit, majd jungwon anyukája megmutatta a sofőrnek a címet, ki perceken belül elrepítette őket új otthonukhoz.
ahogy beléptek a házba ide-oda kezdtek el szaladgálni. benéztek minden egyes szobába, néhol még a szájuk is tátva maradt.
'én vagyok felül!' kezdett el tapsikolni sunghoon
'pff, azt hittem te alul voltál.' kezdett el nevetni jungwon saját viccén.
'az ágyra gondoltam won. és rohadtul ne nevess, te is alul vagy.'
'nem, én nem.'
'ha ebben olyan biztos vagy, akkor mondj legalább egy embert aki fölött lehetsz.'
'....' hát igen. be kell hogy vallja, jungwon mindig is a bottom szerepet töltötte be, abban az egyetlen kapcsolatában is.
'én is így gondoltam.' vigyorgott sunghoon.
'lényegtelen. akkor enyém az alsó.' mondta jungwon, majd bőröndjét és táskáit félretéve, dőlt le az ágyra. nem sokkal később sunghoon is befeküdt az ágyába.
'hé hoon.'
'hm?'
'szerinted tudok majd barátokat szerezni, vagy téged kell zavarjalak, hogy neked se sikerüljön?' bámult maga elé a fiatalabb.
'miket beszélsz? senkiért nem hagynálak el, és egyébként sem zavarsz. egy család vagyunk!' mosolyodott el sunghoon.
'köszönöm.'
és ezzel együtt mindketten álomba szenderedtek.
úgy 5 óra alvás után, jungwonnak kipattantak a szemei. kikelt az ágyából, majd az emeletes ágy tetejére nézett, de meglepetésére, senkit sem talált benne szúnyókálni, ezért úgy döntött lemegy a nappaliba sunghoon után kutakodni.
VOUS LISEZ
𝟭𝟬 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗵𝘀 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗮𝗹𝗹 ♡ j.won
Fanfiction꒰ 𝙬𝘰𝘯𝘯𝘪𝘦𝘴𝘣𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦𝘴 :: ❀ ꒱ JAYWON. írás alatt! lassú feltöltés! [spoiler] ❝ felelsz vagy mersz? ❞ ❝ merek. ❞ ❝ bolondítsd magadba. ❞ ❝ hogy mi? ❞