° J E O N G I N °
2 gündür sahip olduğum telefonun alarmı çalıyordu. Sabah erken saate alarm kurmuştum çünkü Jisung'un yanına gidip ona yardım etmek istiyordum. Yada bugünün stresinden kaçmak istiyordum...Kalkıp uykulu gözlerimi ovalayarak alarmı kapattım. Karşımda duran beyaz takıma bakıp iç çektikten sonra banyoya girdim.
Üzerime rahat kıyafetler giyerek çıktım odadan. Benimle beraber yan odanında kapısı açıldığında Hyunjin her zamanki prens havasıyla karşımda duruyordu.
"Neden erken kalktın? Biraz daha dinlenseydin"
"Jisung'a yardım etmek istedim. Bugünün yemeklerini yetiştirmekle uğraşıyordur şimdi"
"Peki. Kendine dikkat et"
"Sende veliaht prens"
Bana hafifçe gülümseyip gitti yanımdan. Bende hızla mutfağa girdim. Savaş alanı gibiydi. Jisung'un yanına ilerleyip duvarda asılı olan bir önlüğü hızlıca üstüme geçirdim.
"Jeongin? Ne işin var burada? Bugün senin günün git hadi dinlen"
"Hayır jisung sana yardım etmek istiyorum. Bugün eğer sen gelemezsen gerçekten çok üzülürüm"
Bana sarılıp hızlıca geri çekildi. O işine geri dönerken bende ona yardım ediyordum.
Evet bugün büyük gündü...
Dağ evinde geçirdiğim 1 hafta bana 1 yıl gibi gelirken, burada 1 hafta 1 gün gibi gelmişti.
Evet... Bugün düğün günü...
Her şey o kadar hızlı gelişti ki hiç birşey anlayamadan bugün evleniyorum.
Tabi bu 1 haftada güzel şeyler de oldu...
Jisung, Minho, Changbin, Felix ve Yeji ile yakın arkadaş olmuştuk. Hyunjin... O biraz daha soğuk. Nasıl desem? Konumunun ağırlığı diyeceğim ama diğerlerine karşı daha yakın gibi geliyor bana. Sanki soğukluğu bana özelmiş gibi. Aman neyse önemli değil sonuçta.
Bang krallığı ile tanıştım...
Kral Chris genç bir kraldı. 2 yıldır Krallığın başındaymış. Eşi ve kızını çok seviyor. Hwang krallığının tek dostu Bang krallıymış. Zaten kral Chris çok iyi bir insan ve kraldı. Onunla düşman olmak aptalların yapacağı şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht | Hyunın ✓
Fanfic"Aşkın habercisidir kuşlar, bilmiyor musunuz prens'im?" "Aşk; aptalların uydurduğu en gereksiz duygudur" | HyunIn | | Mpreg |