#14' Seni Seviyorum

3.4K 371 218
                                    

° J E O N G I N °

Dünyam başıma yıkıldı resmen. Yeji'nin karşımda ağlaması...

Lütfen...

"N-ne oldu? Abin ne? Ne oldu abine? Y-yeji cevap ver lütfen"

Ağlayan gözlerinin aksine bir anda gülümsedi.

"Jeongin... Abim geri döndü!"

Hayır, dünyam yıkılmadı. Dünyam yeniden inşa edildi. Tanrım şükürler olsun.

"Jeongin ne duruyorsun kalksana! Abim geldi diyorum hadi!"

Bana bağırmasıyla akan gözlerimle hızla kalktım yataktan. Koşarak aşağı indim. "Jeongin koşma!"

Yejinin arkamdan seslenmesini umursamadan hızlı hızlı koşup kralın odasının kapısını açtım. Tüm gözler bana dönsede benim gözlerim sadece onunkiyle buluşmuştu.

Ağlamam artmıştı. O kadar içli ağlıyordum ki...

Karşımdaydı. Sağ salim gelmiş karşımdaydı. Ağzımdan kaçan hıçkırık ile elimle ağzımı kapattım.

Kraliçe oğluna sarılmayı bıraktığında Hyunjin bana yürümeye başladı. Ben yürümek yerine koşup odadaki kimseyi umursamadan üstüne atladım.

Bacaklarımı beline kollarımı boynuna sarıp sıkı sıkı sarılırken oda kollarını belime sarmıştı. Boynumdan öpüp kokumu içine çekmişti.

Şuanda o kadar mutluyum ki...

Kabus gibi geçen 1 haftanın ardından ona sarılmak tüm acılarımı dindirmişti. "Jeongin..."

Kafası boynumda olduğundan sesi boğuk çıkmıştı ama özlediğim sesini duymak... Tanrım onu çok özledim!

Ne kadar sarılırsam sarılayım özlemim dinmeyecekmiş gibiydi.

"S-seni çok özledim H-Hyunjin"

Kafamı geri çekip yüzüne baktım. Yüzlerimiz yakındı. Beni tek koluyla tutup belimdeki bir elini yüzüme çıkarıp baş parmağı ile göz yaşlarımı sildi.

"Şşş ağlama buradayım. Ben de seni çok özledim Jeongin."

Ama sen böyle konuşursan ben daha çok ağlarım ki..

"Veliaht Prens, eşini al odanıza gidin. Jeongin'in sana ihtiyacı var. Bugün beraber vakit geçirin yarın görüşürüz tekrardan"

Ana kraliçenin sesiyle Hyunjin'in kucağından inecektim ama Hyunjin belimde ki kollarını daha da sıkılaştırıp inmeme izin vermedi.

"Teşekkür ederiz Ana kraliçem."

Kralın odasından çıkıp kendi odamıza götürdü beni. Kapıyı ayağıyla kapatıp yatağa oturdu. Geri çekilip yüzüne baktım. Burnunun üstünde yarası vardı.

 Burnunun üstünde yarası vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Veliaht | Hyunın ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin