Tsunade
Jest bardzo słaba. Kto mógł by tak ją pobić?!- zadawałam sobie to pytanie. Po dokładniejszym leczeniu, wezwałam medyków aby zanieśli dziewczyne do szpitala. Później ją przepytam co się stało. Na razie niech odpoczywa.
Sakura
Szłam za medykami do szpitala. Położyli ją na trzecim łóżku. Usiadłam przy niej i czekałam na jej wybudzenie. Po paru minutach przysnełam. Po jakimś czasie snu poczułam rękę na swojej głowie. Była to ręka Hinaty.
-Je...dnak przeg..rałam.
Kto ci to zrobił?!. Czemu nie wezwalaś pomocy?!.- zadawałam mnóstwo pytań.
-Chciałam sama obronić wioske żeby tata był ze mnie dumny. Jednak jeszcze jestem za słaba.
-Muszę iść do Tsunade, później sie zobaczymy. Do zobaczenia.
-Do zobaczenia.
Medyk
-Jak się czujesz? Mam nadzieje że lepiej.
-Tak. Lepiej.
-Masz szczęście że Tsunade wyleczyła te poważniejsze rany. Teraz leż, spędzisz tu tydzień.
Jakiś czas później.
Sakura
Martwie się o Hinate. Ciekawe kto to zrobił- miałam mętlik w głowie. Poszłam do Shino i Kiby. Powiedzieć im o całym zajsciu. Znalazłam ich dopiero na placu treningowym. Opowiedziałam im co się stało. Byli zaskoczeni a zarazem zmartwieni. Zaprowadziłam ich do jej sali. Porzegnałam się z nimi i poszłam do domu. Musiałam wypocząć, ponieważ jutro muszę wcześnie wstać.
Położyłam się. Nawet nie wiem kiedy zasnełam. Obudziłam się około piątej nad ranem. Miałam jeszcze troche czasu do treningu. Skorzystałam z toalety, poszłam do kuchni i zjadłam śniadanie. Wyszłam pobiegać, by rozgrzać się przed treningiem. Nagle otoczyło mnie paru zamaskowanych ninja. Próbowałam ich atakować ale nic z tego, byli za silini. Nawet ich nie drasnełam. Odepchneli mnie i zaczeli dotkliwie bić. Traciłam przytomność. W jednej chwili ujrzałam przez zamazany obraz drużynę Gaia. Zanieśli mnie na w pół żywą do szpitala.
Gai
-Wielmożna Tsunade, Sakura ledwo co żyje. Za atokowało ją kilku zamaskowanych ninja. Na szczęście udało nam się ich przegonić.
Teraz atakują kolejnego ninje!. Muszę zwiększyć patrole w wiosce i po za nią. Teraz idę do Sakury zobaczyć co z nią.
CZYTASZ
Uczennica Tsunade
Novela JuvenilJest to opowieść jak sama nazwa wskazuję o uczennicy tsunade. Opowiada o jej trzy letniej nauce u pani Hokage. Lecz Sakura nie bedzie miała łatwo ponieważ wiele razy bedzie narażała życie w walce z tajemnieczymi ninja. Czy odkryje kim oni są? C...