Hyunjin; Hwang krallığının tek veliaht prensi
Jeongin; Hwang krallığının veliaht prensiyle evlenmesi gereken bir vatandaş
--Homofobikliğin olmadığı, her ilişkinin normal karşılandığı ve erkeklerinde en az kadınlar kadar hamile kalabildiği bir dünya düşünün...
Ana kraliçe, normal bir vatandaşla evlenmiş kız kardeşinin torunu ile kendi torununu evlendirmek gibi bir hayali vardı.
Kral ölünce yerine oğlu geçmiş ve ülkenin yeni kralı olmuştu. Sevdiği kadınla evlenmiş ve veliaht prens dünyaya getirmişti. Veliaht prens Hwang Hyunjin...
Ana kraliçenin istediği şey gerçekleşmiş veliaht prensden 1 yıl sonra kız kardeşininde bir torunu olmuştu. Yang Jeongin...
Ana kraliçe istediği şeyi kız kardeşi ve kral oğlu ile konuşmuş iki bebeğide dış dünyaya kapatmışlardı. Veliaht prens saray dışına çıkamazken, Jeongin ise dağ başındaki evlerinden hiç aşağı inememişti.
İkiside Ana kraliçenin isteği üzerine evlilik yaşına gelene kadar hapisdeydi...
Ana kraliçe veliaht prensin yüzünü dahi hiç yayınlamamış kimsenin görmesine izin vermemişti.
İkisinide teknolojiden bile uzak tutuyorlardı. Hyunjin'in yanına kız kardeşi prenses yeji dışında kimse gelemiyordu. Aileleri dışında kimseyi görmemişlerdi.
Tüm bu hapis hayatının nedeni ise; ikisininde başka insanlar görüp gönüllerini başkalarına kaptırmamaları içindi. Ana kraliçe böyle istemişti.
Evlilik yaşları geldiğinde ikisini bir ayara getireceklerlerdi. Evlendikten sonrada normal hayata geri dönebileceklerdi.
Peki İkiside birbirinden hayatlarını kısıtladıkları için nefret edecekler miydi?
Ana kraliçenin bu yaptığı normal miydi?
Ana kraliçe onlardan daha neler istecekti?
Hepsinin cevabı zamanla ortaya çıkacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht | Hyunın ✓
Hayran Kurgu"Aşkın habercisidir kuşlar, bilmiyor musunuz prens'im?" "Aşk; aptalların uydurduğu en gereksiz duygudur" | HyunIn | | Mpreg |