° J E O N G I N °
"Oğlum benden sonra tekrar et. Ba-baa"
Susup söylemesini bekledim ama bana sadece gülerek bakıyordu. "Hwang Niki! Gülmeyi bırak ve bana baba de"
"Jeongin zorlama çocuğu"
Gözlerimi oğlumdan çekip siyah saçlı eşime çevirdim. Siyah saçlarına alışmıştım ki bu saçlarda ona çok yakışmıştı.
"Hyunjin çok hızlı büyüyor... Ama hala baba bile diyemiyor"
Yakışıklı eşim yanımıza gelip beni çenemde tutarak dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktığında Niki kollarını hareketlendirip bize vurmaya başlamıştı.
"Sana kaç kere diyorum şu çocuğun yanında şöyle şeyler yapma diye"
Hyunjin sahte bir sinirle Nikiyi koltuk altlarından tutup kaldırdı. "Niki sen fazla oluyorsun ama. Senden önce ben vardım. Baban benim"
Niki gülerek Hyunjin'in suratına bir tane geçirdiğinde bende ayağa kalkarak oğlumu babasının kucağından aldım.
Hyunjin oğlumun vurduğu yeri tutarak bana baktı. "Gördün mü? Babasına vurdu. Veliaht Prense vurdu. Cezalandırmalıyız"
Kafamı iki yana sallayarak geri geri yürüdüğümde Hyunjin sırıtarak üzerime geliyordu. "Oğluma Dokunma veliaht prens!"
Nikiyi kucağımdan alarak yatağa yatırdı. Gıdıklamaya başladığında Niki kahkahalara boğuluyordu.
"Hwang yapma"
Oğlumu babasının elinde kurtarmaya çalışsam da başaramıyordum.
"Babba"
Duyduğumuz ses ile ikimizin de hareketleri kesilmişti. Hyunjin hızlıca kafasını bana çevirdi. "Duydun mu?"
Elimle ağzımı kapatarak kafamı aşağı yukarı salladım. Hyunjin oğlumuzu kucağına alıp öperken bende yaşadığım bu güzel ve tarifsiz duyguyla ikisine birden sarıldım.
Her güzel anımız bozulduğu gibi buda bozulmuştu.
"Off bayılıyorum şu aşk tablonuza" Yeji cebinden çıkardı telefonuyla bizim birkaç fotoğrafımızı çekip yanımıza gelerek Niki'nin yanağını parmağı ile sevmişti.
"Yeji, baba dedi biliyor musun?"
Sevincimi Yeji ile paylaştığım oda benim gibi sevinip 'hala' dedirtmeye çalışıyordu.
Tabi Niki, Yeji'nin tüm çabalarını yok sayarak yine 'baba' demişti. Bebeğim benim...
"Bir koku alıyor musunuz?"
Yeji havayı koklamaya başladığında Hyunjin ile anlık göz göze gelmiştik. İkimizde kokunun kaynağını biliyoruz..
"Yeji, Niki'yi bir tutar mısın?"
Hyunjin oğlumuzu Yeji'nin kucağına bırakıp benim elimi tuttu. "Oğlumu temizlemeden bu odadan çıkmıyorsun prenses yeji"
Yejide artık kokunun kaynağını öğrenmişti ama iş işten geçmişti. Hyunjin beni hızla odadan çıkardığında arkamızdan 'Yah! Veliaht Prens!' diyen Yeji'nin çığlıklarını duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht | Hyunın ✓
Fanfiction"Aşkın habercisidir kuşlar, bilmiyor musunuz prens'im?" "Aşk; aptalların uydurduğu en gereksiz duygudur" | HyunIn | | Mpreg |