#15' Ve Bebeğimiz

3.6K 336 111
                                    

° J E O N G I N °

Karnımın üstünde mışıl mışıl uyuyordu. Nasıl bu kadar sevimli olabilir? Sen koskoca veliaht prens Hwang Hyunjinsin herkese sert olup bana gelince küçük bir bebek gibisin...

Ya ben seni hak etmek için ne yaptım? Doğru. Senin için 24 yılımı dağda herkesten uzak geçirdim. Ama olsun. Şuan da mutluyum.

Geçmişe bakmaya gerek yok. Önümüzde bebeğimiz ile çok güzel zamanlar var...

"Hyunjin..."

Uzun sarı saçlarıyla oynamaya başladığımda daha çok sarıldı karnıma. "Veliaht prensim..."

"Jeongin!" uykulu sesiyle beni uyardığında kıkırdadım. Ona baş başayken veliaht prens dememi istemiyordu. Ya ismini söyleyecektim yada dün geceden sonra sevgi sözcükleri söyleyecektim.

"Sevgilim..."

Kafasını kaldırıp yarı açık gözleriyle baktı bana. Sevimli!

"Sevgilim mi?"

"Hmhm sevgilim. Değil misin yoksa?"

Karnımdan çekilip benim yastığıma koydu kafasını. Yüzü yüzümün dibindeyken dudaklarıma bakıp elini çeneme koydu. "Değilim."

"Değilim?"

"Hmhm değilim. Ben senin kocanım unuttun mu?"

"Hmm ne diyeyim peki? Kocacığım?"

Alt dudağımı ısırdığımda baş parmağıyla dudağımı serbest bırakmıştı. "Öyle deyincede bir yükseldim"

Kafamı geri çekip ciddi mi diye yüzüne baktığımda ciddiydi.

"Bak ciddi soruyorum. Sana ne yedirip içirdiler benden uzakta."

Küçük bir kahkaha atıp beni belimden tutarak üstüne çekti. "Bilmem ne olmuş ki?"

"Hah! Ne mi olmuş? Azıp gelmişsin. Geldiğinden beri yükseliyorsun bana"

Bir elini yüzüme çıkarıp yüzümde gezdirirken dudaklarıma bakarak konuştu.

"Ben sana hep yükseliyordum ki. Sadece gizliyordum"

"Gizlemeseydin"

"Döverdin beni"

Gülüp elimi ensesindeki saçlara çıkardım. Onlarla oynamak çok hoşuma gidiyordu. "Jeongin..."

"Hayır Hyunjin. Yüzüğünü kaybetme cezan olarak hayır!"

Sesinden ne istediğini anlayabiliyorum. Ama yüzüğünü kaybedip beni korkutmanın cezasını çekmeli değil mi? Ya bebeğimi kaybetseydim? Düşünmek bile istemiyorum.

"Ama-"

"Hayır."

Oflayıp benden uzaklaştı. Ay ay ay tripde atarmış. Tam bebek bu adam ya!

"Ben duşa giriyorum."

Ayağa kalktığımda o hala yatıyordu. Nasıl da trip atıyor ısıracam ya!

Veliaht | Hyunın ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin