#29' Lütfen İyi Ol Bebeğim Lütfen

2.1K 251 139
                                    

° J E O N G İ N °

"Doğru mu Jeongin? Hamile misin?"

Hyunjin'in bana heyecanlı bir şekilde dönmesi ile ellerimi hızla iki yana salladım. "Hayır hayır hamile falan değilim. Hem daha Niki küçük olmaz"

"Niki mi küçük? Kocaman adam oldu. Hem neden olmasın? Benim yerime geçecek bir prenses olsa güzel olmaz mı?"

Yeji hala üstelediğinde hem biraz sinirlenmiş hemde üzülmüştüm. Hyunjin in bu konuda ümitlenmesini istemiyorum. Çünkü böyle bir durum yok ve eğer ben... Neyse

"Yeji gerçekten böyle bir durum yok lütfen bu konu üstüne daha fazla konuşmayalım olur mu? Ana kraliçenin duymasını istemiyorum"

Yeji anlayışla kafasını sallayıp eşine döndüğünde belime sarılan kollar ile bende eşime dönmüştüm. "İyi misin bebeğim?"

Hyunjin'in benim için endişeli olduğu belli olan gözlerine bakarak gülümsemeye çalıştım. "İyiyim"

Değilim...

"Baba! Felix amcalar sizi çağırıyor"

Niki yanımıza gelip haberini vererek tekrar yanımızdan ayrılmıştı. Fazla hareketli bir çocuktu. Yerinde duramazdı asla sürekli bir kıpırdı bir heyecan...

Hyunjin kolunu belimden çekmeyerek Felixlerin yanına gittiğimizde herkes çok şıktı. Hyunjin diğerleri ile konuşurken ben daha fazla ayakta kalmak istemediğimden gördüğüm tekli koltuğa kendimi atarak ağrıyan başıma parmaklarım ile masaj yaptım.

Herkes kendi halinde eğlenirken ben onları oturduğum yerden izliyordum. Düğün çok güzel geçmişti. Yeji çok güzel bir prenses Jimin ise çok yakışıklı bir prensdi ve birbirlerine fazlasıyla yakışıyorlardı.

"Baba baba baba"

Niki yine kıpır kıpır haliyle yanıma gelerek elimden tutup beni kaldırdı. "Fotoğraf çekimi var hadi gel"

Beni peşinden sürükleyerek diğerlerinin yanına getirdiğinde birkaç fotoğraf çekiminden sonra yorgun hissediyordum ama Niki ile fazla fotoğrafımız olmadığını hatırlamam ile onun kolundan tutarak kameranın önüne geçtim.

"Oğlumla bir kaç fotoğrafımızı çeker misiniz?"

Adam başıyla selam vererek kabul etmiş Nikiyle birkaç fotoğrafımızı çekmişti. Bu iyi olmuştu çünkü ileride Niki'nin benimle fotoğraf çekilmediğine pişman olmasını istemiyordum.

Hyunjin de yanımıza geldiğinde küçük bir aile fotoğrafıda çektirmiştik. Biz çok güzeldik... Bu büyü bozulacak mı?

Gözümün kararması ile dengemi kaybettiğimde Hyunjin ve Niki hızlıca kollarımdan tutup beni bir sandalyeye oturttular.

Hayır, şimdi değil lütfen...

Bugün yejinin günü. Bugün olmaz...

° 3.KİŞİ °

Hyunjin endişeli bir şekilde elini eşinin yanağına koyarak bir kaç kere ismini söylemişti ama Jeongin hiçbir tepki vermeyerek baygın bir şekilde oturuyordu.

Veliaht | Hyunın ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin