10 | tizedik
jungwon, ma kivételesen hamar kelt fel. megcsinálta a reggeli rutinját, viszont hirtelen eszébe jutott, hogy tegnap este nem készítette el jay ételét. mivel még volt két órája mielőtt iskolába indult volna, kiment a konyhába és elkezdte összedobni a kaját.
csinált egy szív alakú sushit, tésztát csirkével, amihez hozzátett egy kis salátát is. készített gőzgombócokat, még egy epres sajttortát is, majd az uzsonnás doboz belsejét eprekkel díszítette. tett melléjük evőpálcikákat, és természetesen a napi üzenet sem maradhatott el. belerakta a dobozt egy nejlonzacskóba és azt telepakolta szalvétákkal, hiszen tudta, hogy a fiúnak szüksége lesz rá.
ránézett az órára és szerencséjére, még volt némi ideje, mielőtt iskolába indulna.
'hogy-hogy ma ilyen korán fent vagy?'
jungwon megrántotta vállait, jelezve, hogy ő sem tudja, majd leült a kanapéra és bekapcsolta telefonját.
[…]
'beléd szeretett, gratu jay.' mondta heeseung, majd visszaadta a világoskék színű post it-ot jaynek.
'persze, hogy belém szeret! helyes vagyok, aranyos, csak nézz rám! mindenki belém szeret.' mosolygott jay, mint egy igazi egoista.
jay utoljára ránézett a kis cetlire, majd tolltartója mélyére süllyesztette, egy mosoly kíséretében.
'ma korán keltem, ezért úgy döntöttem, hogy valami jobbat csinálok, mint a napokban. remélem ízleni fog.
-wonnie❤️'
és ami miatt a három fiú azt gondolta, sőt szinte biztos volt abban, hogy jungwon kedveli jayt, a piros szivecske volt, a cetlire írt üzenet végén.
[wonniesbubbles, 3:20 pm.]
sziasztok skacooook!!
először is bocsánat azért, hogy mindig frissítem a sztorit. igazából csak a hibákat javítom ki, amiket esetlegesen észre veszek. másodszor pedig bocsánat, hogy ilyen sokáig tartott az új rész (még ahhoz képest is, hogy ennyire rövidke) viszont!!! hétfőn egy 4 órás utam lesz, szóval annyi idő alatt bőven tudok majd fordítani :) legyen szép napotok <33
ESTÁS LEYENDO
𝟭𝟬 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗵𝘀 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗮𝗹𝗹 ♡ j.won
Fanfic꒰ 𝙬𝘰𝘯𝘯𝘪𝘦𝘴𝘣𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦𝘴 :: ❀ ꒱ JAYWON. írás alatt! lassú feltöltés! [spoiler] ❝ felelsz vagy mersz? ❞ ❝ merek. ❞ ❝ bolondítsd magadba. ❞ ❝ hogy mi? ❞