#7' Ağladın Mı?

3.2K 411 254
                                    

°J E O N G I N °

"Hyunjin hayır! Bırakma beni!"

Bacaklarımı beline kollarımı da boynuna sıkı sıkı sarmıştım. Şuanda denizdeydik, su sadece belimize kadar geliyordu ama beni bırakmasından korkuyordum.

Oda kollarını belime sardığında hem korkudan hem heyecandan kalbim yine hızlanmıştı.

Hayır yani suyada girdik neden bozulmuyor bu?

"Jeongin, korkma su sadece belimizde. İn bak hadi"

Kafamı yavaşça çekip yüzüne baktım. "Ya boğulursam?"

Kahkaha attı. Resmen korkumdan zevk alıyordu. "Korkma boğulmazsın. Su seni kaldırır batmazsın. Hem yanında ben varım bir şey olmaz sana"

Yutkundum. Bu adam beni baya etkiliyordu ama ben onun kalbini bir kere bile hızlandıramamıştım...

Ona tutunarak bacaklarımı belinden çekip suya sokmayı başardım. Aramızdaki ufak boy farkından dolayı su benim belimden yukarıdaydı. Onun beline geliyordu.

Kollarım hala omuzlarını sıkı sıkı tutuyordu.

"İleri gidelim mi biraz?"

"Ama-"

"Korkma yanındayım"

Evet korkma Jeongin! Yanında...

Elimden tutup yavaş yavaş ilerlediğinde su artık omuzlarıma geliyordu. Ayaklarım hala yerdeydi ve ben bunun için mutluydum. Ellerim onun kollarını sıkı sıkı tutuyordu.

Şuanda birbirimize çok yakındık. Benim kalbim her seferinde hızanırken onun kalbi sürekli normaldi ve bu benim canımı gerçekten sıkıyordu. Acaba bozuk falan mı? Yada erkeklerden mi etkilenmiyor?

"Hyunjin"

"Hm?"

Nasıl soracağım ki? Pat diye sorsam? Olur olur.

"Kadınlardan mı hoşlanıyorsun?"

Benden böyle bir soru beklemediği için şaşırmıştı. "Nereden çıkardın bunu?"

Evet Jeongin açıkla.

"Şeyden hani kalbin hiç hızlanmıyor. Yani olabilir sonuçta erkekten hoşlanacaksın diye bir kural yok kadından da hoş-"

"Kadından yada erkekten hoşlandığımı bilmiyorum. Kimseyle bir ilişkim olmadı. Zaten artık bunu önemi de yok sonuçta seninle evliyim. Kadın yada erkek birinden hoşlanamam"

Sözümü kesip konuştuğunda aklımdakini sorup sormamak arasında gidip geliyordum.

"Peki ben?"

"Sen?"

"Benden hoşlanabilir misin?"

"Bilmiyorum"

Bu nasıl cevap? Bilmiyorum ne? Ne demek bilmiyorum? Aferin Jeongin. Neden böyle sordun ki? İlla evliyiz diye benden hoşlanacak değil sonuçta...

Veliaht | Hyunın ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin