#10' Seni Özledim

3.7K 356 130
                                    

° J E O N G I N °

"Off Jisung sıkılıyorum."

Yine Jisung'un yanına gelmiştim. Bir sandalye çekip oturdum. Gerçekten şu sarayda o kadar sıkılıyorum ki...

"Veliaht Prens yine mi ilgilenmedi seninle"

"Evet! 1 hafta oldu ya 1 hafta! Prensimiz o kadar meşgülki benimle ilgilenmiyor bile. Kendimi kullanılmış gibi hissediyorum..."

"Jeongin saçmalıyorsun. Kral olacak işleri yoğundur"

"Offf... Öyle ama yine de bilmiyorum. Benimle yattıktan sonra aramıza yine o saçma soğukluk girdi. Daha benimle ilgilenmiyor. Sürekli çalışıyor. Oda dışında baş başa bile kalamıyoruz. Odada zaten çok konuşmadan hemen 'oyo gocolor jeongon" diyip yatıyor. "

"Meşgül..."

Of işte bende bundan bahsediyorum. Sürekli Meşgül. Ben mi kuruntu yapıyorum acaba? Ama ne yapayım? Seviştikten sonra soğuması beni sinirlendiriyor! Veliaht Prens falan demeyeceğim döveceğim en sonunda!

"Sen git yanına"

"İyi de Jisung dışarı çıktı. O sürekli Changbin ile dışarı çıkıyor ama ben bu saray dışına adım atamıyorum!"

Bide bu vardı işte...

"Neyse... Ben odaya gideyim biraz yatacağım"

Beni onayladığında odaya gittim. Yatağa uzanıp telefonumla oynamaya başladım. Yapacak başka bir şey yoktu.

Uyan

Jisung'un yanına git

Minho ile konuş

Ana kraliçe ile konuş

Kraliçe ile çay iç

Uyu

Veliaht Prens? O artık yok.

"Offff"

Telefonu yatağın üstüne atıp aynanın karşısına geçtim. Saçlarımla biraz oynayacaktım.

Maşayı çıkardım ve saçımı dalgalandırmaya başladım. Böyle sevimli oluyordum.

Bir kaç fotoğraf çektikten sonra yine sıkılmaya başladım. Akşam da olmuştu zaten..

Üstümü değişip yatacağım sırada içeri Hyunjin girdi. Direk duşa girdiğinde bende yatağa yatmıştım.

Biraz zaman sonra duştan çıkıp ıslak saçlarıyla kendini yatağa attı.

"Saçların ıslak. Başın ağrır sonra"

Gözlerini açıp bana baktı. "Bir şey olmaz. Çok yoruldum uyumak istiyorum"

"Olmaz öyle kalk. Ben yaparım"

Gülerek kalktı. Kurutma makinesini alıp yatağın kenarında ki fişe taktım. Ellerimi yumuşak saçlarına atıp güzelce kuruladıktan sonra fişten çıkardım.

Veliaht | Hyunın ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin