4 | negyedik
'heeseung, tudnád egy kicsit pörgősebben? le fogunk bukni.' mondta jake szemeit említett barátja és az ajtó között váltogatva.
'ki a francnak képzeli magát? hogy merészel így beszélni velem? hogyan hívhat csúnyának? hé! csúnya vagyok?' kérdezte jay összezavarodva, miközben fel-alá járkált az irodában. idegességében, véletlen még egy kisebb labdát is hozzá vágott barátja, jake fejéhez.
'aucs! ez fájt.' mondta jake miközben kobakját simogatta.
'és nem. egyébként nem vagy csúnya. nem hiszel neki, ugye?' kérdezte jake.
'igazad van jak-'
'MEGVAN!' mondta heeseung és felemelt egy nagy sárga-barna színű borítékot, rajta jungwon képével.
'oh, talán ez is segíthet. ez a másik fiúé, aki velük volt ni-kin és sunoon kívül.' magyarázta heeseung.
'oké, csak fotózd le őket és húzzunk innen, mielőtt bárki is bejön. majd otthon elolvassuk.' mondta jake szorongva.
'megvan. menjünk.' mondta heeseung, majd mindhárman elhagyták az igazgatói irodát.
[jay otthonában]
'ahogy gondoltam. új diákok.'
'wow heeseung. csodás infó. magunktól nem jöttünk volna rá.
'oh fogd be jake! azt hiszed, te jobb vagy?'
'ahmm, nem hiszem. TUDOM!' kiabált rá jake, a legidősebbre.
'édesem. te nem tudsz semmit sem csinálni.'
'oké, és te mit tudsz csinálni?'
'bármit!!'
'heeseung komolyan~ sokkal jobb vagyok nálad~'
'pfff azt nem hisze-'
'HAGYJÁTOK ABBA!' mondta jay mérgesen. igaz, a kettő mindig is sokat veszekedett, de most különösen idegesítő volt. legfőképpen azért, mert jayre azt mondták, hogy csúnya. életében először.
'abbahagynátok, hogy folyamatosan csak veszekedtek? szeretitek egymást és ezt tudjátok is. ne csináljatok úgy, mint az 5 éves gyerekek!'
'igazad van jay...szeretlek tesó, nagyon szeretlek!' színlelt sírást jake, majd megölelte heeseungot.
'én is téged!' karolta át heeseung a fiatalabbat.
'folytathatnánk?'
'oh igen, sajnálom jay. mostmár komolyak vagyunk.' mondta heeseung, majd megragadta telefonját.
'a neve yang jungwon. anyukájával él, ki egyedül álló mióta elvált jungwon apukájától. oh és busanból jött.' olvasta fel hangosan hee.
'neve park sunghoon. édesanyja elhunyt egy autó balesetben, édesapja düh és egészség problémákkal küzd, nagy mennyiségben alkoholt és drogot is fogyaszt, és koreától is messze él. következésképpen nem tudja gondját viselni saját gyermekének, ezért sunghoon nagynénikéjével és unokatestvérével él, aki alapvetően jungwon.' ezután csönd keletkezett az egész szobában, amit pár perc után, jake tört meg.
'wow.' sóhajtott egy nagyot a fiú.
'yang jungwon.' suttogta jay, majd ajkain egy mosoly jelent meg.
'szóval? mit fogsz vele csinálni?' kérdezte heeseung.
'csak várj és meglátod.'
[jungwon, sunghoon]
'nem hiszem el, hogy komolyan ezt mondtad neki. totálisan halott vagy.' mondta sunghoon, miközben egy tányér ételt csúsztatott a fiatalabb elé.
'hoon, ne aggódj túl sokat. nem fog csinálni semmit.' mondta jungwon teljes nyugodsággal.
'ni-ki és sunoo sok dolgot mondott róluk, won.'
'ne aggódj.'
'rendben. én csak meg akarlak védeni, de úgysem hallgatsz rám.'
*ding*
jungwon értesítési hangját meghallva felkapta telefonját, hogy megnézze ki üzent neki.
felhasználó : @jay_p követni akar téged.
elfogadás | elutasítás
'mi a-' mondta jungwon. teljesen lefagyott.
'mi történt jungwon?' kérdezte sunghoon aggódva.
'ez jay.' fordította telefonját az idősebb felé.
'HOGY MI? várj hogyan találta meg az instagram fiókodat? még csak a nevedet sem árultad el neki.' emelte kezét szája elé az idősebb.
'fogalmam sincs tesó.'
felhasználó : @jay_p üzenetet akar neked küldeni.
halott vagy.
elfogadás | tiltás | törlés
'én megmondtam neked, de hiába, mintha a falnak beszéltem volna. mivan ha piszkálni fognak, vagy rosszabb, mivan ha megütnek? jungwon! miért kellett így beszélned vele? tudod mit? nem fognak megütni vagy különben én fogom-'
'sunghoon ne gondold túl, kérlek.' szakította félbe jungwon az idősebbet.
'rendben. igazad van. csak túl gondolom. nem fog történni semmi rossz. ja... talán nekik is vannak érzéseik és nem vernek rongyossá. talán.' suttogta az utolsó szavát a fiú, miközben próbálta lenyugtatni magát.
felhasználó : @jay_p üzenetet akar neked küldeni.
halott vagy.
találkozzunk holnap iskola után a tetőn.
elfogadás | tiltás | törlés
jungwon nem bírta már tovább. megnyomta az elfogadás lehetőséget és visszaírt jaynek.
jungwon: és mivan, ha nem megyek?
jay: 100% hogy bajban leszel, ahogy a bájos kis unokatestvéred is. nem akarod veszélybe keverni, igaz?
jungwon: rendben. elmegyek, de egy újjal se merj hozzá érni, különben te leszel az, aki nagy bajban lesz.
jay: oh, nagyon szeretheted.
jungwon: igen te hülye, mivel nekem vannak érzéseim. nem úgy, mint neked.
[wonniesbubbles, 8:17 pm.]
yaaay most kivételesen nem zaklatott senki a rész kirakással, viszont,,, meglepi!! remélem tetszett a rész, végre valami történt is!! ne aggódjatok még csak most jön a java!!!!! legyen szép napotok<33
ESTÁS LEYENDO
𝟭𝟬 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗵𝘀 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗮𝗹𝗹 ♡ j.won
Fanfic꒰ 𝙬𝘰𝘯𝘯𝘪𝘦𝘴𝘣𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦𝘴 :: ❀ ꒱ JAYWON. írás alatt! lassú feltöltés! [spoiler] ❝ felelsz vagy mersz? ❞ ❝ merek. ❞ ❝ bolondítsd magadba. ❞ ❝ hogy mi? ❞